AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Han fikk to utløsninger/orgasmer i går. Først når vi hadde sex. Han tørket av det i bokseren sin. Når han kom å la seg igjen sa at han følte at han kunne ha kommet igjen. Da sa jeg at jeg gjerne ville gi han en blowjob. Han kom da også. Rett etterpå spurte jeg om han faket første gangen. (ikke anklagende selvsagt) "Nei svarte han å lo" Så sa jeg at jeg mente å ha hørt at menn ikke kan ha to utløsninger på rad. Da svarte han at jeg gjerne kunne få bokseren han brukte til å tørke av første gangen. Men jeg sa det ikke var overhodet ikke nødvendig for jeg trodde jo på han når han sa det. Men han viste meg det likevel. Men jeg synes fortsatt det er merkelig. Er ikke dette et veldig sjeldent tilfelle? Vet at man kan få utløsning uten å ha orgasme, men likevel. I så fall er jo dette svært luksus for meg )
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Kjæresten min har kommet flere ganger etterhverandre før. Sånn at han avslutter for så å begynne på nytt igjen og komme en gang til. Skjer ikke ofte, men det går tydeligvis
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Klart det går ann. Kjæresten min gjør det ofte (spesiellt når det har gått litt lenge siden sist gang vi hadde sex.)
Gjest skorpio Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Dette er absolutt ikke uvanlig eller unormalt.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Ja, det har vi også gjort. Har en pause til han er blitt slapp igjen men i går gikk den ikke ned mellom heller ;p
Gjest sardintroll Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Dette skjer min kjære stadig vekk.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Kjæresten min kommer som regel 2 ganger på samme ståpikken han.Bare fortsetter å pule etter første spruten til det går på nytt. Ikke noe problem for han det. 1
addict Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Hverken uvanlig eller unormalt.. Her kommer vi flere ganger hver når vi har sex.
micromaya Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Ikke veldig sjeldent, nei. Heldigvis :gjeiper:
Rimmern Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Det du beskriver der er ikke to ganger etter hverandre, som i multiorgasmer, men to ganger med veldig kort mellomrom. Det er som regel litt mer mellomrom enn du beskriver, men det er langtfra umulig.
Gjest Katten. Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Ti prosent av menn er naturlig multiorgasmisk. Før var det en forskjell på serieorgasmisk (slik som du beskriver, altså at en mann kommer flere ganger med kort nedetid (defineres som alt under 10-15 minutter)) og på multiorgasmisk (som gjerne ble definert som flere orgasmer uten utløsning). Nå er dette visstnok samlet under betegnelsen multiorgasmisk.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Vi er et par som har vært sammen et år og er i 40 årene. Jeg hadde gitt opp og oppleve flere orgasmer under et samleie...........han trodde toget for flere orgasmer etter hverandre hadde gått for lengst. Men sammen har vi den beste sexen vi noensinne har opplevd og begge skjønner at toget slett ikke hadde gått. Vi storkoser oss i timesvis i senga.......og han klarer fint flere ganger og jeg også. Men vi er voldsomt åpne og leker masse.......og er flinke å si fra hva vi liker osv. Livet er deilig ))))
emondak Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Jeg kan helt fint komme to flere ganger i løpet av en natt, spørs bare hvor lang natta er.. Etter at jeg kommer trenger jeg noen minutter for å komme til hektene og så kan jeg begynne igjen. Tror det meste jeg har kommet er tre eller fire ganger på en natt, altså med ejakulasjon. Men da var vi for slitne til å fortsette og det tok noen timer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå