keisha Skrevet 2. mai 2012 #21 Del Skrevet 2. mai 2012 æ kan ikke fredag:S reiser ner til søgne, lillebror har komf lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 2. mai 2012 #22 Del Skrevet 2. mai 2012 Kanskje vi kan ta det begge dager? :-) Så kan Keisha for eksempel være med på torsdag og Nica. på fredag? :-) Også kan vi heller ta en dag senere hvor vi møtes alle sammen? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 2. mai 2012 jeg stemmer for begge dagene. Så kan Fie være med ene dagen, og hekletøyet mitt den andre :D Eller så kan vi alle dra ned til Søgne og spise koldtbord og kake? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 2. mai 2012 #24 Del Skrevet 2. mai 2012 Jaa! Sørlandsroadtrip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #25 Del Skrevet 2. mai 2012 kl. 12 imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 2. mai 2012 #26 Del Skrevet 2. mai 2012 Superbt:-) Hvordan passer kl 14 på fredag? Glemte at jeg har kollokviegruppe kl 12. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 2. mai 2012 Klokken 14 passer bra på fredag for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 2. mai 2012 #28 Del Skrevet 2. mai 2012 14 er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #29 Del Skrevet 3. mai 2012 Vi savnet deg idag, Keisha! Og ser fram til å se deg imorgen, Nica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 9. mai 2012 #30 Del Skrevet 9. mai 2012 hey,glemmer helt å gå inn å sjekke hva det blir til:S har vært så mye syk, å mye opptatt men fra 21 mai å utover så er æ helt fri, så da kan æ få vært med igjen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 10. mai 2012 Da synes jeg vi skal møtes igjen! gidder du å sende meg navnet ditt (sånn at jeg kan legge deg til som venn på facebook ) og tlfnummeret ditt, sånn at jeg kan minne deg på cafèdates på PM, Keisha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 10. mai 2012 #32 Del Skrevet 10. mai 2012 ja det æ martine nesheim borøy, så kan æ ta å skrive tlf nr mitt til dæ der:) gleder mæ til å være med på treff igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #33 Del Skrevet 10. mai 2012 Har lagt deg til, slett navnet ditt så fort du ser denne meldingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei folkens! Lyst til å ta en piknik på f.eks. Ringshaugstranda til tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 23. mai 2012 #35 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal flytte til Tønsberg neste mnd. Vil gjerne bli med på neste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #36 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal flytte til Tønsberg neste mnd. Vil gjerne bli med på neste treff. Så gøy! Fortell litt om deg selv? Jeg blir 23 år i år, og har en datter på snart et halvt år. Bor med mannen min på Tolvsrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 23. mai 2012 #37 Del Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal flytte til Tønsberg neste mnd. Vil gjerne bli med på neste treff. Jippie, en till Varför ska du flytta hit? Studier/jobb? Vi flyttade hit pga sambons familj som bor här Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 23. mai 2012 #38 Del Skrevet 23. mai 2012 Hei folkens! Lyst til å ta en piknik på f.eks. Ringshaugstranda til tirsdag? Koselig å hejja på dig i värmen Höll ju på att dö där jag stod och försökte hitta andan igen Picknick blir supert men kan inte på tisdag :/ Måndagar och fredagar passar mig bäst egentligen men kan alla dagar förutom.tisdag och onsdag efter klockan tolv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 23. mai 2012 #39 Del Skrevet 23. mai 2012 Jippie, en till Varför ska du flytta hit? Studier/jobb? Vi flyttade hit pga sambons familj som bor här Flytter til byen pga jobb. Er 30 år. Har kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #40 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Koselig å hejja på dig i värmen Höll ju på att dö där jag stod och försökte hitta andan igen Picknick blir supert men kan inte på tisdag :/ Måndagar och fredagar passar mig bäst egentligen men kan alla dagar förutom.tisdag och onsdag efter klockan tolv Jeg foreslo tirsdag fordi jeg visste at det var første fridagen til PinkLeaf. Er det noen av dere som ikke har fri på f.eks. fredag 1. juni? Edit: Herregud, glemte jo egentlig helt å svare deg! Ja, det var kjempekoselig å se deg igjen, jeg synes du var sporty! (Jeg møtte nemlig Nusseli mens hun jogget med barnevogn(!!!) idag. Jeg, derimot, spaserte veldig bedagelig ) Endret 23. mai 2012 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå