Gå til innhold

Koslig øyeblikk

Anbefalte innlegg

Gjest Starlit
Skrevet

Hver gang en baby på mors nakke får øye på meg, følger de først veldig godt med, etterfulgt av et stort smil og glad latter :laugh:

Ingenting kan bli søtere enn dette, men hva kan det bety når barn reagerer slikt på meg=) ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Misteltein
Skrevet

Hver gang en baby på mors nakke får øye på meg, følger de først veldig godt med, etterfulgt av et stort smil og glad latter :laugh:

Ingenting kan bli søtere enn dette, men hva kan det bety når barn reagerer slikt på meg=) ?

De forsøker å kommunisere med deg. :) Det betyr det.

• Liker 1
Gjest Starlit
Skrevet

Aw, søtt! ^^

En annen morsom opplevelse var for 3 uker siden da jeg og sambo var på badeland tur, da en 2 åring sa "mamma mamma" og strakte armer etter meg. Hehe, storesøsteren som bar han i armene ble litt lattermild og forklarte han at "neei, dette er ikke mamman vår".

:happy:

Tar det uansett som et komplemang at jeg ser ut som en mamma <3

Skrevet

Haha, eneste som er skjedd med meg er at en 3åring stod sammen med mammaen sin i køen til minibanken. Når han snudde seg og så meg startet han å hylgrine. :sjenert:

Men virker jo som ungene virkelig liker deg, kanskje du har et litt morsomt utseende, evt snilt utseende? :)

• Liker 1
Gjest Misteltein
Skrevet (endret)

Aw, søtt! ^^

En annen morsom opplevelse var for 3 uker siden da jeg og sambo var på badeland tur, da en 2 åring sa "mamma mamma" og strakte armer etter meg. Hehe, storesøsteren som bar han i armene ble litt lattermild og forklarte han at "neei, dette er ikke mamman vår".

:happy:

Tar det uansett som et komplemang at jeg ser ut som en mamma <3

Det høres ut som en typisk 2-åring. En venn av meg opplevd at en 2-åring kastet seg rundt beinet på henne, og skrek: "mamma, mamma, jeg vil være med deg hjem". De hadde aldri sett hverandre før. Moren og faren kom fort bort. 2-åringen skrek, og hylte til vennen min..... "Mamma, mamma, jeg vil være med deg hjem" :fnise:

Jeg hadde med jordbær en gang i barnehagen. En av 2-åringene spurte meg uendelig ganger om jeg hadde med jordbær. "Ha du me jobæ?" Hun sluttet og spørre etter et halvt år. Det satt tydeligvis godt i minne på henne!

Samme i barnehagen kom bort til meg. Ville holdes. En måtte få ny bleie, så den voksne var litt opptatt. Hun koste seg lenge inn til meg, og når jeg skulle gå så hang hun rundt halsen min. Hun klamret seg fast, og gråt når jeg gikk.

Endret av Misteltein
Gjest Starlit
Skrevet

Haha, eneste som er skjedd med meg er at en 3åring stod sammen med mammaen sin i køen til minibanken. Når han snudde seg og så meg startet han å hylgrine. :sjenert:

Men virker jo som ungene virkelig liker deg, kanskje du har et litt morsomt utseende, evt snilt utseende? :)

Gjest Starlit
Skrevet

post-53989-0-24838400-1334237098_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Du ser veldig moderlig og god ut. :) Har nok mye med det å gjøre!

Gjest Starlit
Skrevet

Du ser veldig moderlig og god ut. :) Har nok mye med det å gjøre!

Tusen takk^^ =)

Gjest Starlit
Skrevet

Det høres ut som en typisk 2-åring. En venn av meg opplevd at en 2-åring kastet seg rundt beinet på henne, og skrek: "mamma, mamma, jeg vil være med deg hjem". De hadde aldri sett hverandre før. Moren og faren kom fort bort. 2-åringen skrek, og hylte til vennen min..... "Mamma, mamma, jeg vil være med deg hjem" :fnise:

Jeg hadde med jordbær en gang i barnehagen. En av 2-åringene spurte meg uendelig ganger om jeg hadde med jordbær. "Ha du me jobæ?" Hun sluttet og spørre etter et halvt år. Det satt tydeligvis godt i minne på henne!

Samme i barnehagen kom bort til meg. Ville holdes. En måtte få ny bleie, så den voksne var litt opptatt. Hun koste seg lenge inn til meg, og når jeg skulle gå så hang hun rundt halsen min. Hun klamret seg fast, og gråt når jeg gikk.

Naaw.. :):fnise:

Barn er så søte når de har slik tillit til andre <3

Har mye å se fram til nå, skjønner jeg =)

Gleder meg til jeg selv blir mamma!

Gjest Starlit
Skrevet

Naaw.. :):fnise:

Barn er så søte når de har slik tillit til andre <3

Har mye å se fram til nå, skjønner jeg =)

Gleder meg til jeg selv blir mamma!

Eh..slik skulle det egentlig stå skrevet :jepp:

Skrevet

Var vikar innen renhold for noen år tilbake. Så var jeg i en barnehage og vasket tidlig på morningen. Var akkurat i den tida når barna begynte som smått å komme til barnehagen. Så var det en mor der med en liten baby som ikke kunne gå, bare krype. Og fra gutten oppdaget meg, krøyp han etter meg overalt jeg gikk. Han smilte og var så fornøyd. Så sa moren til meg "beklager, men han er gal etter damer med langt mørkt hår" haha søtt :D

Gjest Eurodice
Skrevet

På mors nakke? Jeg har problemer med å se det for meg. En baby sitter da vel ikke på nakken til noen? :klo:

• Liker 2
Gjest Starlit
Skrevet

Var vikar innen renhold for noen år tilbake. Så var jeg i en barnehage og vasket tidlig på morningen. Var akkurat i den tida når barna begynte som smått å komme til barnehagen. Så var det en mor der med en liten baby som ikke kunne gå, bare krype. Og fra gutten oppdaget meg, krøyp han etter meg overalt jeg gikk. Han smilte og var så fornøyd. Så sa moren til meg "beklager, men han er gal etter damer med langt mørkt hår" haha søtt :D

Søtt som sukker :happy: :happy:

Barna har god smak shø :jepp: Hehe!

Gjest Nuppdupp
Skrevet

det søteste jeg har opplevd var i kø på butikken. en dame forand meg hadde satt barnevognen sånn at bare gutten så meg. så pekte han på meg og jeg smilte til han. da begynte han å le.

det er flere barn som peker på meg sånn. og så smiler de sjenert når jeg smiler til dem :)

Skrevet

Søtt som sukker :happy: :happy:

Barna har god smak shø :jepp: Hehe!

Hihi ja jeg ble hvertfall veeeldig sjarmert :)

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

det søteste jeg har opplevd var i kø på butikken. en dame forand meg hadde satt barnevognen sånn at bare gutten så meg. så pekte han på meg og jeg smilte til han. da begynte han å le.

det er flere barn som peker på meg sånn. og så smiler de sjenert når jeg smiler til dem :)

Utrolig koselig ja :happy:

Det er noe med barn og ansikter :)

Var på et kjøpesenter med en venninne, og da stoppet vi ved et par hun kjente som hadde med barnevogn. Men i det hun stakk hodet forsiktig oppi barnevogna og pratet med barnet, startet den med å stortute :fnise: :fnise:

Jeg fant ut det at det var brillene til veninnen min, som gjorde at hun kanskje så skummel ut..

Endret av Starlit
Gjest Anonym
Skrevet

WOOW! Utrolig hot dame du! ;)

Eller snakker vi "kommende hot mama" ?

Gjest Starlit
Skrevet

WOOW! Utrolig hot dame du! ;)

Eller snakker vi "kommende hot mama" ?

Hehe, takk takk :fnise:

Ble litt satt ut jeg nå, hehe.. ^^

Håper da jeg ser ut som en som kommer til å bli en god mor :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe, takk takk :fnise:

Ble litt satt ut jeg nå, hehe.. ^^

Håper da jeg ser ut som en som kommer til å bli en god mor :)

Man skal ikke skue hunden på hårene, som det heter :). Jeg må fortelle en episode fra da mine tre eldste barn var små. De er født veldig tett, med mindre enn et års mellomrom. Jeg var 22 år da den tredje ble født.

Jeg skulle hente den eldste i barneparken en ettermiddag, babyen lå i vognen og ettåringen satt oppå. Da er det en liten gutt på ca. 4 år, tenker jeg, som spør meg: "Er du mamma'n til (nr. 1)?" "Ja", svarer jeg, "det er jeg". "Er du mamma'n til (nr. 2) også?" Det svarer jeg også ja til. "Er du mamma'n til babyen også?" Svaret er ja til det også. Da ser gutten lenge og alvorlig på meg og sier: "Du ser ikke ut som en ordentlig mamma". Hans mor var godt over 30, så han syntes nok vi var veldig forskjellige :ler: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...