meelissa Skrevet 11. april 2012 #1 Del Skrevet 11. april 2012 HAHA, dette er det mest komiske innlegget jeg har skrevet her.. Men kan noen komme med tips til hvordan senga knirker mindre når man har sex?! Hvilke stillinger knirker minst? Og kan man gjøre noe med senga for å få den til å knirke mindre...? Har en nabo som bor under meg, som helt seriøst sender meg smser om natta når jeg og kjæresten har sex. Utrolig irriterende og flaut :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Del Skrevet 11. april 2012 5-56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 11. april 2012 #3 Del Skrevet 11. april 2012 Se om noe trenger å etterskrus Olje det hvor det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroressa Skrevet 11. april 2012 #4 Del Skrevet 11. april 2012 Ha sex andre steder enn i senga, eller drit i det ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 11. april 2012 #5 Del Skrevet 11. april 2012 Olje og 5-56 funker dårlig på treseng. Ha dere på kjøkkenet eller kjøp ny seng, tre knirker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 11. april 2012 #6 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg har ikke noe tips å tilføye, men jeg må bare si at det er forfriskende å se noen som starter en slik tråd under nicket sitt Det er mange som velger å skrive som AB når det gjelder langt mindre flaue ting :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maus Skrevet 11. april 2012 #7 Del Skrevet 11. april 2012 Legg madrassen på gulvet? Kjøp kontinentalseng eller lignende (det gjorde jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 11. april 2012 #8 Del Skrevet 11. april 2012 Hadde det problemet med en dobbelseng, selv om jeg lå rolig og leste holdt det å sukke litt tungt, så hørtes sengen ut som om noen filmet noe drøye tyske greier med tre damer, to menn og et esel. Litt etterforskning avslørte at det var endene på plankene i sengebunnen som gnikket mot hverandre. Løsningen min ble så enkel som å legge en gammel skjøteledning ned langs støttebjelken midt under sengen, slik at plankene klemte den mellom seg istedenfor å berøre hverandre direkte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. april 2012 #9 Del Skrevet 11. april 2012 Hadde det problemet med en dobbelseng, selv om jeg lå rolig og leste holdt det å sukke litt tungt, så hørtes sengen ut som om noen filmet noe drøye tyske greier med tre damer, to menn og et esel. Litt etterforskning avslørte at det var endene på plankene i sengebunnen som gnikket mot hverandre. Løsningen min ble så enkel som å legge en gammel skjøteledning ned langs støttebjelken midt under sengen, slik at plankene klemte den mellom seg istedenfor å berøre hverandre direkte. TS; det er vel ikke Hemnes-senga fra Ikea dere har? (Håper også på tips..) :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 11. april 2012 #10 Del Skrevet 11. april 2012 Min knirkeseng var en Ikeasak av noe slag, så det kan jo være samme plattform i bunn selv om min så annerledes ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 11. april 2012 #11 Del Skrevet 11. april 2012 Vi sliter med det samme hjemme hos han. Han har en fæl treseng. Og han bor med to andre. Vi pleier å legge dyna på gulvet når vi vil ta det litt hardere. Eller så tar vi det bare forsiktig og rolig i senga når vi føler for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 11. april 2012 #12 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) HAHA, dette er det mest komiske innlegget jeg har skrevet her.. Men kan noen komme med tips til hvordan senga knirker mindre når man har sex?! Hvilke stillinger knirker minst? Og kan man gjøre noe med senga for å få den til å knirke mindre...? Har en nabo som bor under meg, som helt seriøst sender meg smser om natta når jeg og kjæresten har sex. Utrolig irriterende og flaut :gjeiper: Du tenker for lite praktisk her - du inviterer ham selvfølgelig opp Endret 11. april 2012 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2012 #13 Del Skrevet 11. april 2012 5-56 Hva er dette for noe, et smøremiddel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 12. april 2012 Forfatter #14 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg har ikke noe tips å tilføye, men jeg må bare si at det er forfriskende å se noen som starter en slik tråd under nicket sitt Det er mange som velger å skrive som AB når det gjelder langt mindre flaue ting :gjeiper: Haha, man finner jo aldri igjen tråden hvis man starter som AB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. april 2012 #15 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) CRC 5-56 Endret 12. april 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaestroR Skrevet 12. april 2012 #16 Del Skrevet 12. april 2012 Hei Kjøp en sponplate 12mm tykk og tilpass den nøyaktig til sengebunnen, da fordeles vekta og knirkinga forsvinner / reduseres veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 12. april 2012 #17 Del Skrevet 12. april 2012 Haha, festlig tråd! Eg har lignande problem, har funne ut at det berre er å drite i å vere flau, sex er heilt naturlig, om folk ikkje taklar litt sexlydar kan dei vel legge ei pute over haudet, eller skru på musikk som stenger lyden ute vel!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 12. april 2012 #18 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) CRC 5-56 Ha ha, imponert! CRC funker "på alt" Ps. Anbefales dog ikke som glidemiddel.. Endret 12. april 2012 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. april 2012 #19 Del Skrevet 12. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. april 2012 #20 Del Skrevet 12. april 2012 Hei Kjøp en sponplate 12mm tykk og tilpass den nøyaktig til sengebunnen, da fordeles vekta og knirkinga forsvinner / reduseres veldig Det kunne jeg ha tenkt meg også. Bordene i sengebunnen har en sterk tendens til å skli ut av sporet hvis man bedriver noe aktivitet . Men problemet er hvordan jeg skulle frakte en sponplate på 200 x 150 i en vanlig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå