AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Hei, i det siste har jeg vært plaget med flass/tørr hodebunn. Jeg lurte på om dere har noen tips til hva som kan hjelpe? Bruker ikke billig sjampoer fra matbutikken, det gjør bare vondt værre.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Vichy Flasshampo fra apoteket. Brukes som kur ca en gang hver 14 dag.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Hvordan ser flasset ut, er det liksom fett, gult og klør som ville helvete? Det høres i såfall ut som sopputslett. Da hjelper soppdrepende sjampo fås på apotek. Eller du kan bruke min bestemors kjerringråd. Vask hodebunnen i 7% husholdningseddik 2 ganger i uka i tre- fire uker, og siden holder det med vedlikehold ca en gang i månden. Masser eddiken godt inn i hodebunnen og la den virke i ca 10 minutter, skyll ut og vask håret som normalt.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Er hvite flak som drysser. Flakene ser mindre ut enn det jeg ser for meg flass gjør. Har engang i tiden blit utredet for flass, så vet jeg ikek har det (Det eneste de klart kunne diagnosere var allergier den gang, men da var "flasset" andserledes enn det er nå)
Sugerøret Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Den røde fra Vichy ,er knall.Bruk som vanlig shampoo .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå