AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg er en gutt på 20 år. Jeg er 187 høy og veier bare 60 kilo. Jeg harhøy forbrenning så jeg legger ikke på meg. Jeg har tenkt på å begynne å trene, men vil ikke det bare se rart ut? Jeg antar at jeg vil få profilerte muskler ganske fort, ettersom jeg er så tynn og tenker at det kanskje ser litt rart ut. I tillegg har jeg problemer med skuldrene, så vet ikke om jeg får gjort noe særlig med armene. Leser jo inne på forumet her at jentene vil å trente men som ikke er for tynne eller fete. Dette får meg til å bli enda mer usikker. Et annet problem jeg har er jo klær, det meste ser baggy ut eller så sitter det som pølseskinn :/ noe jeg nekter å gå i. Så jeg lurer på er det noen jenter der ute som ser bort fra at en gutt er tynn? Ikke bare kroppen, men ansiktet også. Ser ikke sykelig tynn ut, men kunne vært litt mer fett liksom..
Gjest Søgni Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Det med trening/skulderplager osv. skal jeg ikke uttale meg for bastant om, men du kan sikkert få gode svar på treningsforumet Tviler sterkt på at du vil se rar ut hvis du begynner å trene, altså. *Obligatorisk lekse om at trening er bra for alle, uansett vekt og kroppsfasong, og at hovedmotivasjonen ikke nødvendigvis bør være bedre utseende og høyere attraktivitet. Ut fra BMI (for å ta et eksempel) er du nesten normalvektig, og det er helse du bør tenke på når det gjelder vekt, hvis du først skal bry deg om vekt*. Ja, det finnes jenter som ser bort fra, og andre som foretrekker, at en mann er tynn. Dessuten er det mange, veldig mange, som har uklare preferanser når det gjelder utseende, og opplever at de tiltrekkes av utseendemessig veldig ulike menn. Jeg er en av dem, og svarer sjelden i de trådene du nevner, fordi det blir bare seende så overdiplomatisk ut Jeg mistenker at jeg ikke er den eneste. Ikke ta det du leser her inne om sånne preferanser for alvorlig. For all del, de som svarer mener trolig det de skriver. Men jeg mener at tråder om utseende ikke er grunn til å bli usikker, selv om det til tider er noen ganske detaljerte krav som stilles fra enkelte. Det finnes også brukere som synes de listene er latterlige, det har jeg sett i flere andre tråder. Og jeg tror det med trening ofte handler mer om livsstil enn om utseende når noen skriver at en mann som trener er å foretrekke/et must. God helse/ sunn livsstil faller liksom litt utenfor det rent "overfladiske" ved slike preferanser. Det handler ikke alltid om muskler. Jah. Jeg ser at dette ble et veldig diplomatisk svar, men jeg mener fortsatt at svaret på spørsmålet ditt er: Ja, det finnes jenter som ser bort fra (eller liker) at en mann er tynn. Og dessuten er utseendet bare en del av helheten. 2
Lizbeth Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg ville ha kjørt på med styrketrening, og riktig satt sammen kosthold Hva med å snakke med en pt?
Gjest .-L-. Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg har også veldig høy forbrenning og sliter også med å legge på meg. Jeg er 1.90 høy og veier rundt 66 kilo. Jeg har ikke problemer med damene
Envy Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Trening er aldri dumt uansett. Melder du deg inn på et treningsstudio vil du få en veileder som kan hjelpe deg med å sette opp et program som tar hensyn til skulderproblemet ditt. De fleste har faktisk et eller annet problem, et eller annet sted på kroppen, som må taes hensyn til ved styrketrening. Har selv en ugrei skulder og korsrygg, trener likvel 5 ganger i uken Når du sier du har så høy forbrenning, blir du ikke ofte og mye sulten også da? Du bør kanskje se på hvor mye kcal du spiser? Kanskje blir du overrasket over at du spiser veldig lite. Menn skal vel ligge på rundt 3000 kcal om dagen ved vanlig aktoivitet. Kvinner skal ligge rundt 2000, ble sjokkert da jeg fant ut at jeg bare konsumerer mellom 1300 og 1500 kcal daglig. DER fant ihvertfall jeg ut hvorfor ikke muskelvolumet øker. har du behov for et supplement kan proteinshaker være en lettvint løsning da de ofte inneholder 3-400 kcal bare der. Nekter å tro at du er supertynn uten noen mulighet for å øke enten fett eller muskelmasse.
BaltA Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Jeg var ekstremt tynn... Atm er jeg 191 høy, og veier 77. Jeg har gått opp 10 kg pga trening, og jeg håper på i alle fall 4 kg til før mai. Du legger fort på deg når du trener, så gjør det. Jeg er fortsatt tynn, men ikke sykelig lengre...
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Det er sikkert noen jenter som liker tynne gutter også, folk har jo veldig forskjellige preferanser.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Jeg ville ikke hatt noe imot det, nei. Men om det plager selvtilliten din, så er det jo fullt mulig å legge på seg selv om du har høy forbrenning! Ta kontakt med personlig trener eller ernærings fysiolog for å få hjelp med kosthold og treningsprogram!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Typisk kvinneguiden. Med unntak av hun siste da. Menn som spør om e er goe nok som e er for råd og beskjed om å hva de må gjøre for å ble bedre. kvinner som spør om er er gode nok som de er får høre nettopp det.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Jeg var ekstremt tynn... Atm er jeg 191 høy, og veier 77. Jeg har gått opp 10 kg pga trening, og jeg håper på i alle fall 4 kg til før mai. Du legger fort på deg når du trener, så gjør det. Jeg er fortsatt tynn, men ikke sykelig lengre... 4 kg før mai? Da håper jeg hvertfall du er klar over at så mye muskler er umulig å bygge på så kort ti med mindre du boler og kommer til å legge på deg 3,4 kg fett og om helig 0,5 kg muskler. Om man spiser got og trener hart nok kan man kanskje klare å legge på seg 1 kg musler i måneden.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Jeg har tenkt på å begynne å trene, men vil ikke det bare se rart ut? Jeg antar at jeg vil få profilerte muskler ganske fort, ettersom jeg er så tynn og tenker at det kanskje ser litt rart ut. I tillegg har jeg problemer med skuldrene, så vet ikke om jeg får gjort noe særlig med armene. Prøv deg på RYP sitt program du.. https://www.tn.no/ryp
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Typisk kvinneguiden. Med unntak av hun siste da. Menn som spør om e er goe nok som e er for råd og beskjed om å hva de må gjøre for å ble bedre. kvinner som spør om er er gode nok som de er får høre nettopp det. Da leser du bare det du vil lese. Som nesten daglig leser her i snart 5 år så har jeg sett mye av det du ikke ser.
Gjest .-L-. Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 4 kg før mai? Da håper jeg hvertfall du er klar over at så mye muskler er umulig å bygge på så kort ti med mindre du boler og kommer til å legge på deg 3,4 kg fett og om helig 0,5 kg muskler. Om man spiser got og trener hart nok kan man kanskje klare å legge på seg 1 kg musler i måneden. Jeg har gjort noe lignende som han før. Jeg gikk opp 5 kilo på 2 måneder. Jeg kan ikke si at jeg fikk mer fett på kroppen når jeg gjorde det.
Gjest Purple Haze Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Men er du virkelig så tynn da? Sønnen min er like gammel som deg, er 193 høy og veier knapt 70 kilo, men han er ikke radmager. Akkurat passe, vil jeg si. Dessuten har jenter også forskjellig smak. Noen liker tynne, noen de litt kraftigere. Det er nok viktigere hvordan du er som person.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 At du ikke kan legge på deg pga høy forbrenning har jeg ikke noe tro på. Du spiser sannsynligvis altfor lite. Mange som tror at dem spiser nok, når det viser seg at man egentlig kunne dyttet i seg minst 1000 kalorier mer om dagen. Selv så var jeg litt som deg i den alderen, 1.90 høy og 70kg...tynn som en strek. Begynte å trene og spise MYE, nesten 5000 kalorier om dagen. Vekta begynte gradvis å gå oppover, før den endte på ca 100kg etter noen år. Fortsatt godt trent og lite fett. Så det er mulig, gjelder bare å være tålmodig og SPISE....selv om du ikke er sulten
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Trening/mosjon(og fornuftig kosthold) er lurt uansett med tanke på helsa,men ikke heng deg opp i at du er for tynn. Det er mange jenter som liker slanke/tynne gutter også
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Hahaha jeg er gutt som syntes det var intressant å lese dette innlegget. Jeg er slank og veltrent men har delte magemuskler og det ser derfor ut som at jeg har en liten kosemage. Dere skulle bare ant hvor mye komplekser jeg har for den lille magen og hvor mye jeg misunner plankeflate mager.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #18 Skrevet 13. april 2012 Men er du virkelig så tynn da? Sønnen min er like gammel som deg, er 193 høy og veier knapt 70 kilo, men han er ikke radmager. Akkurat passe, vil jeg si. Dessuten har jenter også forskjellig smak. Noen liker tynne, noen de litt kraftigere. Det er nok viktigere hvordan du er som person. Jeg er ikke sultne barn i afrika tynn(no offense) men jeg er veldig tynn i forhold til andre på min alder. Hahaha jeg er gutt som syntes det var intressant å lese dette innlegget. Jeg er slank og veltrent men har delte magemuskler og det ser derfor ut som at jeg har en liten kosemage. Dere skulle bare ant hvor mye komplekser jeg har for den lille magen og hvor mye jeg misunner plankeflate mager. Ja magen er plakeflat som du kaller det, men er jo ikke veltrent da - TS
en'krone Skrevet 13. april 2012 #19 Skrevet 13. april 2012 Jeg er ikke sultne barn i afrika tynn(no offense) men jeg er veldig tynn i forhold til andre på min alder. Ja magen er plakeflat som du kaller det, men er jo ikke veltrent da - TS Kommer litt ann på hvilke kvinner du ser etter da hvor mye kroppen din har å si. Trener de selv mye og er opptatt av kroppen sin foretrekker de nok gutter som gjør det samme. Utover det er det faktisk ganske vanlig at jenter er bredere og "mettere" enn unge gutter. De blir ferdig å vokse tidligere og har en del mer fett på kroppen og muskelmassen til utrente gutter er ikke så mye betydelig større enn jenters. Også er du jo ganske lang og det faller nok godt i smak hos jentene skal du se
Gjest -J- Skrevet 13. april 2012 #20 Skrevet 13. april 2012 (endret) Du bør så absolutt begynne å trene, ikke for damene sin del, men for din egen del. Men det kan ha sine fordeler når det kommer til relasjoner med det motsatte kjønn også, så det skader ikke på det området heller. Endret 13. april 2012 av -J-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå