Gå til innhold

Hvordan skremme bort edderkopper ol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nuppdupp

Tja. Mulig jeg har vært for lenge her på kg, men sammenlignet med oppførselen og holdningene på dette forumet syns jeg edderkopper kommer bedre ut når det kommer til sjarm.

:Hehe:

Se så skjønn!

ja jo den er litt søt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

'Skremme bort edderkopper' hørtes lovende ut, men etter første bilde måtte jeg slutte å lese... :haar::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har tips til hvordan holde kryp unna hus og hjem?

Begynner å bli litt lei av at det er så mye edderkopper (i mine øyne) i kjellerstuen...

http://www.nyttig.no/produkt.cfm?id=554

Utfordringen er at de lager en irriterende klikkelyd.

Men er genialt å ha i rom der en oppholder seg kun kort tid. Kjellebod, vaskerom, garasje, gang o.l. Virker helt upåklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd sånn dings? Og vet hvordan (om) den funker??

Og hvordan er det når man har katt/hund? Blir de plaget av den? Spør litt mye, siden jeg er på telefon og linkene er teite i kveld.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd sånn dings? Og vet hvordan (om) den funker??

Og hvordan er det når man har katt/hund? Blir de plaget av den? Spør litt mye, siden jeg er på telefon og linkene er teite i kveld.....

Har prøvd og det fungerer utmerket! Ikke en edderkopp eller annet kryp er observert på de to årene de har vert i bruk. Hvordan hunder og katter reagerer vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de advarer folk som har tarantellaer i terrarier mot å skaffe sånne bokser til å plugge inn i stikkontakten, ja. Så jeg tror nok den svingningen som denne dingsen sender ut er tortur for eddiser.

Ja, men det ær væl bara tortur før dem om de ær i huset? De væljer ju bara att inte gå næra oljudet om de ær ute och då kan det ju inte ræknas som tortur? Eller vad menar du?

Detta har i alla fall fungerat helt utmærkt hos oss så tror helt enkelt att grannarna har fått extra mycket (våra har gått ditt) och inte att de har døtt pga oss. Ær lite kænslig nær det kommer till att førgøra annat levande...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det ær væl bara tortur før dem om de ær i huset? De væljer ju bara att inte gå næra oljudet om de ær ute och då kan det ju inte ræknas som tortur? Eller vad menar du?

Detta har i alla fall fungerat helt utmærkt hos oss så tror helt enkelt att grannarna har fått extra mycket (våra har gått ditt) och inte att de har døtt pga oss. Ær lite kænslig nær det kommer till att førgøra annat levande...

Disse boksene fungerer dessverre ikke i vårt hus. Vi har slike bokser i alle rom, men likevel finner jeg edderkopper på soverommet mitt og på badet. Fant en senest i dag faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...