Gå til innhold

Sende sexy mms..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen erfaring med dette? Hvordan gjør dere det? Jeg tenkte å ta bilde uten ansikt. Ta bilde av meg selv med mobilen. Men hva slags poseing? Hvilken undertøy? Hvilken stilling, om noen?? Trenger masse tips! Og slo det an hos kjæresten din at du sendte han slike bilder????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget julekalender til kjæresten min for noen år siden.En mms for hver dag i desember - med pikante og sexy bilder, brukte litt forskjellig undertøy i forskjellig farver,strømper,små korte silkenattkjoler,naken inndrapert i laken , i forskjellige positurer etc.

Han fortalte at han underveis i desember mnd da han fikk mms'ene, både hadde nesten hadde kjørt av veien da han åpnet en, hadde måttet ta seg "et privat øyeblikk" i lunsjen på jobb en annen dag,kom på overraskelsesbesøk til meg en annen dag fordi han bare "måtte" (og vi bodde 2 1/2 time unna hverandre). Veldig virkningsfullt og populært kan du si!

Tror det er ett fett egentlig både hva du har på deg og hvordan du poserer - bare du føler deg sexy sjøl :)

Kos deg:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt drøssevis av detaljbilder av kroppen min og de blir tatt meget godt imot... ;-)

Har lastet ned en app til iphonen, fine filter og lett å fikse et bedre utsnitt enn det man klarer å ta selv når man knipser.

http://photofunia.com/filters

Eksempler på motiver:

- lårkort kjole over mønstret strømpebukse, utsnitt fra lår til hofter omtrent.

- nakne ben i kryss oppetter veggen på soverommet (ligger i senga)

- bilde av trusa på knærne når jeg sitter på toalettet ;p

- konturen av en pupp

- eller med en fin bh på

- kløft

- baken (med pen blondetruse på)

osv.

Bare å knipse i vei, teste ulike filters, forkaste og prøve på nytt. Tror jeg kaster 3/4 av bildene jeg tar.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

- og nå kom jeg på bildet som gjorde mest lykke:

Helt tydelig nybrukt, våt dildo liggende på lårene mine. ;-)

Jeg har forresten aldri sendt bilder av selve "herligheten", dette var det nærmeste.

Skrevet

Hva tenner han på? Å vite det er den ultimate start.

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...