Gå til innhold

Ta en kaffe i Tønsberg?

Niennas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Kanskje jeg er hjemme hos foreldrene mine en dag dere bestemmer dere for å møtes? Er utflyttet tønsbergenser, men det hender at jeg er hjemme en tur! :)

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen, Tekola! Føler jeg kjenner deg litt, men har jo aldri møtt deg sånn offesielt. :)

Noen som vil møtes til f.eks. torsdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ble invitert til denne tråden av Niennas! Jeg flytter til Tønsberg i begynnelsen av juli, og blir gjerne med på ting som skulle bli arrangert etter det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare følg med i tråden, libbylibb, så får du henge deg på når du snakker om å møtes. Vi prøver å møtes iallefall en gang i måneden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy at det æ mange nye:) hvis æ ska ta med theo,så kan vi onsdag ivertfall,kan torsdag men ikke etter kl 14.. onsdag passer best,kan folk da eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til Tønsberg! :)

Jeg kan onsdag, men har dyrlegetime klokka 1615, så det må jo bli en god stund før det. :) Passer det for dere andre da? Hvis Theo er med, så kan jo N også være med, Nusseli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag hade nog passat men vet inte exakt tid. Vi har ett möte klockan elva (med barnehagen och alla nya barn som ska börja där! :) )

Kanske lika bra att säga att onsdag nog inte passar ändå... Hm, eller om vi träffas klockan 14 så hoppas jag att jag hinner? Det blir ju lite sent då...

Vad med fredag annars? Runt klockan elva/tolv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om det er den 8e da så skal vi på familietur med fly..? Sånn, da fikk dere en innblikk hvordan jeg er når jeg er stressa og trøtt. Hihi, sorry

Håper virkeligen at vi ikke trenger å sove der..!!!? Uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Velkommen hit, MissBradshaw! :) Bare koselig om du også henger deg på et treff eller tre:)

For min del passer det på formiddagen (før kl tre) onsdag og fredag - torsdag er inntil videre ledig hele dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest PinkLeaf

Jeg og Nica. har ikke barn. :) Kjærestebeistet og jeg planlegger å prøve innen to år, men ingen store planer ennå. :) Du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har ikke kjærste eller samboer engang! :/ Det er vel ikke noe krav å være etablert? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baah, hvorfor må dere alle ha så rike liv, og mange avtaler? :P Jeg er ledig uansett.

Og libbylibb: Vi skal nok klare å se mellom fingrene på at du er singel ;) Det er veldig lite prat om mann og barn når vi møtes. :) (Men det er obligatorisk og nevne hvor stor og fin datteren min har blitt fra gang til gang :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men passer det for de fleste imorra eller? :) på formiddagen evt?

Nusseli har som sagt et møte med barnehagen, og jeg har forsåvidt barselsgruppe (men det er det ikke noe problem å droppe det!!) :) PinkLeaf kan vel også, men hun begynner på jobb på etterpåmiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey, men vi kan jo ta torsdag eller fredag så folk ikke trenger avlyse ting, skal bare i foreldremøte kl 14.30 torsdag men kan før å etter, å fredag da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...