Gå til innhold

Smultringer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd seg på det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger, men ble så lei lukta av smult.

Skrevet

Mange ganger, men ble så lei lukta av smult.

Hehe..er de enkle å lage? Smaker de akkurat som kjøpte smultringer?

Skrevet

lager det av og til, til jul. de jeg lager eg kjempegode samme dagen de blir laget, men blir litt tørre etter det. men jeg har egentlig lenge tenkt til å prøve noen litt mer amerikanske varianter, men har ikke komt så langt.

det er ikke vanskelig å lage, det eneste jeg kan komme på er at noen blir litt nærvøse av smultgryta.

Skrevet

Smultringer er utruleg gode å spise på kalde dager, og ikkje er de all verdens vanskelige heller om ein ikkje gjer opp med første forsøk. Å lære seg teknikken å steke dem er heilt avgjørende, men det kommer seg etterhvert som man gjer feil utallige ganger.

Forøvrig kan ein trøste seg med at selvom de ikkje ser bra ut om du gjer feil, så smaker de fortsatt kjempe godt om du ikkje svir den helt.

Jeg følger ein oppskrift veldig lik denne: http://millasmat.com/bakverk/verdens-beste-smultringer/ , men med litt ekstra kardemomme for min egen ganes skyld.

• Liker 1
Skrevet

Litt OT, men jeg fikk faktisk et smultring-jern til jul. Noen som har erfaring med det? Skjønner ikke helt åssen det skal funke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...