Gå til innhold

Ta en kaffe i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg foreslo tirsdag fordi jeg visste at det var første fridagen til PinkLeaf. :) Er det noen av dere som ikke har fri på f.eks. fredag 1. juni? :)

Jag kan!! :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jøss, facebook leser denne tråden nå. Sææært..

Skrevet

Jøss, facebook leser denne tråden nå. Sææært..

What?

Skrevet

Skjønte ikke helt til å begynne med jeg heller, men tror PinkLeaf mente at brukeren Facebook var inne på denne tråden? Har jeg rett? :)

Hva med dere Keisha, og Nica.?

Skrevet

hey,ja æ gjerne med på det, sålenge det kan bli litt tidlig på fredag:D for kan ikke etter kl 13, håper at det går for alle:)

Skrevet

Det går fint for meg. :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Ja, det sto under her sammen med "brukere som leser denne tråden nå". Merkelig. Men det funka ikke å trykke på "brukeren" heller, det sto bare som en uklikkelig link. Høh. :-p

Men joda, jeg jobber fra fredag ettermiddag, så tidlig på dagen passer for meg også. :)

Skrevet

Hvor skal vi møtes? Sjekket akkurat yr.no, og det er meldt regn... Nusselig nevnte at hun gjerne ville være ute på grunn av guttungen, noe jeg har forståelse for! Hvis det blir regn, er det noen barnevennlige (og barnspennende) steder vi kan være inne?

Skrevet

hmm vet bare at inne på opus har de en liten leke krok, men ellers vet æ ikke..

Skrevet

Hva sier du Nusseli? Møtes klokken 10-11 på Cafè Opus imorgen? :) Hva med deg PinkLeaf?

Skrevet

Ja, vi kan prøve. Hvis det ikke går får jeg bare ta med meg sønnen ut og late dere kose dere videre :) Värt ett försök i alla fall :) (Hvordan kan siste meningen skrives best på norske? Usikker :P)

Skrevet

Ja, vi kan prøve. Hvis det ikke går får jeg bare ta med meg sønnen ut og late dere kose dere videre :) Värt ett försök i alla fall :) (Hvordan kan siste meningen skrives best på norske? Usikker :P)

Du er flink til å skrive norsk! Jeg ville ha skrevet "Verdt et forsøk iallefall". ;)

Yr.no sier nå at det er 10 grader og overskyet med litt sol, vi kan sikkert alle ta en tur. Fie blir også med, så det kan jo hende at vi må ta oss en trilletur uansett, da hun ikke er den letteste å legge. :P

Skrevet

Jeg kommer til å være på Opus klokka elleve, håper å se dere andre der også da! :)

Skrevet

æ møter å opp på opus kl 11 da, går jo fint ann å ut å gå litt for min del:)

Skrevet

Takk for et koselig treff idag, jenter! Trist at du forsov deg, PinkLeaf, men som vi snakket om på telefonen så kunne vi jo møtes til uka? (Kanskje Nica. også kan være med da?:) )

Sender deg PM, Nusseli, om det vi snakket om. :)

Skrevet

ja det var veldig koselig,gleder mæ til neste treff:)

Skrevet

Kanskje jeg kan bli med neste gang!!

Skrevet

Kanskje jeg kan bli med neste gang!!

Jaa! :danse: Når flytter du ned hit?

Skrevet

Det var koselig på cafe, neste gang skal lillemann stamme hjemme hvis det ikke blir med en lekekanrat til han ;)

Niennas, såg pmet men får ikke svart på mobilen (takk!!!) :)

Når kan dere neste gang? Jeg er på familietur mellom den 8-13, kan før og etter de dato :)

Bradshow, bli med!! Hadde vært kjempe koselig med et nytt fejs at lære kjenne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...