Gå til innhold

Ta en kaffe i Tønsberg?

Niennas

Anbefalte innlegg

æ kan ikke fredag:S reiser ner til søgne, lillebror har komf lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Kanskje vi kan ta det begge dager? :-) Så kan Keisha for eksempel være med på torsdag og Nica. på fredag? :-) Også kan vi heller ta en dag senere hvor vi møtes alle sammen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg stemmer for begge dagene. Så kan Fie være med ene dagen, og hekletøyet mitt den andre :D

Eller så kan vi alle dra ned til Søgne og spise koldtbord og kake? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Superbt:-) Hvordan passer kl 14 på fredag? Glemte at jeg har kollokviegruppe kl 12. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi savnet deg idag, Keisha!

Og ser fram til å se deg imorgen, Nica. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey,glemmer helt å gå inn å sjekke hva det blir til:S har vært så mye syk, å mye opptatt men fra 21 mai å utover så er æ helt fri, så da kan æ få vært med igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg vi skal møtes igjen! gidder du å sende meg navnet ditt (sånn at jeg kan legge deg til som venn på facebook :) ) og tlfnummeret ditt, sånn at jeg kan minne deg på cafèdates på PM, Keisha? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det æ martine nesheim borøy, så kan æ ta å skrive tlf nr mitt til dæ der:) gleder mæ til å være med på treff igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt deg til, slett navnet ditt så fort du ser denne meldingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei folkens! Lyst til å ta en piknik på f.eks. Ringshaugstranda til tirsdag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal flytte til Tønsberg neste mnd. Vil gjerne bli med på neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Fortell litt om deg selv?

Jeg blir 23 år i år, og har en datter på snart et halvt år. Bor med mannen min på Tolvsrød. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippie, en till :) Varför ska du flytta hit? Studier/jobb? Vi flyttade hit pga sambons familj som bor här :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Lyst til å ta en piknik på f.eks. Ringshaugstranda til tirsdag? :)

Koselig å hejja på dig i värmen :) Höll ju på att dö där jag stod och försökte hitta andan igen ;):)

Picknick blir supert men kan inte på tisdag :/ Måndagar och fredagar passar mig bäst egentligen men kan alla dagar förutom.tisdag och onsdag efter klockan tolv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippie, en till :) Varför ska du flytta hit? Studier/jobb? Vi flyttade hit pga sambons familj som bor här :)

Flytter til byen pga jobb.

Er 30 år.

Har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å hejja på dig i värmen :) Höll ju på att dö där jag stod och försökte hitta andan igen ;):)

Picknick blir supert men kan inte på tisdag :/ Måndagar och fredagar passar mig bäst egentligen men kan alla dagar förutom.tisdag och onsdag efter klockan tolv :)

Jeg foreslo tirsdag fordi jeg visste at det var første fridagen til PinkLeaf. :) Er det noen av dere som ikke har fri på f.eks. fredag 1. juni? :)

Edit: Herregud, glemte jo egentlig helt å svare deg! Ja, det var kjempekoselig å se deg igjen, jeg synes du var sporty!

(Jeg møtte nemlig Nusseli mens hun jogget med barnevogn(!!!) idag. Jeg, derimot, spaserte veldig bedagelig :P)

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...