Niennas Skrevet 11. juli 2012 Forfatter #181 Del Skrevet 11. juli 2012 Vi har snakket om en kveld på brygga, hva sier dere til f.eks. tirsdag 31. juli? Tenker at det kanskje er greit å være der det ikke er en typisk fyllekveld Vet jo at det er mange som har ferieplaner og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 12. juli 2012 #182 Del Skrevet 12. juli 2012 Vi har snakket om en kveld på brygga, hva sier dere til f.eks. tirsdag 31. juli? Tenker at det kanskje er greit å være der det ikke er en typisk fyllekveld Vet jo at det er mange som har ferieplaner og sånt. Høres fint ut for meg Må bare klarere med sambo først men regner med at det går i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 12. juli 2012 #183 Del Skrevet 12. juli 2012 Jeg er gjerne med på en kveld på brygga Synd jeg ikke fikk vært med forrige gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 12. juli 2012 #184 Del Skrevet 12. juli 2012 Vi har snakket om en kveld på brygga, hva sier dere til f.eks. tirsdag 31. juli? Tenker at det kanskje er greit å være der det ikke er en typisk fyllekveld Vet jo at det er mange som har ferieplaner og sånt. Går fint for meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 13. juli 2012 #185 Del Skrevet 13. juli 2012 lillegutt har blitt bombadert med vannkopper så æ får det ikke til heller denne uka alikavel.. men æ med 31, kan åsså uka før hvis noen kan være med på treff da og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 23. juli 2012 Forfatter #186 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg dobbeltsjekker: Hvem blir med på brygga 31. juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 24. juli 2012 #187 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg dobbeltsjekker: Hvem blir med på brygga 31. juli? Me, me, me!! Skal folk spise eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 24. juli 2012 Forfatter #188 Del Skrevet 24. juli 2012 Ja, det synes jeg! Keisha? Hva med deg? Vet at Missy1 blir med (møtte henne nemlig igår, hun bor jo 4 minutter unna meg med barnevogntrilling ) Avi, bli gjerne med, det er så koselig med nye mennesker! Siden det blir på kvelden så håper jeg at Nusseli også blir med? Værsåværsåværsåsnill? Er så spent på å høre hvordan det går med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 24. juli 2012 #189 Del Skrevet 24. juli 2012 Foreløpig meldt bra vær den dagen! Håper det! Sånn at vi kan sitte ute i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 24. juli 2012 #190 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg får se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. juli 2012 Forfatter #191 Del Skrevet 27. juli 2012 (endret) Har nå sendt en liten masemail rundt til folk, får se hva det blir til. Men vi er iallefall tre akkurat nå, tenkte jeg skulle få meg med Teita (jeg har pressmiddel på henne, så det kan godt hende hun også blir med ) isåfall blir vi fire, og da mangler vi kun Avi, Keisha (som jeg har mast på), Nusseli (som jeg også har mast på) og PinkLeaf (som kanskje er på ferie) Edit: Har nå brukt alt pressmidlet jeg har på Teita, og hun blir med Da er vi fire. Endret 27. juli 2012 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 28. juli 2012 Forfatter #192 Del Skrevet 28. juli 2012 På tirsdag så kommer: Niennas Missy1 Teita Keisha MissBradshaw Er det noen fler som vil slenge seg på så bør de gjøre det nå! :D (HINT Avi, og andre som snikleser ) Noen restauranter dere foretrekker? Jeg tenkte vi kanskje kunne møtes i halv åtte-tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 29. juli 2012 #193 Del Skrevet 29. juli 2012 Hva er planen på tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 29. juli 2012 #194 Del Skrevet 29. juli 2012 Hva er planen på tirsdag? Gå ut og spise? Kanskje ta et glass vin/drink? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #195 Del Skrevet 29. juli 2012 Helt korrekt. Jeg spiser jo nesten alltid når vi møtes uansett så da kan vi like godt gjøre en middag ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 29. juli 2012 #196 Del Skrevet 29. juli 2012 Noen restauranter dere foretrekker? Jeg tenkte vi kanskje kunne møtes i halv åtte-tiden? Halv 8 høres bra ut! Jeg har ikke spist ute i Tønsberg enda, så samme for meg. Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 29. juli 2012 #197 Del Skrevet 29. juli 2012 Det hørtes koselig ut! Jeg blir gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. juli 2012 Forfatter #198 Del Skrevet 29. juli 2012 Så bra, Avi! Tja, min yndlingsrestaurant (men den er ikke på brygga da) er Sammy, som ligger i øvre langgate, typisk asiatisk mat. Men nedpå brygga er det litt et fett for meg. Noen andre som har noen ønsker eller preferanser? Så langt så blir vi Niennas Avi MissBradshaw Teita Missy1 Keisha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 30. juli 2012 Forfatter #199 Del Skrevet 30. juli 2012 Greit, jeg skjønner at jeg må mase litt her. Paparazzi? Høres det greit ut...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 30. juli 2012 #200 Del Skrevet 30. juli 2012 Greit, jeg skjønner at jeg må mase litt her. Paparazzi? Høres det greit ut...? Greit for meg. Halv 8? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå