AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 De siste par månedene har jeg hatt noe tilfeller med muskelkramper i føttene, særlig den venstre. Det er ikke smertefullt, foten bare låser seg og jeg må anstrenge meg for å løsne den fra stillingen. Det kan være at jeg vris foten til venstre og den blir stående der, strekker tærne oppover og de blir stående osv. Det har altså ingenting å si hvilken posisjon den er i, foten kan låse seg uansett. Noen forslag til hva dette kan komme av? Har kun merket det om kvelden når jeg ligger på sofaen, naturlig nok siden jeg ellers som oftest er på beina.
Freaky Fly Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 "Sliter" litt med det samme, både under foten og i tærne. Kan til tider være ganske vondt og irriterende, når jeg på en måte aldri får "strukket" det ut, men krampen kommer tibare 10 sekunder etter det virker bra igjen, og kan holde på en stund.. Lurer på det samme!
Sugerøret Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Prøv med magnesiumtilskudd på kvelden.Det virker krampeavslappendes. Og kansje sjekke om dere har feilstillinger i beina og trenger såler?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå