Gå til innhold

Kråkeslottet


Kråkesaks

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg altså tilbake som vanlig bruker. Har hatt pc-pause i noen uker. Jeg kommer neppe til å skrive mye her, men jeg får se hva det blir til.

Pc-pause var godt. Tiden har vært brukt til lesing, lytting på lydbøker, tv/film, turer, wordfeud, draw something, venner og familieselskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

I dag har vært en fin dag. Det begynte med åpning av musikkfestuka. Det var masse folk og god stemning. Mens jeg satt ute på en cafe kom en fyr bort til meg og sa "deg kan man bli kjent med".Hvorfor han sa det vet jeg ikke,men jeg tok det som en kompliment.

Nå har vi i utgangspunktet en rolig lørdagskveld. I utgangspunktet. Stesønnen min er på besøk og han og mannen min prater ustanselig om den nye bilen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I natt gikk jeg i søvne. :sjokk: Jeg drømte at jeg hadde sovnet på sofaen, at jeg sto opp for å legge meg i senga på soverommet. I drømmen var det helt mørkt på stua, men jeg klarte å komme meg til soveromsdøra uten å kræsje i noe. Jeg så gjennom dørsprekken at det var lyst, og skjønte ikke hvorfor det var lys på på soverommet. Jeg var usikker på om jeg st foran riktig dør, men tok sjansen på å åpne den. Da våkner jeg og oppdager at jeg har gått ut av sengen og ut på gangen. Jeg har en del søvnproblemer, men jeg pleier da å våkne først, for så å stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg får ikke sove. :sukk: g så skal jeg være med på et telefonstyremøte i morgen. Jeg drikker kamillete. så får jeg håpe søvnen kommer og tar meg snart. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

De legger fiber i borettslaget og nå er de kommet til oss. Det hamres og borres noe helt avsindig. Ifølge mannen min blir det visst verre de neste dagene. Vi får se hva vi finner på for det er ulevelig å gå flere dager i konstant støy.

Sola skinner, så kanskje det blir en tur ut. I går dro vi på søndagstur, men det virket som om halve byen hadde tenkt samme tanke. Det var i hvert fall fullt av folk ved flere tuområder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I går kveld, ganske sent, ringte det på mobiltelefonen. Jeg har Gule sider-app så jeg fikk opp et navn jeg ikke hadde hørt før. Jeg antok at vedkomne hadde ringt feil. I dag ringte det to ganger til fra samme nummeret og jeg bestemte meg for å ta telefonen. Jeg hadde problemer med å høre hva som ble sagt, men det var en jeg har truffet på et kurs som ringte fra en annens mobil. Jeg ble overrasket over at hun ringte ettersom vi ikke har hatt kontakt etter kurset. Vi pratet i nesten en halvtime. Hun var opprørt og jeg prøvde å gi råd utfra det hun snakket om. Etter en halvtime finner vi ut at hun ikke var hun jeg har vært på kurs med, men at hun faktisk hadde ringt feil. Sånn kan det gå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

God jul til dere og.

Nå er huset pyntet og alt er ordnet. Vi skulle egentlig vært hos svigers i dag, men mannen min er sørpedårlig. Så i år ligger gavene under vårt eget tre og julaften tilbringes i egen leilighet. Forhåpentligvis klarer J å være litt våken til ribbespising senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...