Gjest sexysadie Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 Sitat Tex Vel, jeg har akkurat sendt over min manns liste til hans forlover (bak hans rygg så klart) og på den var det 23 stykker. Da har jeg bare tatt med de som forloveren ikke kjenner..... sitat slutt Ut ifra avataren din så trodde jeg du var gift. Er den ifra ditt forige bryllupp eller skal dere ta det hele en gang til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 Let litt inne på bryllupssidene fra noen dager siden så får du hele historien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. januar 2004 #3 Del Skrevet 21. januar 2004 Foretrekker å høre den fra Tex selv, her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. januar 2004 #4 Del Skrevet 21. januar 2004 Vent litt så skal jeg finne den igjen.... Er litt lang skjønner du :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. januar 2004 #5 Del Skrevet 21. januar 2004 Tex`s kjærlighetsshistorie, Del 1. Del 2 kommer 29. mai Jeg og prinsen traff hverandre første gang da jeg fylte 17. Vi ble stormforelska og ingen skjønte hvorfor vi aldri ble ordentlig kjærester. Men i tiden etterpå har vi vært verdens beste venner og mer enn EN gang vært på nippet til å smelte sammen. Alle våre felles venner visste at vi var særdeles svake for hverandre. Da han skulle fylle 30 leide han et digert utested i Oslo og inviterte til vennefest. I forkant av dette selskapet kom vi frem til at vi måtte finne på noe gøy. Og jeg kom med den glitrende ideen: Hva med at vi later som vi har giftet oss og lar bomben springe etter all pepperutdelingen?? Som sagt så gjort. Vi holdt på i to måneder , jeg kjøpte hvit kjole, han kjøpte brudebukett, vi kjøpte utstillingsgifteringer (til 200 kr) hos en gullsmed (vi måtte overtale han til å selge dem!!) og så fikk vi kompisen min til å ta masse brudebilder av oss. På tinghuset, på Akershus festning, i Botanisk hage, på kafe... Resultatet ble over 200 knallfine bilder som jeg laget bryllupsalbum av. Og som kronen på verket forfalsket vi hans kusines vielsesattest og putta inni..... og hadde med og viste frem... Da kvelden kom var jeg kjempenervøs!! For til historien hører også det faktum at vi i utgangspunktet ikke var kjærester!!! Men ble det underveis.... Også skulle vi liksom holde alt hemmelig for ingen skulle jo vite noe før vi fortalte alle at vi var gift!! -det ble knallsuksess- ALLE trodde på oss og alle gratulerte, og gamlekjæresten hans satt i et hjørne og grein...(hi hi hi) og så sa vi ingentig etterpå heller.... En av kompisene hans kom hjem til jul (dette var i juni) og trodde fremdeles at vi var gift!!!! Siden den gang har vi vært kjærester, og nå skal vi gifte oss på ordentlig!! Og hvis bildene ikke blir noe fine så har vi jo album fra før..... By the Way, avataren min er et bilde fra den dagen... MAN FÅR IKKE MERE MORO ENN DEN MAN LAGER SELV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. januar 2004 #6 Del Skrevet 21. januar 2004 Herregud.... Morsom historie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 21. januar 2004 #7 Del Skrevet 21. januar 2004 :o Du er kul asså, Tex! Ler meg glugg ihjæl! Lykke til med 29.mai :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Beste historien jeg har hørt på lenge!!! rått!! Me like!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #9 Del Skrevet 26. januar 2004 Sånne historier det det beste jeg veit.... Særlig den om gamledama.... samboeren hennes måtte trøste henne, stakkar..... Hun er ikke spesielt kul av seg, den dama.... Hun holdt på i flere måneder etterpå og ringte oss hele døgnet, savnet eksen sin og grein..... Er den dag i dag gift med samboeren fra den gangen, men forteller stadig mor si at hun savner han som nå er miiiiin...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå