Dhalia Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Hei alle sammen! Jeg og kjæresten min driver å planlegger bryllupsreise og heller mot et kombinert safari/badeferie opplegg. F.eks 7 dager på safari i Tanzania og 7 rolige dager på Zanzibar. Afrikasafari.no tilbyr dette i en rekke ulike land. Er det noen som har erfaring med dette selskapet og/eller denne type ferie og har noen nyttige tilbakemeldinger? Takker så mye for hjelp!
CathFoto Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg har ikke brukt de selv for som regel synes jeg det er både og bedre å legge opp selv. Men ei venninne av meg som er fra Kenya sa at hennes mor hadde brukt de og var veldig fornøyd, så hun anbefalte de for Kenya og Tanzania. Prismessig er de i allefall veldig bra synes jeg. Selv har jeg gode erfaringer med Siyabona Africa, men da har jeg kun bestilt safarier.
Dhalia Skrevet 14. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2012 Jeg har ikke brukt de selv for som regel synes jeg det er både og bedre å legge opp selv. Men ei venninne av meg som er fra Kenya sa at hennes mor hadde brukt de og var veldig fornøyd, så hun anbefalte de for Kenya og Tanzania. Prismessig er de i allefall veldig bra synes jeg. Selv har jeg gode erfaringer med Siyabona Africa, men da har jeg kun bestilt safarier. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Flere som har erfaring med dette selskapet? Kunne selv tenke meg å dra på en slik tur som TS. Anonymous poster hash: 90517...31f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå