Gå til innhold

første gangen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg faktisk vil ha sex NÅ og tenker faktisk på det omtrent hele tiden, jeg orker ikke å vente lenger. men har alltid hatt den tanken at det skal være med en jeg har følelser for og blabla, og tenker det er kanskje det smarteste. Men jeg vet jeg ikke kommer til å tenke "åh jeg angrer sånn" om jeg ikke gjør det. Så vet ikke helt om jeg bare skal finne meg en å gjøre det med. Jeg drikker jo ikke, så da blir det kanskje litt vanskelig på fest osv, det gidd jeg ikke. men hva syns dere? bør jeg vente, eller ha det med en jeg egentlig ikke har følelser for? tror jeg automatisk ville fått følelser for den personen jeg har sex med første gang.. Nei vet ikke! men iallefall, ææææ vil ikke vente lenger, blir gaal :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor så travelt? Og hvorfor er det så viktig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så travelt? Og hvorfor er det så viktig?

Fordi på en veldig rar måte føler jeg at det er det som får meg til føle meg levende. Jeg trenger å føle kjærlighet eller bare føle å være intim med en annen person. jeg aner ikke hvorfor jeg tenker så mye på det, og hvorfor jeg har det så travelt med det desverre. men er vell sånn det blir når man er ensom. man blir lei av å bare ha seg selv

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hvor gammel er du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

17, snart 18

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

17, snart 18

Hva er greia med å stresse? Jeg debuterte da jeg var 16 snart 17, med en person jeg ikke en gang var sammen med. Er det noe jeg kunne tatt tilbake, er det nettopp det.

Nå er jeg sammen med verdens beste kjæreste og for å være ærlig skulle jeg ønske at jeg ventet på han (jeg er 18 nå, snart 19).

edit; leif

Endret av Dreamdrops
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å stresse? Jeg debuterte da jeg var 16 snart 17, med en person jeg ikke en gang var sammen med. Er det noe jeg kunne tatt tilbake, er det nettopp det.

Nå er jeg sammen med verdens beste kjæreste og for å være ærlig skulle jeg ønske at jeg ventet på han (jeg er 18 nå, snart 19).

edit; leif

som sagt så vet jeg ikke hvorfor jeg stresser sånn. kan ikke akkurat slette det jeg tenker på og forhindre at jeg tenker på det. det er som det er, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. får se hva som skjer, men jeg tror det har mye med at jeg har vært omtrent helt isolert det siste året og vært veldig mye for meg selv, og nå er jeg klar for det meste og orker ikke å vente mer. har rett og slett ikke tålmodighet, så aner desverre ikke hvorfor jeg er som jeg er, hehe. tror nok alle på min alder tenker slik hvis de er jomfru og har venner som har hatt det og all snakkingen om sex. man blir nysgjerrig og merker at nå vil du selv utforske det.

Skrevet

Jeg trenger å føle kjærlighet eller bare føle å være intim med en annen person.

Du oppnår neppe dette ved å hoppe til køys med en hvem-som-helst bare for å ha gjort det ;). Det meste er lettere sagt enn gjort her i verden, men jeg anbefaler deg virkelig å vente. Ikke nødvendigvis til du finner "ditt livs kjærlighet", men i alle fall til debuten kan skje med en du kjenner.

Bruk heller tiden til å utforske deg selv seksuelt, kjøp en vibrator, bli kjent med kroppen din. Jobb med å komme deg ut av isolasjonsmodusen og ensomheten.

Skjønner veldig godt nysgjerrigheten, altså - men det høres ut som om du trenger å fokusere på litt andre ting enn å bli kvitt jomfrudommen ;).

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner jeg faktisk vil ha sex NÅ og tenker faktisk på det omtrent hele tiden

Det er vår i luften :)

bør jeg vente, eller ha det med en jeg egentlig ikke har følelser for?

Det er det bare du som vet. Jeg ville ventet til jeg fant ut om ONS er noe for deg eller ikke. Folk er forskjellige. Men hvis du vet at du ikke vil angre, så er det bare å pule i vei!

Hvor gammel er du?

Gjest krabat
Skrevet

Jeg trenger å føle kjærlighet eller bare føle å være intim med en annen person.

Sex er ikke det samme som kjærlighet! Hvis det er kjærlighet og intimitet du savner, så vil det å ha sex med en person som ikke bryr seg om deg være psykologisk nedbrytende. Du bør da vente med å ha sex til du finner en du er glad i og som er glad i deg.

Er du derimot bare ute etter litt gøy, og synes det er helt greit å ha sex med en person du ikke bryr deg om, så er det bare å kjøre på.

Tilfeldig sex er ikke for alle, så bruk litt tid på å tenke gjennom dette først.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare du som vet. Jeg ville ventet til jeg fant ut om ONS er noe for deg eller ikke. Folk er forskjellige. Men hvis du vet at du ikke vil angre, så er det bare å pule i vei!

Hvor gammel er du?

som jeg sa over, 17 snart 18 :)

AnonymBruker
Skrevet

Sex er ikke det samme som kjærlighet! Hvis det er kjærlighet og intimitet du savner, så vil det å ha sex med en person som ikke bryr seg om deg være psykologisk nedbrytende. Du bør da vente med å ha sex til du finner en du er glad i og som er glad i deg.

Er du derimot bare ute etter litt gøy, og synes det er helt greit å ha sex med en person du ikke bryr deg om, så er det bare å kjøre på.

Tilfeldig sex er ikke for alle, så bruk litt tid på å tenke gjennom dette først.

Ja, tror du har rett i det du sier. kanskje jeg bare vil ha en kjæreste, være forelsket og føle elsket tilbake?:) kan være ærlig å si jeg vil veldig gjerne få meg en kjæreste. så er vell bare til å vente kanskje..

Skrevet

Mmmm, vår :rodmer:

Syntes du skal vente til du forelsker deg jeg TS. Han finnes nok der ute, og jeg tror ikke du må vente på han så alt for lenge heller. Det er jo tross alt vår i lufta!

• Liker 1
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Om du "bare" er 17 så skulle du ikke behøve å føle deg presset til å ha sex, dog jeg forstår at man ofte føler mye press. Selv er jeg nesten 23 og har aldri hatt sex. Av og til kjenner jeg en trang til bare å få det ut av systemet, men ønsker ikke no' tilfeldig ONS.

Jeg vil anbefale deg å vente til du møter noen du liker, selv om alle andres prat om sex ofte kan gjøre at en føler seg unormal og rar, bare fordi enn ikke har sex ennå.

AnonymBruker
Skrevet

vent til du finner en verdig

det er verdt det, så til de grader :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...