Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du går tur med ene daten din. Så får du øye på den andre personen du dater. Denne personen får også øye på deg. Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutter å date to samtidig eller er åpen om at jeg dater flere. Problem solved!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Men er ikke dette noe andre daten må regne med? Det er vel vanlig å date flere.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du sier hei i forbifarten eller smiler. ikke nødvendig å sette i gang en lang samtale i hvertfall. Viktigst av alt er vel å være ærlig i etterkant og fortelle at du faktisk var på en date. Slik at h*n forstår oppførselen din.

Endret av Pialill
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Smiler eller hilser, og går videre.

Det er vanlig at man dater flere samtidig, så forventer ikke noe drama.

Skrevet

Jeg hadde aldri kommet til å datet noen som også datet andre.

Så det er veldig enkelt.

• Liker 5
Skrevet

jeg vet ikke hvor vanlig det er å date flere på en gang, men ikke no jeg gjør, eller noengang kommer til å gjøre. og hadde mista interessen om han jeg fikk vite han gikk på date med flere.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fint å se at det ikke er supervanlig, og helt akseptert å date flere. :) Jeg synes i det minste at det er viktig at man er åpen om det, sånn at man har et valg. Jeg ønsker ikke å date noen som dater 3-4 samtidig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater mange samtidig, for det øker sjansen. Finner jeg ut at jeg liker en av dem godt og det er gjensidig interesse, så avslutter jeg med de andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg dater mange samtidig, for det øker sjansen. Finner jeg ut at jeg liker en av dem godt og det er gjensidig interesse, så avslutter jeg med de andre.

Ja, det øker sjansene for at det kommer til å gå rett til helvete.

Sant det.

• Liker 5
Skrevet

Hadde bare sagt hei og ruslet videre.

"Andre daten" kan jo ikke vite om jeg er på date. For alt han vet kan det jo hende jeg er ute å rusler med en venn/bror/kollega, eller ja, hvem som helst!

Skrevet

Tatt med meg begge hjem.. Åpna ei flaske vin:)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg hadde aldri kommet til å datet noen som også datet andre.

Så det er veldig enkelt.

Alle er ikke som deg skjønner du, Steinar. Du venter og venter og venter på den ene, som aldri kan bestemme seg. Jeg synes ikke det er spesielt fornuftig. Hva er det som er galt med å gå ut med og bli kjent med flere før man eventuelt bestemmer seg for én?

Skrevet

Hilst på personen.

Meeeen om jeg fant ut at dama har mange jern i ilden på en gang, så ville jeg droppet henne like hardt som jeg dropper en potetsekk.

• Liker 2
Skrevet

Alle er ikke som deg skjønner du, Steinar. Du venter og venter og venter på den ene, som aldri kan bestemme seg. Jeg synes ikke det er spesielt fornuftig. Hva er det som er galt med å gå ut med og bli kjent med flere før man eventuelt bestemmer seg for én?

Fordi det er useriøst og fordi det blir bare surr.

• Liker 1
Skrevet

Men steinar er jo ikke alene om å ikke ville date noen som dater flere.

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Men steinar er jo ikke alene om å ikke ville date noen som dater flere.

Jeg ser dette. Jeg tror jeg må ha misforstått hva det menes med å "date". Etter min oppfatning er det å treffes for å bli kjent, for å se om "kjemien" er der, om det er noe å bygge videre på. Hvorfor man da ikke kan møtes med flere, forstår jeg ikke. Det er vel ikke sagt at lynet slår ned første gangen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hilst på personen.

Meeeen om jeg fant ut at dama har mange jern i ilden på en gang, så ville jeg droppet henne like hardt som jeg dropper en potetsekk.

Jeg også. Dobbeltmoralsk? Kanskje. Men jeg ville tatt det som et tegn på manglende interesse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser dette. Jeg tror jeg må ha misforstått hva det menes med å "date". Etter min oppfatning er det å treffes for å bli kjent, for å se om "kjemien" er der, om det er noe å bygge videre på. Hvorfor man da ikke kan møtes med flere, forstår jeg ikke. Det er vel ikke sagt at lynet slår ned første gangen?

Jeg er enig i at man bør kunne treffe flere. Men jeg mener at dersom det utvikler seg til å bli klining og puling, da bør man holde seg til en.

Skrevet

Jeg tenker at dette er en sånn kjønnsrelatert sak.

Og da er det nok typisk at mange menn ikke liker at den aktuelle dama dater andre samtidig.

Mens mange damer trolig er mere tolerante overfor dette fenomenet.

Men dere kvinner bør da altså tenke på hvordan en mann ser på dette også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...