Gå til innhold

Hvordan skremme bort edderkopper ol?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til hvordan holde kryp unna hus og hjem?

Begynner å bli litt lei av at det er så mye edderkopper (i mine øyne) i kjellerstuen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

du må finne en indianer som kan skremme dem ut av huset med sangene sine. deretter må du be til sola i 10 dager, for så å spre helle hellig vann i hele huset!

eller du kan spørre på gartneri. jeg har sett spray mot edderkopper, maur og sånne ting der :)

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du en slik indianer? :D

Takk for tips om å høre på gartneri! ;)

Skrevet

Si BØ!

AnonymBruker
Skrevet

du må spraye noe spesielt kansje..så de ikke liker det?så går de inn til noen andre i steden;p

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner å bli litt lei av at det er så mye edderkopper (i mine øyne) i kjellerstuen...

Hvis du skal bli kvitt eddisene må du først bli kvitt maten de spiser...

Kanskje det er bedre med de edderkoppene enn alt de som de utrydder for deg?

Man skal være snill med edderkoppene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Si BØ!

Da må du rope relativt høyt, edderkopper er døve.

• Liker 1
Skrevet

På plantasjen och Claes Ohlsson har de något som sänder ut ett högfrekvent ljud som bara små kryp hör. En liten box som man sätter i kontakten.

Fungerar verkligen!!!! I alla fall mot spindlar :-) Kommer inte ihåg vad den heter men står att den är mot smågnagare och rådjur.

Första (och sista) spindeln vi såg efter att vi satt i den darrade och kunde knappt gå (stackars). Det bästa är att det är giftfritt och istället för att döda så väljer spindlarna bara någon annans hus att bo i :-)

Skrevet

La de være i fred. De søte små tar faktisk knekken på alle andre småkryp der nede.

• Liker 3
Gjest Nuppdupp
Skrevet

La de være i fred. De søte små tar faktisk knekken på alle andre småkryp der nede.

:haar: sssøte? :haar:

• Liker 3
Skrevet

:haar: sssøte? :haar:

Tja. Mulig jeg har vært for lenge her på kg, men sammenlignet med oppførselen og holdningene på dette forumet syns jeg edderkopper kommer bedre ut når det kommer til sjarm.

• Liker 2
Skrevet

Tja. Mulig jeg har vært for lenge her på kg, men sammenlignet med oppførselen og holdningene på dette forumet syns jeg edderkopper kommer bedre ut når det kommer til sjarm.

Det finns væl alltid någon som tycker om att provocera ;) Hoppas detta inlægget fick dig att kænna dig speciell. Tack och lov att det inte handlade om något viktigare! Vissa klarar bara inte av att hålla sig till en enkel fråga, en del måste ha meningar om ALLT.

AnonymBruker
Skrevet

Ok, klarer du det,så gi oss beskjed. Du kommer til å bli berømt og få bred omtale

Skrevet

Hvis du skal bli kvitt eddisene må du først bli kvitt maten de spiser...

Kanskje det er bedre med de edderkoppene enn alt de som de utrydder for deg?

Man skal være snill med edderkoppene.

Hun skal bli kvitt fluer?

Skrevet

Vet ikke hvordan du kan holde dem borte, men jeg har et sabla godt triks for å få bort dem som allerede er der: skaff deg en katt som syns edderkopper er verdens beste snacks :fnise: Jeg har nesten ikke sett en edderkopp inne etter jeg fikk katt, men jeg hører innimellom at katten smatter fornøyd og ser at han sleiker seg godt om munnen. Da vet jeg at han har funnet og blitt kvitt enda et av de åttebeinte krypene!

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Hun skal bli kvitt fluer?

Eddiser spiser blant annet fluer, ja.

De tar også maur, skrukketroll, saksedyr, biller, de forhatte bananfluene osv.

Det det er eddiser er det mat til eddisene også. Ellers ville de ikke befunnet seg der.

AnonymBruker
Skrevet

På plantasjen och Claes Ohlsson har de något som sänder ut ett högfrekvent ljud som bara små kryp hör. En liten box som man sätter i kontakten.

Fungerar verkligen!!!! I alla fall mot spindlar :-) Kommer inte ihåg vad den heter men står att den är mot smågnagare och rådjur.

Första (och sista) spindeln vi såg efter att vi satt i den darrade och kunde knappt gå (stackars). Det bästa är att det är giftfritt och istället för att döda så väljer spindlarna bara någon annans hus att bo i :-)

Vet at de advarer folk som har tarantellaer i terrarier mot å skaffe sånne bokser til å plugge inn i stikkontakten, ja. Så jeg tror nok den svingningen som denne dingsen sender ut er tortur for eddiser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...