Rikki Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Hei! Jeg har så lenge jeg kan huske slitt med søvnproblemer. Jeg bruker fra 1-4 timer på å sovne. Og halvsover hele natten. Ser på klokken hver eneste halvtime, og våkner av hvert eneste knirk og knak. Jeg har vurdert å gå til legen, men jeg er redd for å fortelle om noe som er så sensitivt for meg med fare for å ikke bli hørt. Er det noen andre som sliter med søvnproblemer som føler de har prøvd alt utenom legemidler? Og er det noen som har erfaring med hva slags effekt slike legemidler kan ha på en 20 år gammel jente? Min far fraråder meg fra alt slikt. Jeg har i det siste også lagt merke til at om jeg tar ppillene mine på kvelden har jeg vanskeligere for å sove enn om jeg tar de om morgenen. Jeg ser ingen steder at søvnproblemer er en bivirkning av ppiller og lurer derfor på om noen andre også har opplevd dette? Kan jo hende det bare er psykisk
LiKa1986 Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg syns du skal ta deg en tur til legen og få sjekket det ut, istedetfor å gå rundt å spekulere og være nervøs for å ikke bli hørt. Dette er jo noe legen må ta på alvor, men føler du at du ikke blir hørt så kan du jo bare bytte fastlege? Det kan være skadelig for kroppen å ha en søvnforstyrrelse (hvis det nå er det du har) uten å få behandling for det, det vet jeg alt om. Har selv en søvnforstyrrelse, men en annen versjon av det du beskriver. Ønsker deg iallefall lykke til og håper du finner ut av hva det er for noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå