AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hva tenker dere om menn med høye viker?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Såfremt resten av håret er kortklippet: Fiiiint! 4
RoH Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Hva tenker dere om menn med høye viker? At de har lite hår på fremsiden av hode?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Gjør ikke meg noe, men frisyren ellers bør jo være kledelig. Er i en alder hvor mange av de bra gutta har begynt å bli tynne i håret
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Jeg har alltid vært svak for menn som er blitt tynne i håret og derfor klipper det helt kort/skinner seg. Nam! 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Kjæresten har alltid hatt det - og han har hatt utrolig draget på damer. Tror ikke det har noe med det å gjøre(han er generelt veldig attraktiv) - men tror heller ikke det har noe negativt å si. Ikke er han høy heller, som ofte er et tema på KG
Gjest k(a)os Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg har vært betatt av en som hadde høye viker, og en som skinnet seg fordi han nesten fikk måne, så det spiller ingen rolle for meg iallefall. Endret 11. april 2012 av k(a)os 1
Gjesten Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Kunne ikke brydd meg mindre. Resten av håret bør være kortklipt da, men det spiller jo i og for seg ingen rolle det heller.
antibac Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Mja, spørs litt på hvordan sveisen ser ut, det. Pleier ikke å bry meg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 For meg er det helt utelukket å date en mann med viker.
Lutetium 71 Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 For meg er det helt utelukket å date en mann med viker. Samme her.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 For meg er det helt utelukket å date en mann med viker. Planlegger du å være singel eller å gå på barnerov etter du runder 35? 3
Gjest _Blomsten_ Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Da de aller fleste menn har viker fra 30 år eller tidligere, blir det dumt å henge seg opp i det. Synes tykt fint hår er veldig fint, men kan likevel falle for en med høye viker. Som nevnt penest når håret er kortklipt. 1
Arlea Skrevet 12. april 2012 #17 Skrevet 12. april 2012 Gjør ikke meg noe, men frisyren ellers bør jo være kledelig. Er i en alder hvor mange av de bra gutta har begynt å bli tynne i håret Enig. å ha blitt tynn i håret gjør ikke meg noe, men ved veldig høye viker bør resten av håret være kortklipt.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 12. april 2012 #18 Skrevet 12. april 2012 Æææh, jeg er ikke så glad i det, men så er jeg under 25 år. Ikke så mange som har fått viker enda. Kanskje smaken min forandrer seg når jeg nærmer meg 35. :-)
Gjesten Skrevet 12. april 2012 #20 Skrevet 12. april 2012 Kortklipt så fremheves vikene bare. Nei. Det værste er langt hår rundt vikene. DA synes de godt. Men etter min mening er de fleste menn penere med kort hår uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå