AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Noen som kan anbefale en gynekolog i Oslo som tar kunder på kveldstid? Helst en med offentlig avtale eller ikke alt for stive priser, dersom det finnes.
Gjest gjest Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Har vært hos både Volvat og Oslo City Legesenter. Var fornøyd begge gangene, og prisen var vel omtrent det samme. Det er nok en del dyrere uten henvisning, men man slipper hvertfall å vente.
Gjest gjest Skrevet 16. november 2012 #4 Skrevet 16. november 2012 Oslo Medisinsinske Senter har en kvinnelig gynekolog som jobber til 18:00 hver onsdag. Ikke veldig sent men passer fint for meg som jobber til 17:00. Kan anbefale henne på det sterkeste.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2012 #5 Skrevet 16. november 2012 Oslo Medisinsinske Senter har en kvinnelig gynekolog som jobber til 18:00 hver onsdag. Ikke veldig sent men passer fint for meg som jobber til 17:00. Kan anbefale henne på det sterkeste. Må man ha henvisning dit? Anonym poster: 4ef9d0f7251358954b8e2b4208fdef8f
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2012 #6 Skrevet 29. november 2012 Nei det er en privat klinikk men de har studentrabatt . Husker ikke prisene men du kan finne det på nettsiden deres
Gjest Heldig meg Skrevet 4. mars 2013 #7 Skrevet 4. mars 2013 Dr Nahid veldig positiv omtalte gynekolog i de meste nett sidder, men hun er jobber ikke på Oslo medisinske senter. Hun er på bærum gynekolog på Høvik legesenter. Hun har kvelds timer til kl. 20.00 . Du kan finne henne på www. baerumgynekolog.no . Se alle tilbakmelding på henne web site. Jeg var under utredning for kreft hos henne ,hun er ikke bare en gynekolog, hun er en engel . Hun behandler deg som en menneske, hører på deg. All stress ,uro, angst og usikkerheten hos en blir borte når man møter henne . Hun gir full informasjon og viser respekt til pasienter sine. Hun er enestående, snill lege. Man føler seg heldig når man finner en lege som henne. Med stor takk til Dr. Nahid Heldig 49 år gammel kvinne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå