Gå til innhold

Gikk i fella...Igjen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

merker eg blir litt små forbanna av det der, damer er jo akkuratt på samme måte..

Visst du tror alle menn er like, Playere og det der, så må du begynne å åpne øynene eller hvrtfall menge deg med skikkelige folk. Det finnes både menn og kvinner som er playere, Dei fleste gutter er greie og dei er ikke ute etter kun sex, kansje dei heller ønsker en god venn?? hvem orker vel å være alene hele livet? skjerp deg jente

True, men så er det nå en gang sånn at menn gjør hva som helst for å få seg litt.. MUS. Om de så må lyve. Og selv om det fins menn som er ærling så er det ikke rart man blir forbanna når man gang på gang blir utsatt for løgnere som bare vil dyppe tissen sin i flest mulig inngangshull.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at man skal vente til etter man er gift. For da om han stikker så får du halvparten av det han eier! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at man skal vente til etter man er gift. For da om han stikker så får du halvparten av det han eier! ;)

Så du går automatisk ut fra at fra at mannen i et forhold eier så mye, mens kvinnen ikke eier noenting?

AnonymBruker
Skrevet

Så du går automatisk ut fra at fra at mannen i et forhold eier så mye, mens kvinnen ikke eier noenting?

Det var ikke meninga at du skulle ta det så seriøst.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Fikk svar på sms og han kom til meg. Var helt vanlig stemning, selv om jeg følte meg som en desperat jente..

Nå er han utenbys, og jeg har ikke hørt noe fra han. Vet det er mye festing. Sendte en sms i natt jeg aldri fikk svar på. Er så lei av å føle meg lite verdsatt! Jeg vet jeg er bra, og at jeg fortjener en som gir meg oppmerksomhet, men det har han alltid gjort! Det var jo han som sist uke sa han ville være seriøs med meg! Skjønner ingenting..

Skrevet

Jeg lager faktisk god mat (men nå skal det sies at jeg sjeldent inviterer til dater hvor jeg serverer hjemmelaget mat).. Hm.. Kanskje jeg skal begynne med det? :P

Ikke hvis du ikke kjenner fyren, nei.

Skrevet

TS her. Fikk svar på sms og han kom til meg. Var helt vanlig stemning, selv om jeg følte meg som en desperat jente..

Nå er han utenbys, og jeg har ikke hørt noe fra han. Vet det er mye festing. Sendte en sms i natt jeg aldri fikk svar på. Er så lei av å føle meg lite verdsatt! Jeg vet jeg er bra, og at jeg fortjener en som gir meg oppmerksomhet, men det har han alltid gjort! Det var jo han som sist uke sa han ville være seriøs med meg! Skjønner ingenting..

Han er ikke interessert i noe seriøst forhold.

Gjest Elissima
Skrevet

Vet du hva, jeg har vært i denne situasjonen maaange ganger, og her er mitt råd: ikke send han flere meldinger eller ta kontakt på en stund. Hvis han fortsatt ikke kontakter deg innen noen dager eller en ukes tid så er han nok ikke interessert men tør ikke si det. It's the Norwegian way!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

han nedprioriterte deg. Virker litt egoistisk

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er jo egentlig lagt opp til at dere går i fella. Når dere slenger dere etter kjekkaser hele tida. Menn skjønner jo å utnytte det.

Fra dere er 13 år gamle og begynner å forgude kjekkasen i klassen. Dere planter jo idéen i hode på menn at heeey jeg kan velge og vrake som jeg vil!

Midt på treet gutter er også sånn. Har flørtet med en gutt i flere måneder nå. Han sier at han har likt meg helt siden ungdoms skolen. Og vi hadde nå bestemt oss for å se om vi hadde en sjanse. Han skulle komme til meg helgen som var, men så fikk han bil trøbbel og kunne ikke komme. Så en av dagene i helgen kom en annen jente på besøk til han, og nå er de sammen. Dette er en gutt som mine venninner sier ser grei ut, uten særlig entusiasme. Men jeg likte at han hadde pene øyne og var snill (trodde jeg). Så det er ikke bare de kjekke guttene som oppfører seg slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...