AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Kjæresten min ble operert for trang forhud for en og en halv uke siden. Hele den første uken gikk veldig bra, skifta bandasje, vaska etter dobesøk, og teipet den opp. Han brukte joggebukse, for å slippe presset f.eks jeans gir. Nøyaktig en uke etter operasjonen skulle han sette på seg jeans, og kan kjente det stakk til. Da vi sjekket rant blodet som bare det, og det var liksom en myk "kul/pose" på siden av penis der det blødde fra. Det hjalp ikke med kompress eller noe, det rant gjennom alt som var, og han tok turen på legevakta. Der fikk han beskjed om at det ikke var noe farlig, og legen satte på kompress og teipet hardt igjen. Nå skal det sies at legen omtrent ikke kunne norsk, og min kjære fikk aldri svar på hva det var eller noe, mens legen snakka om alt annet. Derfor bestemte vi oss for å ta turen dit han ble operert dagen etter. Her ble han sendt videre til en annen lege som også så på den, og sa det bare var en blodåret som hadde sprukket. Fikk bare beskjed om å legge press på der det blødde om det skulle begynne å blø igjen. Dette var nå på tirsdag. Det blør noe fortsatt, og den myke "kulen/posen" har blitt hard. Lurer på om noen andre her opplevde det samme? Skal vi bare stole på legene og la det være? Noen som kanskje har noen tanker om at det kan være noe annet enn en blodåre som har sprukket? Kan kulen være bare en blodansamling under huden? Selv om man spurte, fikk man liksom ikke noen ordentlige svar fra legene syntes jeg. Kjæresten min synes det er ganske ubehagelig og er fortsatt litt smånervøs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå