AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg har en forhud som er litt sånn at jeg av og til må jobbe litt for å få den bak kukhodet når kuke er stiv. Betyr det at jeg må omskjæres? Eller går det fint an å ha sex med en slik kuk? Kan noen forklare hvordan de kutter for å gjøre forhuden mindre trang?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Du burde heller ta deg en tur til fastlegen din, der får du ordentlige svar 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Du trenger uansett ikke full omskjæring. Det holder at det blir gjort et snitt i forhuden sånn at den blir videre. Er du plaget på noen måter? Sårhet, smerter, renhold.
Stopp omskjæring Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Hvis du føler at dette er et problem for deg, bør du ta en tur til lege eller helsesøster. Det er kanskje litt kleint, men gjør det hvis dette er noe som plager deg! Trang forhud er ganske vanlig, og det er svært sjelden at det er nødvendig med en omskjæring (fjerning av forhuden) for å løse dette. Som regel finnes det andre og bedre løsninger, eller dette ordner seg selv etter hvert som du blir eldre. Å ha sex kommer helt sikkert til å gå helt fint. Hvis du er fornøyd med kuken din, og du treffer noen som er glad i deg, og godtar deg slik som du er, så kommer det til å bli knallbra
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Du trenger uansett ikke full omskjæring. Det holder at det blir gjort et snitt i forhuden sånn at den blir videre. Hvordan gjøres dette snittet? Er du plaget på noen måter? Sårhet, smerter, renhold. Jeg tar aldri forhuden helt bak hodet når jeg runker. Det er strengt tatt ikke nødvendig heller. Hvis jeg tar forhuden bak før kuken er helt stiv så er det ikke noe problem. Men da sitter den bra fast i den posisjonen :gjeiper: Kan man ha sex med en slik penis?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Som regel finnes det andre og bedre løsninger, eller dette ordner seg selv etter hvert som du blir eldre. Hva slags løsninger?
Stopp omskjæring Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Hva slags løsninger? Det går ann å prøve en kortisonsalve i noen uker, eller som du selv har vært inne på, lage et snitt for å løse opp. Hvordan dette gjøres rent konkret vet jeg ikke. Som sagt bør du snakke med en lege om dette. Legen vil neppe anbefale en full omskjæring, da dette neppe er nødvendig, og er noe du kan komme til å angre voldsomt på i ettertid. Lykke til
liv Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 (endret) kortisonsalve gjør huden mer elastisk og så den utvider seg. Guttungen fikk det. Nå er han så liten at vi håper det går seg til etterhvert. Endret 13. april 2012 av liv
Gjest Eurodice Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Jeg har en forhud som er litt sånn at jeg av og til må jobbe litt for å få den bak kukhodet når kuke er stiv. Betyr det at jeg må omskjæres? Eller går det fint an å ha sex med en slik kuk? Kan noen forklare hvordan de kutter for å gjøre forhuden mindre trang? Dette kan du lese om på nettet. Gå inn på google og skriv for eksempel "snitt i forhuden", da får du opp mye informasjon.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #10 Skrevet 21. april 2012 Er det sant at selv om jeg ikke klarer å trekke forhuden bak penishodet når den er stiv, vil jeg kunne ha like god sex som om jeg klarte det? Eller gjelder dette bare for sex med kondom? Jeg har ingen problem med å trekke den tilbake i slapp og halvstiv tilstand.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #11 Skrevet 21. april 2012 Om det er for trangt så er det fullt mulig å foreta et kirurgisk inngrep, det vurderes av en urolog e.l. som fastlegen din sender deg til. Det er sikkert flere måter å løse problemet på, avhengig av hvor trangt det er. Jeg er selv operert for trang forhud, men jeg hadde nok litt trangere forhud enn det du har, høres det ut som i alle fall. Legen lager flere snitt rundt hele forhuden, selv hadde jeg 18 sting/snitt tror jeg det var. Det gjøres på dagkirurgi med lokalbedøvelse, ikke vondt. Litt vondt å fjerne alle stinga senere. Jeg tror det er litt "plundrete" å ha sex med en slik penis du beskriver, mye bedre å få fikset det på en eller annen måte. Om huden er for trang og man trekker forhuden helt tilbake når penis er erigert, kan man risikere å få såkalt "spansk krage", altså at blodet i penishodet ikke strømmer tilbake pga. at det er for trangt. Da risikerer man å ikke få ned igjen ereksjonen.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Jeg har hatt sex med en som har noe lignende. Vanskelig å si om det er likt siden man ikke har sett da, men.. Han fikk ikke forhuden helt tilbake, men fungerte fint å ha sex med allikevel. Han fikk den 95% tilbake, men manglet den lille fliken for å ha hodet ordentlig fremme. Jeg som jente, merket ikke noe forskjell egentlig. Gikk fint å få den tilbake helt både i slapp og halvstiv tilstand så urenslig ble det ikke der. Har og vært med en som var halvveis omskjært, altså med slik snitt. Noe av hans penishode stakk frem hele tiden også i slapp tilstand, men vet ikke hvor mye han ble skjært da jeg ikke så før/etter, kun etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå