AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Lenge har jeg følt meg nedfor, uten tiltak og generelt nedstemt. Den siste måneden har dette eskalert, og jeg har grått,følt meg håpløs og ubrukelig. Jeg orker ikke tenke på framtiden uten å bli helt matt og kvalm, og små bagateller i hverdagen kan bryte meg helt ned. Den siste uken har jeg følt meg annerledes. Sorg og konstant fortvilelse har gått over til likegyldighet. Jeg føler hverken sorg eller glede, men har et konstant negativt bilde av meg selv og omverdenen. Det er akkurat som om hjernen min har eksplodert og blitt lammet av for mange tanker og følelser, og jeg føler meg apatisk. I tillegg har jeg vært svimmel og rar. Opplever at jeg lever i en boble eller står på utensiden av meg selv. Føles som om ting bare skjer av seg selv, uten at jeg styrer det. Generelt føles det som om hele meg er bedøvet, eller noen ganger litt full. Jeg surrer mye, er ufokusert og glemmer veldig lett.De første par dagene denne uken vurderte jeg det slik at jeg kanskje var på bedringens vei, men håpløsheten er jo der fortsatt, den bare føles annerledes. Noen som vet noe om dette? Bør jeg ringe legen? Skjønner at ingen kan si at sånn eller sånn er det, men hadde satt pris på noen meninger i hvert fall.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg synes helt klart du skal ta kontakt med lege. Det kan jo hende at dette går over ganske fort, eller det kan utvikle seg til en mer alvorlig lidelse. Jo før jo får hjelp, jo mindre er sjansen for at det sistnevnte skjer.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes helt klart du skal ta kontakt med lege. Det kan jo hende at dette går over ganske fort, eller det kan utvikle seg til en mer alvorlig lidelse. Jo før jo får hjelp, jo mindre er sjansen for at det sistnevnte skjer. Tusen takk for svar!:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå