~sikka~ Skrevet 23. januar 2004 #21 Del Skrevet 23. januar 2004 Ville bare si ifra at jeg muligens kommer litt for sent - jobber ganske sent skift i uka her og kommer ikke hjem før i 18-tida - trenger hvertfall 10 min på å gjøre meg klar og sånt........ kanskje jeg kommer sånn 19:15 eller no sånt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #22 Del Skrevet 23. januar 2004 Ja, da er det bare noen timer igjen. Skal lage middag nå og få hjem familien. Så når jeg har lagt ned lille Anna, så drar jeg strake veien. Jeg gleder meg kjempemye, det skal bli trivelig å treffe dere igjen de som var der sist, og alle dere som ikke var der sist. Merete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 23. januar 2004 #23 Del Skrevet 23. januar 2004 En og en halv time igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. januar 2004 #24 Del Skrevet 23. januar 2004 En time og fem minutter! Skal bare en tur i butikken og kjøpe litt fredagskos til sambo og vesla, så er jeg klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 23. januar 2004 #25 Del Skrevet 23. januar 2004 En time igjen, og nå går jeg hjemmefra! Vi snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #26 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg skal ordne meg færdig nå, så skal jeg skifte og stelle jenta, så er også jeg på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 23. januar 2004 #27 Del Skrevet 23. januar 2004 Femti minutter igjen! Håper alle sammen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 23. januar 2004 #28 Del Skrevet 23. januar 2004 Så først nå at det skulle være treff jeg Håper det blir flere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 23. januar 2004 #29 Del Skrevet 23. januar 2004 Så først nå at det skulle være treff jeg Håper det blir flere da Du kan fremdeles komme da. :D Er noen som ikke kommer før i åttetiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergenspike Skrevet 24. januar 2004 #30 Del Skrevet 24. januar 2004 Ville bare benytte anledningen til å takke for en hyggelig kveld med dere som kom på treffet i går! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #31 Del Skrevet 24. januar 2004 Ville bare benytte anledningen til å takke for en hyggelig kveld med dere som kom på treffet i går! :blomst_opp: Enig. Det var veldig hyggelig. Dere alle er noen flotte mennesker, og det hadde vært artig med et treff igjen senere. :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 24. januar 2004 #32 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei alle! Takk for en trivelig kveld i går, og jeg stiller gjerne på treff igjen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 24. januar 2004 #33 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei alle! Takk for en trivelig kveld i går, og jeg stiller gjerne på treff igjen! :-) Jepp :D Veldig artig å treffe alle i real life. Jeg kommer også på neste treff :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 24. januar 2004 #34 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei alle! Takk for en trivelig kveld i går, og jeg stiller gjerne på treff igjen! :-) Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. januar 2004 #35 Del Skrevet 24. januar 2004 Det var hyggelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 24. januar 2004 #36 Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, det var hyggelig. Hadde vært gøy å treffes igjen. Kanskje vi skulle funnet på andre ting enn å spise neste gang? Spille bowling eller noe? Bare et forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. januar 2004 #37 Del Skrevet 24. januar 2004 Trivelig kveld, ja! Må gjentas! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå