MissBradshaw Skrevet 5. juni 2012 #81 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg begynner ikke før kl 15 imorgen. Eller så må det bli etter kl 15 på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 5. juni 2012 #82 Del Skrevet 5. juni 2012 Etter klokken 15 kan jeg på torsdag, etter klokken 16 kan jeg UTEN barn Men antar at dere får kose dere uten meg. Om noen sender meg sitt telefon nummer på PM så kan jeg sms:a imorgen å se om dere fortsatt er i byn når jeg er klar med det jeg skal (Har fått ny telefon så mistet alle nummer Niennes..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #83 Del Skrevet 5. juni 2012 Sender deg nummeret mitt på PM, Nusseli Vi kan godt møtes imorgen på formiddagen. Hva med klokken 1300? Skal si ifra til Nica. og PinkLeaf også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. juni 2012 Forfatter #84 Del Skrevet 5. juni 2012 PinkLeaf blir med, Nica. har eksamen imorgen, og skal prøve å rekke det. Hvor kjent er du i Tønsberg, Miss Bradshaw? Vanligvis bruker vi å møtes på Cafè M, men hvis det er med barn så har vi møttes på Torvtoppen, siden der er det lekerom. (Skal Theo være med?) For at du skal vite hvem vi er så ser jeg sånn ut: Har med meg en rød barnevogn. Vil ikke levere ut mer informasjon om andre brukere i tråden enn de muligens ønsker selv, men kan komme med enkle beskrivelser: PinkLeaf er høy og har blondt langt hår Nica. er høy og har mørkt, halvlangt hår Keisha er kort med langt mørkt hår Sikkert ikke så lett å peile ut folk, men som sagt: Se etter meg med rød barnevogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 5. juni 2012 #85 Del Skrevet 5. juni 2012 ja det går fint kl 13 i morra,ja tenkte å ta med theodor, men vet ikke helt hva det blir til om ikke gutten til nusseli æ med så æ det greiere å være uten theo, kan gå innom her imorra å se om han skal være med for da tar æ med theo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #86 Del Skrevet 6. juni 2012 ja det går fint kl 13 i morra,ja tenkte å ta med theodor, men vet ikke helt hva det blir til om ikke gutten til nusseli æ med så æ det greiere å være uten theo, kan gå innom her imorra å se om han skal være med for da tar æ med theo:) var du våken klokka elleve igår?! Sånn som jeg har forstått det så blir ikke Nusseli med (selv om hun er hjertelig velkommen!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. juni 2012 #87 Del Skrevet 6. juni 2012 Ånei, jeg har glemt at jeg hadde en legeavtale i dag. Jeg skal prøve å rekke det, men tror ikke jeg er ferdig der før etter to. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 6. juni 2012 #88 Del Skrevet 6. juni 2012 var du våken klokka elleve igår?! Sånn som jeg har forstått det så blir ikke Nusseli med (selv om hun er hjertelig velkommen!). Nope, kan tyvärr inte idag... Tycker du elva är sent? Vi är uppe mycket senare men så har vi ju också funderat på varför vi alltid är trötta, hehe. Kanske du har en som vaknar väldigt tidigt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #89 Del Skrevet 6. juni 2012 Nope, kan tyvärr inte idag... Tycker du elva är sent? Vi är uppe mycket senare men så har vi ju också funderat på varför vi alltid är trötta, hehe. Kanske du har en som vaknar väldigt tidigt? Nei, var våken klokken elleve selv. Prøvde å slå ann en spøk om at hun var våken "midt på natten" på grunn av tilstanden hennes. Tydeligvis slo den ikke igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 6. juni 2012 #90 Del Skrevet 6. juni 2012 Ånei, jeg har glemt at jeg hadde en legeavtale i dag. Jeg skal prøve å rekke det, men tror ikke jeg er ferdig der før etter to. :-( Kan vi inte träffas imorgon då? Då kan ju alla Så kan vi träffas efter klockan 15:30 så kan jag vara utan barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 6. juni 2012 #91 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei, var våken klokken elleve selv. Prøvde å slå ann en spøk om at hun var våken "midt på natten" på grunn av tilstanden hennes. Tydeligvis slo den ikke igjennom Haha, det är bara jag som inte förstår ironi och humor generellt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 6. juni 2012 #92 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Kan vi inte träffas imorgon då? Då kan ju alla Så kan vi träffas efter klockan 15:30 så kan jag vara utan barn I morgen er jeg hvertfall ledig hele dagen - det er jeg sikker på. :fise: Edit: Hahaha, det er ikke greit når det faller ut n'er i hytt og pine. Endret 6. juni 2012 av PinkLeaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 6. juni 2012 #93 Del Skrevet 6. juni 2012 hehehe ja æ så tøff at æ æ oppe lenge;) ja samme her, alltid så frykteli trøyt om morraen:P ja kan prøve torsdag,ska bare på foreldremøte fra halv 3-3 men kan komme etter det:) hvis du tar med nathaniel så tar æ med theo:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #94 Del Skrevet 6. juni 2012 Fint, da tar vi det på torsdag! Skal vi si 15.30? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 6. juni 2012 #95 Del Skrevet 6. juni 2012 Fint, da tar vi det på torsdag! Skal vi si 15.30? Passer fint. Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #96 Del Skrevet 6. juni 2012 Passer fint. Hvor da? Siden guttene skal være med så tenker jeg Torvtoppen. Vet du hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nica. Skrevet 6. juni 2012 #97 Del Skrevet 6. juni 2012 Hei og hå! Nå er jeg tilbake igjen. De merka visst kontoen min som spam, så jeg har ikke hatt posterettighet på en stund . I morgen har jeg oppsummeringsforelesning fra 14. til 17., men kan jo være at vi blir tidlig ferdig. Kan sende deg en melding, Niennas, så ser vi det an. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisha Skrevet 6. juni 2012 #98 Del Skrevet 6. juni 2012 da kommer æ å theo til torvtoppen imorra kl 15:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissBradshaw Skrevet 7. juni 2012 #99 Del Skrevet 7. juni 2012 Siden guttene skal være med så tenker jeg Torvtoppen. Vet du hvor det er? Nei hvor er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusseli Skrevet 7. juni 2012 #100 Del Skrevet 7. juni 2012 Om du går upp förbi det torget som ligger ovanför McDonald, mot Farmadtredet så ligger det ett litet "center" på vänster sidan. Med bla Friise and Co Det finns alltid en skylt om Drop in hårsalong, gå upp där en trappa upp. Jag är hon med (antagligen) höga klackar, brunt hår som (garanterat) jagar efter min fina, vilda brunhåriga tvååring Röd vagn här med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå