Gå til innhold

menn med viker


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om menn med høye viker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såfremt resten av håret er kortklippet: Fiiiint! :hjerter:

  • Liker 4
Skrevet

Hva tenker dere om menn med høye viker?

At de har lite hår på fremsiden av hode?

AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke meg noe, men frisyren ellers bør jo være kledelig. Er i en alder hvor mange av de bra gutta har begynt å bli tynne i håret :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært svak for menn som er blitt tynne i håret og derfor klipper det helt kort/skinner seg. :rodmer: Nam!

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten har alltid hatt det - og han har hatt utrolig draget på damer.

Tror ikke det har noe med det å gjøre(han er generelt veldig attraktiv) - men tror heller ikke det har noe negativt å si.

Ikke er han høy heller, som ofte er et tema på KG ;)

Gjest k(a)os
Skrevet (endret)

Jeg har vært betatt av en som hadde høye viker, og en som skinnet seg fordi han nesten fikk måne, så det spiller ingen rolle for meg iallefall.

Endret av k(a)os
  • Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre. Resten av håret bør være kortklipt da, men det spiller jo i og for seg ingen rolle det heller.

Skrevet

Mja, spørs litt på hvordan sveisen ser ut, det. Pleier ikke å bry meg :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt utelukket å date en mann med viker.

Skrevet

For meg er det helt utelukket å date en mann med viker.

Samme her..

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kortklipt så fremheves vikene bare.

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det helt utelukket å date en mann med viker.

Planlegger du å være singel eller å gå på barnerov etter du runder 35?

  • Liker 3
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Da de aller fleste menn har viker fra 30 år eller tidligere, blir det dumt å henge seg opp i det. Synes tykt fint hår er veldig fint, men kan likevel falle for en med høye viker. Som nevnt penest når håret er kortklipt.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn?

600full-devin-townsend.jpg

Skrevet

Gjør ikke meg noe, men frisyren ellers bør jo være kledelig. Er i en alder hvor mange av de bra gutta har begynt å bli tynne i håret :)

Enig. :) å ha blitt tynn i håret gjør ikke meg noe, men ved veldig høye viker bør resten av håret være kortklipt.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Æææh, jeg er ikke så glad i det, men så er jeg under 25 år. Ikke så mange som har fått viker enda. Kanskje smaken min forandrer seg når jeg nærmer meg 35. :-)

Skrevet

Sånn?

600full-devin-townsend.jpg

Heller sånn:

Fernando_Ribeiro_Moonspell_by_angeliser.jpg

Nam nam.

Skrevet

Kortklipt så fremheves vikene bare.

Nei. Det værste er langt hår rundt vikene. DA synes de godt. Men etter min mening er de fleste menn penere med kort hår uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...