AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Ja, dere andre jenter dere ute, når gutten slikker dere... ligger dere stille, eller beveger dere på dere?
Gjest Indra Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg gjør det som føles godt i situasjonen. Jeg har ikke med meg en mal i senga og gidder ikke fake noe for at han skal bli fornøyd. Endret 13. april 2012 av Indra 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Det kan jeg faktisk ikke svare godt på. Noen ganger ligger jeg nok stille, men du skal ikke se bort fra at jeg beveger meg litt for å "hjelpe" til og ikke minst fordi jeg vrir meg av nytelse. Jeg tenker ikke så mye over hva jeg gjør i slike situasjoner, jeg lar som regel kroppen styre seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Grunnen til at jeg spør er at jeg veldig gjerne skulle hatt en mal... Jeg kommer aldri når han (eller tidligere partnere) slikker meg.. jeg synes det er godt, men det blir fort litt... kjedelig Kommer som regel ved samleie, men skulle gjerne visst hva jeg "gjør galt", når det kommer til akkurat dette.
PuppyEyees Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Grunnen til at jeg spør er at jeg veldig gjerne skulle hatt en mal... Jeg kommer aldri når han (eller tidligere partnere) slikker meg.. jeg synes det er godt, men det blir fort litt... kjedelig Kommer som regel ved samleie, men skulle gjerne visst hva jeg "gjør galt", når det kommer til akkurat dette. Hvordan du beveger deg har nok ikkeså mye å si. Slapp av og nyt det isteden for å stresse med å komme. Be han fingre deg samtidig og prøv å bruke musklene da. Å komme trenger ikke å skje akkurat når su blir slikket. Kommuniser med partneren din og si at du liker det, men at du vil ha litt mindre intervaller osv.
Erotisk Flukt Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Om dere ligger rolige: Begynn å beveg på dere. Ta gjerne fingrene gjennom håret hans og led bevegelsene hans med hendene dine. YES - Aktiv. NO - Passiv. -Domino
Gjest Raindrops Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Hva gjør du når han slikker deg da? Jeg synes det er lettere å slippe meg løs psykisk hvis jeg klarer å slippe meg løs fysisk også. 2
Gjest norah Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Om dere ligger rolige: Begynn å beveg på dere. Ta gjerne fingrene gjennom håret hans og led bevegelsene hans med hendene dine. YES - Aktiv. NO - Passiv. -Domino Stemmer ikke for min del. Når ting blir skikkelig intenst kan jeg like gjerne bli helt stille(både bevegelser og stemme) som høylytt og aktiv. Man går rett og slett bare inn i et helt annen verden nytelsesmessig, og da er det jo litt kjipt om fyren har lært seg at "om hun ikke stønner høyt konstant akkurat slik og slik så er det kjedelig". Forøvrig gjør du ingenting feil, TS. Veldig mange kvinner kommer simpelthen ikke av oralsex alene. Og grunnen til at du synes det blir fort litt kjedelig er nok at han følger en "oppskrift" i mangel av tilbakemelding fra deg. Du må rett og slett finne ut hva du liker og hvordan - og det gjøres enkelt ved å be ham teste ut litt ulike typer trykk, bevegelser og strøk Men det er litt nyttesløst om kravet er at du skal få orgasme - fokuser heller på hva som føles bra 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Om dere ligger rolige: Begynn å beveg på dere. Ta gjerne fingrene gjennom håret hans og led bevegelsene hans med hendene dine. YES - Aktiv. NO - Passiv. -Domino hvis du må guides der nede er du ikke noe flink. tar i håret ja 2
Erotisk Flukt Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 hvis du må guides der nede er du ikke noe flink. tar i håret ja Mange trenger å guides. Er ikke noe stas å knulle ei jente som ligger der som om hun sover. Null lyd. Null bevegelser. Eneste man merker er en klitoris og vokser og et underliv som begynner å trekke seg sammen mot en orgasme. Først når hun eksploderer av ekstase våkner hun til live igjen. -Domino 1
Gjest sardintroll Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Når jeg begynner å nærme meg orgasme, så ja.
Djungelvrål Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Jeg ligger helt stokk stiv som en pinne. Passer på å ikke bevege meg så mye som en mamometer mens det pågår. Også lager jeg ikke en lyd. Er det feil? 1
antibac Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Veit ikke, gjør det som er naturlig der og da. Har ikke tenkt over det. 1
Gjest hogwash Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 hvis du må guides der nede er du ikke noe flink. tar i håret ja Jeg vet ikke helt hvor seriøs du er, men jeg vil snu den på hodet... Hvis de ikke etterlater rom for individuell tilpasning men kjører standardløp samme hvilken kvinne vil de fort brenne seg. Det er stor variasjon i hvor sensitive dere er også
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Jeg vet ikke helt hvor seriøs du er, men jeg vil snu den på hodet... Hvis de ikke etterlater rom for individuell tilpasning men kjører standardløp samme hvilken kvinne vil de fort brenne seg. Det er stor variasjon i hvor sensitive dere er også hehehe. ja vet. det var egentlig bare på grunn av noe annet han sa i en annen tråd 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 TS her igjen. Jeg pleier å lage lyder for å gi tilbakemeldig på hva jeg liker, pluss at jeg holder/klemmer hånda/skulder/kroppen hans.. Når vi gjør andre ting har jeg aldri fått tilbakemelding på at jeg er en død fisk fra noen, snarere tvert imot. Synes bare det vanskelig å få det helt store ut av oralsex, og for meg er det mest naturlig å ikke bevege mye på seg når vi holder på med det. Men som sagt, jeg får ikke veldig mye ut av det, derfor lurte jeg på om jeg gjør noe feil (Ja, og jeg vet at dere sier at jeg skal gjøre det som er naturlig - men når det naturlige er å ligge stille så gir dere samtidig tilbakemeldig på at det er feil )
Gjest Indra Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 Hvis du liker å ligge stille er det vel bare å gjøre det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå