AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Møtte en kjempefin fyr. Smart, snill, virket oppriktig interessert. Jeg følte jeg spilte alle kortene riktig, holdte litt igjen, men viste interesse nok. Han tok initiativ til å møte meg, sa han likte meg, og for noen dager siden sa han at han ikke ønsket noen andre enn meg. I går hadde vi planer, klokken 21.30 ringte han og avlyste..Jeg sendte en melding senere som han droppet å svare på. Hva i alle dager har skjedd? Dette kommer som lyn fra klar himmel for meg. Nå er jeg dritt lei hele greia, legger dating langt oppe på hylla..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Slutt å spill spill så ordner det seg nok. 1
123sport Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 jeg tror du tar det litt for tungt. det betyr ikke at han ikke liker deg fordi han avlyste en date. prøv litt til, og ser hvor det går du må ikke gi opp så lett, da kommer du ingen vei
Steinar40 Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Møtte en kjempefin fyr. Smart, snill, virket oppriktig interessert. Jeg følte jeg spilte alle kortene riktig, holdte litt igjen, men viste interesse nok. Han tok initiativ til å møte meg, sa han likte meg, og for noen dager siden sa han at han ikke ønsket noen andre enn meg. I går hadde vi planer, klokken 21.30 ringte han og avlyste..Jeg sendte en melding senere som han droppet å svare på. Hva i alle dager har skjedd? Dette kommer som lyn fra klar himmel for meg. Nå er jeg dritt lei hele greia, legger dating langt oppe på hylla.. Hadde han ingen forklaring på hvorfor han avlyste?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Gutter er sånn! Håpløse hele gjengen! Gi opp dating, drikk mer, tren mer, bruk tid på venner og beng i de idiotene. De fortjener oss ikke uansett. Faen meg ingen av dem som kan oppføre seg som noe annet enn kjekkaser og playere -.- 5
Gjest .-L-. Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Kan jo hende det faktisk han skjedd noe. Kanskje du skal vente litt før du anntar det absolutt værste? 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Det er jo egentlig lagt opp til at dere går i fella. Når dere slenger dere etter kjekkaser hele tida. Menn skjønner jo å utnytte det. Fra dere er 13 år gamle og begynner å forgude kjekkasen i klassen. Dere planter jo idéen i hode på menn at heeey jeg kan velge og vrake som jeg vil! 1
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Gutter er sånn! Håpløse hele gjengen! Gi opp dating, drikk mer, tren mer, bruk tid på venner og beng i de idiotene. De fortjener oss ikke uansett. Faen meg ingen av dem som kan oppføre seg som noe annet enn kjekkaser og playere -.- Mesteparten av dere fortjener ikke å oppleve andre sider av oss enn kjekkas- og playersiden vår. 1
-Jiinxs- Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Gutter er sånn! Håpløse hele gjengen! Gi opp dating, drikk mer, tren mer, bruk tid på venner og beng i de idiotene. De fortjener oss ikke uansett. Faen meg ingen av dem som kan oppføre seg som noe annet enn kjekkaser og playere -.- Det er vel pga gutta som er noe å samle på, har dere plassert i vennesona. For å generalisere på lik linje som det du gjør. 2
Mari*Nade Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Kanskje han også spiller og holder litt tilbake?? Slutt med "spillet", vær deg selv og slutt å let, da dukker HAN opp når du minst aner det!
mammamora90 Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Mesteparten av dere fortjener ikke å oppleve andre sider av oss enn kjekkas- og playersiden vår. Er det noe man faktisk kan gjøre for å fortjene å se andre sider da?
Gjest Katten. Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Er det noe man faktisk kan gjøre for å fortjene å se andre sider da? Jeg åpner meg til ytterst få mennesker.
Mrs.Shadows Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Forstår virkelig ikke dere som sier "Gutter er sånn" eller "Jenter er sånn".. Ingen er jo like. 3
Gjest .-L-. Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Er det noe man faktisk kan gjøre for å fortjene å se andre sider da? Skal man være suksessfull når det kommer til dating og det motsatte kjønn, så må man enten bevisst eller ubevisst kunne reglene. Når man kan reglene, vet man også når de kan brytes. Hvis du vil at en mann skal åpne seg for deg, er et av "triksene", å åpne seg for han. Her har man 2 måter å gå fram. Man kan enten gi faen. Dvs, man kan lett åpne seg uten at det har så mye å si for en. Eller, man kan lære seg når det er riktig, og fordelaktig å åpne seg.
floony Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 Hvis du likevel spiller "spillet", så må man holde seg til "reglene". Nå vet ikke jeg hva som ble sagt under telefonsamtalen, men etter avlyst date ville jeg nølt med å sende melding senere samme kveld. Spiller man ikke spill, men bare viser genuin interesse er en melding OK. Det er tross alt snakk om to måter å tilnærme seg et annet menneske på. Det virker som om dere var på et fint sted, så da tenker jeg vel egentlig at den meldingen var OK å sende, og at det ikke var OK å ikke svare. Så da er det vel opp til han nå? (Snakka jeg litt rundt meg selv, egentlig? Ja.)
Sophie-Ann Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Menn og kvinner som ikke har "baller" nok til å ikke spille spillet, er ikke verdt tiden, mener jeg. Spillet er for mennesker som er umodne og usikre på seg selv. Og jeg gidder ikke å kaste vekk tiden på sånne mennekser 1
Steinar40 Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Er det noe man faktisk kan gjøre for å fortjene å se andre sider da? Lær deg å lage god og sunn mat.
Snøvott Skrevet 13. april 2012 #18 Skrevet 13. april 2012 Han svarer ikke fordi han fikk anledning til å pule. Han tar nok kontakt igjen om han ikke får ordna en pulevenn-deal med hun andre.
Håkon. Skrevet 13. april 2012 #19 Skrevet 13. april 2012 Gutter er sånn! Håpløse hele gjengen! Gi opp dating, drikk mer, tren mer, bruk tid på venner og beng i de idiotene. De fortjener oss ikke uansett. Faen meg ingen av dem som kan oppføre seg som noe annet enn kjekkaser og playere -.- merker eg blir litt små forbanna av det der, damer er jo akkuratt på samme måte.. Visst du tror alle menn er like, Playere og det der, så må du begynne å åpne øynene eller hvrtfall menge deg med skikkelige folk. Det finnes både menn og kvinner som er playere, Dei fleste gutter er greie og dei er ikke ute etter kun sex, kansje dei heller ønsker en god venn?? hvem orker vel å være alene hele livet? skjerp deg jente 3
mammamora90 Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Lær deg å lage god og sunn mat. Jeg lager faktisk god mat (men nå skal det sies at jeg sjeldent inviterer til dater hvor jeg serverer hjemmelaget mat).. Hm.. Kanskje jeg skal begynne med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå