snoker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg "ligger" rett ut i dag med forkjølelse/influensa og null matlyst. Sjokolade smaker pyton (og da er det ille) grønnsaksuppen jeg laget med masse chilli og annen krydder smakte vann og jeg kommer ikke på hva jeg har lyst på (jeg har lyst på noe men vet ikke hva, noe som er lett men smaker godt.) Så det jeg lurer på er, hva spiser dere når matlysten er liten men kroppen skriker etter næring? Og hva er deres "kose mat når jeg er syk"?
OhMickey Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Havregrynssuppe eller havregrynsgrøt med masse syltetøy på og smør Ellers går det mye i iskrem for å være helt ærlig. Noe næring er bedre enn ingen næring
snoker Skrevet 13. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2012 Havregrynssuppe eller havregrynsgrøt med masse syltetøy på og smør Ellers går det mye i iskrem for å være helt ærlig. Noe næring er bedre enn ingen næring Ja når man er syk er et bedre å få i seg noe enn ingen ting Selv fikk jeg akutt lyst på potetgull og sendte gubben på butikken
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 iskrem! fiskesuppe, og iskald smoothie..
Kosemose Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Hvis jeg skal lage meg noe: Enten hakke rød chili, ingefær sammen med squash, champignon, litt gulrot. løk og vårløk i en ildfastform, sammen med litt ferdigpillede reker og en frossen laksebit. Heller over et stort glass vann og litt fiskesaus og soyasus og baker på lav varme. Eller jeg steker bacon og lager ostesmørbrød med bacon og sennep. Eller jeg spiser spekeskinke sammen med ost og ostefylte pepper (sånne sterke paprikaer som ligger i lake) Eller jeg steker noen coritzo-pølsebiter som jeg blander i kokt makaroni med litt revet ost og hvis jeg ikke gidder lage noe Is, enten Ben&Jerry Cookiedow, eller Dream med sjokolade, eller Sørlandschips Mmmmm, disse tingene er skikkelig kosemat for meg 1
Mynona Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Har det som deg. Syk og ingen matlyst. Drikker en del juice for å få i meg litt sukker og næring. orker ikke lage mat, så jeg har kjøpt rett i koppen supper, har klart å steke bacon&egg. Går en del buljong. Og i dag er jeg endelig såpass oppegående at jeg skal lage pannekaker til middag.
Gjest mari kontrari Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Pleier å ty til rett-i-koppen-supper, evt. ristet brød med smør om jeg er skikkelig dårlig. Tvinger også ofte i meg en banan selv om det ikke akkurat er kosemat, men det er lett å spise. Dersom jeg får noen snillinger til å hente for meg er thaisuppe take away en favoritt med cola til. Noen ganger kan også sushi fungere, helst bare enkle nigiri-biter.
Belle de Jour Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Jeg kjører på med posesupper, enkel måte å få i seg næring på når jeg ikke har matlyst. Ellers går ulike typer grøt ganske bra, smoothie og kanskje litt is (spørs veldig, ikke alltid så gira på kald mat når jeg har feber), noen ganger boller. Jeg går generelt for mat som er lett å få i seg! Gjerne også litt cola og masse bris.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Ultiamte "synes synd på meg selv"-maten min er faktisk kokte poteter med fløtesaus(toro ) og tyttebærsyltetøy :gjeiper: 2
Gjest fjosa Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Yoghurt naturell med banan og blåbærsyltetøy.
lizzie88 Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Kyllinvinger med loff, fikk det av sambo sist jeg var syk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå