Gå til innhold

Med deg er livet evig


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg må si jeg får ikke helt den samme "true love" følelsen av dette bryllupet som jeg fikk av kronprinsens bryllup i fjor.

Jeg har rett og slett vanskelig for å forestille meg at Ari er kapabel til å elske noen andre enn seg selv.. Men at Märtha er forelsket er det jo ingen tvil om.

Jeg for min del ville mye heller hatt enn så oppriktig og ektefølt tale som Haakon ga til Mette-Marit enn det klissete viss-vasset til Ari..Det blir rett og slett for pompøst til at det virker særlig troverdig

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frk. Busybody:

Er egentlig litt enig med deg der...

Pompøst er kanskje ordet. Virket kanskje som om det var mer viktig å "briljere" med ord enn å snakke rett fra hjertet?

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enige med dere Nelle og Frk.Busybody.Hvor var det personlige i den talen der da?Var mer opptatt av å vise at han kan å skrive.Kunne egentlig vært skrevet til hvem som helst!

Hadde ikke smeltet av den talen jeg nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solgløtt

Smeltet litt, jeg da! Men jeg smeltet enda mer da min ferske ektemann sendte meg mld på mob'en: Jeg så deg i dag min Solgløtt, og sola gløtta på meg..... *Smelt* Og mannen påstår at han ikke er romantisk......! icon_biggrin.gif

Det er han som har begynt å kalle meg Solgløtt og derfor valgte jeg det nick'et.

Lenge leve hverdags-romantikken!

Klem; Solgløtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann som kan skrive de vakreste ord, og jeg smelter like godt hver gang!! Når det gjelder Ari så kan jeg bare forestille meg hvilket press han har følt til nettopp denne talen. Han visste jo at hele Norge kunne se ham tale på direkten og forventningene var skyhøye. Mannen er jo tross alt en FORFATTER. Slik jeg ser det så ble det litt urettferdig å forvente at han skulle kunne skrive så vanvittig mye bedre enn andre, for det som skal skrives ned er jo følelser. Og det kan være vanskelig for alle og hvermannsen. Tror jeg da icon_smile.gif Og selv om Ari har fått gitt ut EN liten tynn bok, så kan han vel ikke kalles en rutinert forfatter? Så jeg synes han gjorde det bra jeg icon_smile.gif Med alles argusøyne på seg klarte han å tale til sin kjære.. foran alle prinsene og prinsessene og konger og dronninger... *skjelver på tanken*

Jeg er også håpløst romantisk og mener ganske bestemt at under brylluppet er det lov til å bruke alle klisjeene en vil. Uten dem, hvordan skal en da få fortalt sin elskede at h*n er nettopp det??

Min kjære sier av og til: "det finnes ikke ord i språket som kan beskrive de følelsene jeg har for deg. Jeg elsker deg er det nærmeste jeg kan komme, men det føles ikke tilstrekkelig å si det. Jeg vil si så mye mer!!" *suuuuuuuuuuuuuukk* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ari's tale var veldig bra!

Han er en person som kan uttale disse store ordene! Det blir ikke klysete eller feil når det kommer fra han!

Terningkast seks til han for akkurat den talen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...