Gå til innhold

hånda blir helt blå!


Gjest sykt

Anbefalte innlegg

hver kveld når jeg skal legge meg ser meg i speilet på badet så er den ene hånden min helt blå!! det ser ut som jeg har malt den blå. Så prøver jeg vaske bort fargen, men det er der forsatt. På den andre hånden er det bare litt blå.

Når jeg har spurt en annen om hånda er blå er det ingen som ser det?? jeg syns selv den er så blå at jeg lurer på om blodet har slutta å sirkulere eller at jeg kommer til å dø! HELT blå, overdriver ikke!! men siden ingen andre ser det legger jeg meg, og dagen etter er den normal farge igjen, så blir den blå på kvelden igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Uavhengig om den faktisk blir blå eller ikke så er nok fastlegen rett person. Forklar alt for han, ta med evt bilde. Om det er psykisk vil du bli videresendt til psykolog, om det er noe annet blir du nok sendt til en spesialist :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke harr på deg ny dongeribukse i dag da? Jeg har biltt skikkelig blå på hendene etter ei som fargen smitta veldig av på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har dårlig blodgjennomstrømning så kan du bli blå på hendene (dette kan feks bedres ved å trene jevnlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...