Gå til innhold

Med deg er livet evig

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Uansett hvor mange surmagede innlegg som har blitt postet her ang. Prinsessebryllupet så vet jeg en ting;

Alle drømmer om å få en slik bekreftelse på sin kjærlighet på den måten Ari talte til Märtha i går. Han er vel blant de få menn som kan bruke slike ord uten å gjøre seg til latter.

Men i dag er jeg på jobb, riktignok mutters alene foreløpig. Men det gjør ikke noe, kjærligheten overvinner alt og i kveld kommer min kjære på besøk.

Milla12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert Milla, og du har jo helt rett. Men det må komme på en naturlig måte, og det blir jo litt vanskelig for mange norske menn. hjerter_rundt.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Det aller fineste syntes jeg var "Med deg er livet evig".

Rørende vakkert!

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Var ikke meningen og være anonym der icon_biggrin.gif

Milla

12

Skrevet

Jeg synes talen fra Ari til bruden var utrolig flott! Det var forresten talen til kongen også.

Må innrømme at jeg er en temmelig lettrørt person, så tårene flommet under disse to talene i går.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Ari vant manges hjerter i dag. utrolig hvor negativ folk er om en person de kun har sett bilde av.

Ari har en lang vei å gå, men han klarer nok det også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, gi meg en Ari "look alike" icon_wink.gif

Jeg har alltid sagt at den som kan skrive og uttrykke seg slik at det går rett til hjertet mitt er min "drømmemann", og i så måte misunner jeg virkelig Martha som har funnet en slik mann!

Gjest sexysadie
Skrevet

La oss håpe dette forholdet holder.slik at vi slipper å lese i SE & HØR om ett par år om at dette forholdet har gått til helvete.

Greit nok og komme med svulstige og store ord på bryllupsdagen men d er dagene etterpå som teller. Og d er flere gråværsdager enn bryllupsdager i ett forhold!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Vi er jammen positive i dag eller hva Sadie?

Ari kan hvertfall mestre ord som en Konge.

Milla

12

Gjest Anonymous
Skrevet

Romantikk og kjærlighet er flott, men jeg synes Ari er for svulstig når han snakker. Både i talen og i intervjuene paret har gitt, så flommer det jo over av floskler. For meg blir det for mye av alt. Jeg ville tro at en som kaller seg forfatter kunne uttrykke seg med færre klisjeer. Han er slett ikke min drømmemann, syns han virker påtatt. Men romantisk er det jo, og det er lett å se at de to er glade i hverandre. Det er jo det viktigste.

Gjest sexysadie
Skrevet

Milla

Jeg er bare realistisk!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er mulig du er realistisk sadie, men det som er så vakkert med martha og ari, er at de er to personer som virkelig elsker hverandre, jeg har inntrykk av at folk har så lett for å gi opp et forhold, og at det er så mye utroskap i dag.

Det er derfor det blir realistisk.

Jeg får håpe utroskaps trenden snur, og at Ari kan være et godt forbilde for mange mennesker om å dyrke, tro på kjærligheten, og vite at man har tatt et viktig valg i livet.....

Skrevet

Jeg synes også talen til Ari var både gripende og vakker! Det må jo ellers være lov å hente fram de helt store ordene på en så spesiell dag. Tror vi nordmenn generelt er alt for redde for å virke "svulstige". Men jammen virker det både oppriktig og ekte når Ari Behn henter fram superlativene! Han har et frodig språk, nesten litt sydlandsk i sitt temperament og sine formuleringer, og jeg tror mange norske jenter kunne tenkt seg å bli erklært kjærlighet på denne måten!

Sexysadie, på selve bryllupsdagen må det vel være lov å ha positive forventninger til at ekteskapet vil fungere, eller??? icon_wink.gif

Klem fra håpløst romantisk

rosaengel.gif

Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-05-25 15:16 ]

Skrevet

Om noen av dere føler for å komme med en lignende tale til meg så stiller jeg opp på flekken jeg icon_smile.gif

Men jeg fikk i går høre av min darling at prinsessa hans satt i Sør trøndelag og var såååå vakker,så jeg svever nok litt på den ei stund.

AAAAAAAHHHHHH SUUUKKKKKK icon_smile.gificon_wink.gif

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-05-25 18:06 ]

Skrevet

"Floskler" sier folk.

Hvordan kan dette være floskler?

Du er vakker. Du er vakreste kvinne i verden. mmmmmm. Slikt er jo ALDRI i bruk lenger!!!! Folk er redde for å gjøre seg selv til latter, og benytter heller for små "Gruks" (forstå meg rett - jeg elsker Piet Hein) enn de store romantiske setningene.

Jeg skulle ønske EN av disse såkalte floskler kunne bli tildelt meg av min kjære en dag. Dessverre er han overhodet ikke på nett.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg henger meg på her. Ikke vet jeg, men talen var noe av det vakreste jeg har hørt på lenge. Han var veldig flink, og det hørtes ikke dumt ut, selv om det på mange måter ble litt klisjè.

Jeg må innrømme at jeg satt og gråt litt fordi det var så vakkert. (Og en smule fordi jeg gjerne vil ha noen som elsker meg like mye, og som sier det på samme måte)

Så med andre ord: Talen var vakker, prinsessa var vakker og i det hele tatt det meste var vakkert i løpet av den tiden talen varte!

Hilsen Hope, som sikkert kommer til å dø ugift.. *sukk*12

Skrevet

Jeg synes også det var veldig flott, men har litt problemer med at det private blir så offentlig. Jeg forteller ofte jenta mi at og hvorfor jeg liker henne, og roser henne gjerne opp i skyene overfor venner. Men en offentlig tale er og blir en tale. Det er jo fint hvis den kan inspirere, men... Jeg håper det går bra med dem, forresten icon_smile.gif

Skrevet

Hope: Kanskje vi kan dø ugifte sammen? *s*

Har ikke orket å engasjere meg så veldig i dette bryllupet, men en ting skal iallfall være sikkert -når jeg ser hvordan Martha ser på Ari, det kan jo ikke være noen tvil om at hun elsker ham svært høyt. Og denne type kjærlighet, som egenltlig ikke er så mange forunt, den unner jeg ALLE -og jeg er veldig glad på deres vegne.

Når det gjelder talen har jeg selv vært sammen med en forfatter. Har man et visst forhold til det norske språk så virker det ikke så voldsomt imponerende... Men bevares -det er flott at folk fremdeles ønsker å bruke ord som ikke så mange bruker lenger.

Nelle icon_smile.gif

-veldig glad på Marthas og Aris vegne!!

Skrevet

"floskel -en, -kler (fra lat. 'liten blomst') fin, men tom talemåte"

Jeg kicket litt på "..med deg frykter jeg ikke lenger døden"

Jeg skjønner godt at kvinner faller for Ari når han bare snakker til dem, lever for dem osv.

Men jeg mener vel at det kanskje ble litt velmange store ord og vendinger...

Resten av kongefamilien er så sabla jordnære!

Men kongetalen synes jeg var helt fantastisk! En sånn en håper jeg på fra min far om knappe 4 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...