Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg og kjæresten min driver å planlegger bryllupsreise og heller mot et kombinert safari/badeferie opplegg. :foto: F.eks 7 dager på safari i Tanzania og 7 rolige dager på Zanzibar. Afrikasafari.no tilbyr dette i en rekke ulike land. Er det noen som har erfaring med dette selskapet og/eller denne type ferie og har noen nyttige tilbakemeldinger?

Takker så mye for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brukt de selv for som regel synes jeg det er både og bedre å legge opp selv. Men ei venninne av meg som er fra Kenya sa at hennes mor hadde brukt de og var veldig fornøyd, så hun anbefalte de for Kenya og Tanzania. Prismessig er de i allefall veldig bra synes jeg.

Selv har jeg gode erfaringer med Siyabona Africa, men da har jeg kun bestilt safarier.

Skrevet

Jeg har ikke brukt de selv for som regel synes jeg det er både og bedre å legge opp selv. Men ei venninne av meg som er fra Kenya sa at hennes mor hadde brukt de og var veldig fornøyd, så hun anbefalte de for Kenya og Tanzania. Prismessig er de i allefall veldig bra synes jeg.

Selv har jeg gode erfaringer med Siyabona Africa, men da har jeg kun bestilt safarier.

Takk for svar!

• 1 år senere...
Skrevet

Flere som har erfaring med dette selskapet? Kunne selv tenke meg å dra på en slik tur som TS.

Anonymous poster hash: 90517...31f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...