Gå til innhold

Ta en kaffe i Tønsberg?

Niennas

Anbefalte innlegg

Vi har snakket om en kveld på brygga, hva sier dere til f.eks. tirsdag 31. juli? Tenker at det kanskje er greit å være der det ikke er en typisk fyllekveld :) Vet jo at det er mange som har ferieplaner og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har snakket om en kveld på brygga, hva sier dere til f.eks. tirsdag 31. juli? Tenker at det kanskje er greit å være der det ikke er en typisk fyllekveld :) Vet jo at det er mange som har ferieplaner og sånt.

Høres fint ut for meg :) Må bare klarere med sambo først men regner med at det går i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går fint for meg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillegutt har blitt bombadert med vannkopper så æ får det ikke til heller denne uka alikavel.. men æ med 31, kan åsså uka før hvis noen kan være med på treff da og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg dobbeltsjekker: Hvem blir med på brygga 31. juli?

Me, me, me!!

Skal folk spise eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg!

Keisha? Hva med deg? Vet at Missy1 blir med (møtte henne nemlig igår, hun bor jo 4 minutter unna meg med barnevogntrilling ;) )

Avi, bli gjerne med, det er så koselig med nye mennesker!

Siden det blir på kvelden så håper jeg at Nusseli også blir med? Værsåværsåværsåsnill? Er så spent på å høre hvordan det går med jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig meldt bra vær den dagen! Håper det! Sånn at vi kan sitte ute i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sendt en liten masemail rundt til folk, får se hva det blir til. Men vi er iallefall tre akkurat nå, tenkte jeg skulle få meg med Teita (jeg har pressmiddel på henne, så det kan godt hende hun også blir med :tommelsmil: ) isåfall blir vi fire, og da mangler vi kun Avi, Keisha (som jeg har mast på), Nusseli (som jeg også har mast på) og PinkLeaf (som kanskje er på ferie) :)

Edit: Har nå brukt alt pressmidlet jeg har på Teita, og hun blir med :danse: Da er vi fire.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tirsdag så kommer:

Niennas

Missy1

Teita

Keisha

MissBradshaw

Er det noen fler som vil slenge seg på så bør de gjøre det nå! :D (HINT Avi, og andre som snikleser :) )

Noen restauranter dere foretrekker? Jeg tenkte vi kanskje kunne møtes i halv åtte-tiden?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt korrekt. :) Jeg spiser jo nesten alltid når vi møtes uansett :fnise: så da kan vi like godt gjøre en middag ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen restauranter dere foretrekker? Jeg tenkte vi kanskje kunne møtes i halv åtte-tiden?

Halv 8 høres bra ut!

Jeg har ikke spist ute i Tønsberg enda, så samme for meg. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, Avi! :danse:

Tja, min yndlingsrestaurant (men den er ikke på brygga da) er Sammy, som ligger i øvre langgate, typisk asiatisk mat. Men nedpå brygga er det litt et fett for meg. Noen andre som har noen ønsker eller preferanser?

Så langt så blir vi

Niennas

Avi

MissBradshaw

Teita

Missy1

Keisha

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, jeg skjønner at jeg må mase litt her. Paparazzi? Høres det greit ut...? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, jeg skjønner at jeg må mase litt her. Paparazzi? Høres det greit ut...? :fnise:

Greit for meg. Halv 8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...