Gå til innhold

Forkjølet

Fremhevede innlegg

Gjest Misteltein
Skrevet

Forkjølet.

Jeg blir vanligvis aldri syk, men nå har jeg ett-åring i huset som går i barnehagen. Jeg har dermed fått det meste i høst, og vinter. Nå har jeg blitt skikkelig forkjølet. Jeg snørrer som bare det. Jeg har en slags smerte øverst i nesen. Det gjør drittvondt i perioder, og jeg aner ikke hva det er. Når jeg begynner meg får jeg store smerter, og blir skikkelig svimmel. Jeg er forkjølet på dag åtte om det er relevant. Er det normalt med sånne ting? Jeg er fortsatt skikkelig slapp, men samtidig, så sover jeg ordentlig dårlig fordi at jeg har så vondt. (Som sagt, jeg blir vanligvis aldri syk).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

bihule bestennelse? dra til legen,han vet.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

ja dra til legen.. og bruk salve under nesa så det løsner seg opp. mye bedre for nesa enn nesespray.

Endret av Nuppdupp
Gjest Misteltein
Skrevet

Nå er det sen fredag, og fastlegen min er uansett på ferie. Jeg spurte om det var normalt. Bihulebetennelse regner jeg med at jeg ikke har fordi at jeg har ikke feber.

Skrevet

Du kan ha det selv om du ikke ha feber, syntes jeg har hørt det før.

Skrevet

Du kan ha det selv om du ikke har feber! Ellers kan det være at du rett og slett bare er skikkelig tett. Er det slik at du føler deg tett i hele hodet? at "hodet er et par skritt bak resten av kroppen"?

Skrevet

Du kan ha tette bihule uten at det er betennelse der. Jeg har alltid tette bihuler når jeg er forskjølet, men aldri fått betennelse der =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...