Gå til innhold

Innskrumpet pupp!

Fremhevede innlegg

Gjest Uææææh
Skrevet

Oppdaget akkurat at den ene puppen har vokst litt og den andre har skumpet inn! Masse!! Den er halvert i størrelse! Fastlegen har jo stengt for helgen men jeg skal faen meg ringe mandag morgen! Hva er dette for noe tull???

Er ikke gravid og bruker Cerazette har brukt det i et år. Hjelp meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 27 år forresten. Har vært skikkelig forkjølet og sengeliggende siste to/ tre dagene så har ikke tenkt over at jeg har hatt litt brustspreng og ømme kjertler.

AnonymBruker
Skrevet

gått ned i vekt?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe som har skjedd over kort tid? Jeg ville tatt en telefon til legevakten.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe som har skjedd over kort tid? Jeg ville tatt en telefon til legevakten.

AnonymBruker
Skrevet

Siste uken isåfall. Har hatt en del brystspreng men det er jo normalt ved Cerazette og i tilegg har jeg vært kraftig forkjølet og "vondt" i hele kroppen.

Men legevakten, hva kan de gjøre da? Det er vel ikke akkutt?

Synes det er veldig ekkelt...

Nei, har ikke hart endringer i vekten.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde absolutt dra til legen. Om ikke på legevakta, så ihvertfall få deg en akutt time så snart som mulig. Dette kan være alt fra en filleting til noe mer alvorlig, så få det sjekket snarest!

AnonymBruker
Skrevet

Okey, det er ikke så lenge siden jeg tok full blodprøve fordi jeg skal utredes for noe annet. Da var alle prøvene fine.

Den innskrumpete puppen føles litt tommere eller ikke så fast som vanlig.

Skjønner nesten ikke hvordan jeg skal klare å sove...

AnonymBruker
Skrevet

jaja, ingen hjelp å få hos fastlegen i hvertfall.

"Du kan få time 30. Juli hvis det haster så fært da.." i en sur tone.

Gjest Eurodice
Skrevet

jaja, ingen hjelp å få hos fastlegen i hvertfall.

"Du kan få time 30. Juli hvis det haster så fært da.." i en sur tone.

Hvis dette er en hastetime, vi er nå i april, er vel vanlig ventetid et par år eller noe. Jeg foreslår at du bytter fastlege :).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke opplevd å bli tatt så lite seriøst der før. Hun som tok telefonen var så sur at jeg fikk helt sjokk. Vanligvis får jeg time ganske fort hvis jeg sier at det haster.

Den sure sitronen mente tydeligvis at det ikke var noe galt med meg og at det er "helt normalt at kroppen vokser når man er ung."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...