Emmeline Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Planlegger ferie (sydentur) rundt 17.mai, og lurer på hvor du vil anbefale å reise? Noen som har vært på Kypros og kan anbefale et fint hotell i Ayia Napa? Vurderer Kypros eller Tyrkia. Ingen barn, og ønsker sol, bading, litt uteliv og gode restauranter.
belle_ Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Kypros eller Egypt er bra. Tyrkia har nok fine temperatuerer, kanskje litt kaldt i sjøen bare
Anglofil Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Mannen og jeg var i Side i Tyrkia i 2010, og vi koste oss veldig. Vi bodde på et flott hotell, men ja, absolutt et sted å anbefale. Liker meg også godt på Kypros. I slutten av mai skal en venninne og jeg til Hellas (Kreta), gleder meg. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Sjekk ut Blue Couples med Star Tour og Sunprime Resorts med Ving
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Kypros er fint i mai, har vært der før og skal dit igjen nå i begynnelsen av mai. Ikke for varmt (kanskje rundt 25-28 grader da vi var der sist), og ikke for mange folk. Dette var Fig Tree Bay. Vi skal til Ayia Napa nå i mai, og har valgt å reise med ving. Men har ingen erfaring fra før med hotellet vi har valgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå