Gå til innhold

Alder og attraktivitet.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er 24. Derfor jeg sier 5 år yngre, og ikke 10. Det sier jo seg selv da at 10 år er uaktuelt uansett :P

Men ja, 10 år pluss eller minus er generelt en god aldersforskjell.

Jeg ville sagt at du bør se etter en mann på ifra din egen alder til maks 10 år eldre HVIS du er ute etter et seriøst parforhold med felles barn og hele pakka. Du er såpass ung at en som er yngre enn deg sannsynligvis ikke vil være moden nok for et slikt forhold.

Men er du bare ute etter å ha noen å dele utgiftene med i en periode av livet ditt, så blir det litt annerledes ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jeg har vær ettertraktet hele livet så det stemmer!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er godt voksen og pleier å si +/- 10 år.

Mitt inntrykk er at menn gjerne går både 10 og 20 år yngre enn sin egen alder og de skal iallfall ikke være noe eldre enn ham. Jeg synes det blir for dumt.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg ville sagt at du bør se etter en mann på ifra din egen alder til maks 10 år eldre HVIS du er ute etter et seriøst parforhold med felles barn og hele pakka. Du er såpass ung at en som er yngre enn deg sannsynligvis ikke vil være moden nok for et slikt forhold.

Men er du bare ute etter å ha noen å dele utgiftene med i en periode av livet ditt, så blir det litt annerledes ;)

Jeg har veldig god økonomi, så akkurat den delen er ikke noe problem. Er nok heller ute etter en snill mann med intellekt og medfølelse. :)

Skrevet

Jeg er godt voksen og pleier å si +/- 10 år.

Mitt inntrykk er at menn gjerne går både 10 og 20 år yngre enn sin egen alder og de skal iallfall ikke være noe eldre enn ham. Jeg synes det blir for dumt.

Jeg vet om flere godt voksne par der dama er ca 10 år eldre enn mannen.

Skrevet

Jeg har veldig god økonomi, så akkurat den delen er ikke noe problem. Er nok heller ute etter en snill mann med intellekt og medfølelse. :)

Ikke gi deg før du finner en :)

Skrevet (endret)

Vanskelig å si svare på det. Jeg blir veldig tiltrukket av en posetiv utstråling og en feminin holdning. En dame på 30+ kan lett sette meg ut om hun har disse egenskapene. Så synes jeg også at kvinner som ser voksne og jordnær ut er heite :sjenert: . Alder spiller på en måte ikke inn på noen av disse tingene. Hun kan være alt fra 20-40 og jeg vil fremdeles bli tiltrukket.

Endret av .-L-.
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg er 28, alderspennet på de som faktisk legger an på meg er vel ca 20-60 år.

Er nok mest populær blant de rundt min alder og opp til ca 40.

Men det er jo også de jeg henger mest med, så det er nok ikke helt tilfeldig at det også er dem jeg får mest oppmerksomhet av.

Når det gjelder de som bare kikker og kan synes at en dame er fin å se på så tror jeg knapt det er noen aldersgrenser.

Skrevet (endret)

Virker som om menn er interessert i jenter i omtrent alle aldre, enten om de er 20 år yngre eller 20 år eldre, så kikker de.

Stemmer dette eller?

Hva er alderspennet på de guttene/mennene dere får oppmerksomhet av?

Er de stort sett på samme alder eller er det mye eldre eller yngre det går på.

Jeg får oppmerksomhet av alt fra 17 til 40.. På nettdating blir det vel fra 18 til 70 (eldste som har ¨sjekka¨ meg opp på nettdating er 70, tipper han sjekker opp alt og alle).. Jeg er 21 btw..

Endret av mammamora90
Skrevet

22 år her så jeg snakker utifra min alder akkurat nå. Eldste som har prøvd seg gjentatte ganger ved flere anledninger er 65 år. Yngste er vel 18. Ellers opplever jeg mest interesse fra de som er 20 - 30, kanskje. Selv foretrekker jeg eldre enn meg selv, typ 25 +

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...