Gjest Eurodice Skrevet 14. april 2012 #21 Skrevet 14. april 2012 Jeg er enig i at man bør kunne treffe flere. Men jeg mener at dersom det utvikler seg til å bli klining og puling, da bør man holde seg til en. Det skulle vel si seg selv at man gjør, hvis/når forholdet blir intimt. Men det er sikkert dem som ikke gjør det.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #22 Skrevet 14. april 2012 Det skulle vel si seg selv at man gjør, hvis/når forholdet blir intimt. Men det er sikkert dem som ikke gjør det. Det er ikke alle som legger så mye intimitet i klining og puling.
Rainbow Skrevet 15. april 2012 #23 Skrevet 15. april 2012 Tråden er ryddet for avsporing. Rainbow81, mod.
Gjest "gjest" Skrevet 15. april 2012 #24 Skrevet 15. april 2012 Man sier da bare hei og så rusler man videre.
Gjest .-L-. Skrevet 16. april 2012 #25 Skrevet 16. april 2012 (endret) Hadde jeg vært den andre daten så hadde jeg nok blitt veldig lei meg. Jeg mener jo at det er fair game fram til man er blitt sammen, men de signalene hun sender ut er jo at hun ser om hun dater andre for å se om hun kan finne noe bedre. Endret 16. april 2012 av .-L-. 1
Pene sko... Skrevet 18. april 2012 #26 Skrevet 18. april 2012 (endret) Hadde jeg vært den andre daten så hadde jeg nok blitt veldig lei meg. Jeg mener jo at det er fair game fram til man er blitt sammen, men de signalene hun sender ut er jo at hun ser om hun dater andre for å se om hun kan finne noe bedre. Jeg hadde også blitt lei meg, siden jeg selv holder meg til en om gangen. Jeg hadde kikket arrogant på henne og tenkt "farvel. Om du vil noe mer kan du selv ta kontakt". Endret 18. april 2012 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #28 Skrevet 18. april 2012 vel .. jeg knuller sjefen på jobb. og han ansatte nettopp en jeg datet rett før jeg begynte med sjefen.. visst du ville snakke om akward, mener jeg....
Steinar40 Skrevet 18. april 2012 #29 Skrevet 18. april 2012 vel .. jeg knuller sjefen på jobb. og han ansatte nettopp en jeg datet rett før jeg begynte med sjefen.. visst du ville snakke om akward, mener jeg.... Høres ut som et veldig fornuftig opplegg. På alle måter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå