Gå til innhold

Senga knirker så utrooolig mye!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan deles opp så lenge alle delene tilsammen passer akkurat :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Enten: Kjøp ny seng evnt ny madrass som ikke knirker så mye.

Eller: Vær litt mer krativ og ha sex andre steder enn i senga.

Eventuelt: Drit i nabo'n. Sikkert bare misunnelig :nigo:

Gjest Eurodice
Skrevet

Kan deles opp så lenge alle delene tilsammen passer akkurat :)

Selvfølgelig! Nå føler jeg meg dum :flau:.

Skrevet

Selvfølgelig! Nå føler jeg meg dum :flau:.

De enkleste løsninger er oftest vanskeligst å se :fnise:

Gjest Eurodice
Skrevet

De enkleste løsninger er oftest vanskeligst å se :fnise:

Mine barn pleier å si at jeg tenker altfor komplisert :ler: .

Skrevet

Få den delt i to det gjør ingenting på vektfordelinga

Skrevet

Det kunne jeg ha tenkt meg også. Bordene i sengebunnen har en sterk tendens til å skli ut av sporet hvis man bedriver noe aktivitet ;). Men problemet er hvordan jeg skulle frakte en sponplate på 200 x 150 i en vanlig bil.

Få den delt i to det gjør ingenting på vektfordelinga

Skrevet

Hva med å skaffe deg en vannseng? Så kan naboen lytte til søvndyssende "bølgeslag" i stedet :tongue:

Skrevet

Fantastisk tråd!!

CRC eller lignende hjelper, samt å skru sammen senga skikkelig. Evt få lagt i plater eller satt fast planker som ligger løst, min favoritt er Sikaflex-252.

Velegnet til strukturelle sammenføyninger som vil bli utsatt for store dynamiske belastninger. Egnede underlag: Treverk, metaller, særlig aluminium (deriblant anodiserte deler), platestål (inkludert fosfaterte, kromaterte og sinkbelagte deler), metallprimere og maling, keramiske materialer og enkelte plastmaterialer.

Eneste ulempen er at senga må demonteres med øks om det skal ut senere..

Skrevet

Haha. Takk for tips alle sammen!! Venter i spenning på flere :) Hva kan man gjøre mot at senga dunker så fælt mot veggen, da? (Når jeg først var i gang med teite spørsmål...) Bolte den fast i murveggen??? :popcorn:

Skrevet

Har ikke en kiste eller noe annet tungt som kan stå ved fotenden av senga da? Det gjør jo at den står litt stødigere

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Min seng knirker også noe helt forferdelig...Ikea sak dette også! Disse Ikea sengene altså.

Skrevet

Haha. Takk for tips alle sammen!! Venter i spenning på flere :) Hva kan man gjøre mot at senga dunker så fælt mot veggen, da? (Når jeg først var i gang med teite spørsmål...) Bolte den fast i murveggen??? :popcorn:

Ekspansjonsbolter...

Gjest Eurodice
Skrevet

Ekspansjonsbolter...

Da blir den stående fast i veggen til evig tid :skratte: .

Skrevet (endret)

Vår ikea seng dunkar veldig mot veggen, når vi er litt _vel_ aktive! Dette har vi fiksta med å lime fast en liten beskyttelsebit, som ein har under stolar og bordbein, mellom veggen og senga! Funkar fint det ;

Endret av Emas
Skrevet

Da blir den stående fast i veggen til evig tid :skratte: .

Senga kan du løsne, men boltene kommer ikke ut med mindre du hakker de løs fra veggen.. Trikset med slike bolter er å borre hullet for dypt, slik at du senere kan kappe de og banke de inn i veggen.. (i tilfelle du lurte på det..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...