Gå til innhold

Hvilke hold-in produkter bruker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er godt fornøyd med hold-in strømpebuksa til Kapp-ahl. Liker godt at den finnes i flere hold-in styrker (mild, medium, hard) og flere farger (ulike solbrune og svarte). Synes heller ikke disse ruller ned, slik som mange andre hold-in strømpebukser.

Hadde en hold-in hofteholder fra Lindex under brudekjolen, men syns ikke den hadde den store effekten. Kanskje jeg burde gått for en størrelse mindre, men jeg hadde jo lyst til å puste den dagen og... :gjeiper:

Nå som sommeren er på vei, og strømpebukse snart ikke er ideelt lenger håper jeg dere kan hjelpe med noen "do and dont's" erfaringer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker en holdin strømpebukse fra Lindex som koster 100 kr eller noe sånn. Veldig god, og jeg synes den funker veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker hold-in-strømpebuksene fra Pierre Robert, synes de gjør jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips om hold in strømper som fremhever rumpa og ikke flater den ut? Pierre robert har gjort et tappert forsøk ettersom de har ekstra hold in under rumpa men overall blir ihvertfall mi flatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med hold-in strømpebuksa til Kapp-ahl. Liker godt at den finnes i flere hold-in styrker (mild, medium, hard) og flere farger (ulike solbrune og svarte). Synes heller ikke disse ruller ned, slik som mange andre hold-in strømpebukser.

Hadde en hold-in hofteholder fra Lindex under brudekjolen, men syns ikke den hadde den store effekten. Kanskje jeg burde gått for en størrelse mindre, men jeg hadde jo lyst til å puste den dagen og... :gjeiper:

Nå som sommeren er på vei, og strømpebukse snart ikke er ideelt lenger håper jeg dere kan hjelpe med noen "do and dont's" erfaringer... :)

Jeg elsker også de fra Kappahl. Derfor jeg trykket meg inn her faktisk, for å anbefale dem. Passer spesielt bra under en formfitting kjole når man skal ut å drikke øl, og strømpebuksa holder inne den lille ølmagen man får utover kvelden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...