AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Er det bare jeg som synes de to ligner litt på hverandre..? 1
Eliine Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Nei, stakkars Mr.Bean som blir sammenlignet med det kreket! 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Nei, stakkars Mr.Bean som blir sammenlignet med det kreket! Jeg sammenligner de ikke, jeg synes bare de ligner på hverandre. :gjeiper: Særlig med den tommel-greia til M. Krekar.
Gjest Starlit Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 (endret) Er det bare jeg som synes de to ligner litt på hverandre..? Mr.Bean er sukkersøøøt^^ Endret 12. april 2012 av Starlit 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Det finnes en muslimsk mr bean også http://www.youtube.com/watch?v=lZLCmxfufI0
Gjest UngKalven Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Begge er komiske, men på ganske forskjellige måter.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Nei, stakkars Mr.Bean som blir sammenlignet med det kreket! Hei ABB! Hva har du imot Krekar?
Gjest happy_me Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Hei ABB! Hva har du imot Krekar? ????
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 ???? La meg reformulere: Hva har Krekar gjort deg og hvorfor kaller noen her i tråd ham et "krek"? Dette er hatpropaganda av den typen sionisten Anders Behring Breivik drev med.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 La meg reformulere: Hva har Krekar gjort deg og hvorfor kaller noen her i tråd ham et "krek"? Dette er hatpropaganda av den typen sionisten Anders Behring Breivik drev med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå