Gå til innhold

Prøvere - igjen....


csilla

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig vært på jobben i dag, men har valgt å holde meg i ro hjemme... Sitter og pusler litt med ei hjemmeside, leser litt på KG, griner litt, leser litt igjen... og klokka går jo. Har fortsatt litt blødinger, men er ellers i god form. Har begynt å fortelle til noen av de som visste jeg var gravid, at det ikke lenger er noen babyspire i magen... kjenner det er ganske tøft. Så neste gang (bank i bordet!) tror jeg at jeg skal vente litt lenger med å fortelle det. Trodde faktisk det ville være godt å ha noen rundt meg som var informert, men akkurat nå føles det mer slitsomt enn godt...

Bestemte meg egentlig i går kveld for å "ta tak i meg selv"! Merker at det er fristende å benytte spontanaborten som enda en grunn til å gå i hi og syns synd på meg selv - og hva godt gjør det? :fy: Nemlig - ikke no'! Okey, begynner tårene å trille så skal jeg la dem trille, men jeg skal ikke bli sittende hjemme og glane i veggen eller flykte inn i krimbøkenes oppslukende verden.

Jeg skal:

- be legen om 1 mnd. til i aktiv sykemelding; være 2-3 dager på jobben i uka. :sprettoy:

- komme i gang med trening igjen! Har utsatt medlemskap på treningssenteret lenge, men fredag er jeg igang! (sier fredag, for jeg vil være sikker på at jeg ikke blir sendt tilbake i 100% jobb i morra... da makter jeg ikke treningsprosjekt, tror jeg...) :enig_animasjon:

Så det, så! Nå er det på tide med litt lunsj... ja, det er jo også noe jeg kan gjøre - var godt i gang med å ta av mine overflødige kilo før jeg ble gravid, og nå bør jeg benytte muligheten til å fortsette nedover...

Hmmm... mange store ord og fine planer, ser jeg... men greit å få fokus litt over på andre ting!

Ha en fin dag, kjære dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings :)

Var tidlig oppe pga. legetimen i dag. Gruet meg... Hater å sitte på venteværelset der... Legen var kort - som vanlig - og innbød ikke noe særlig til å prate, så da gjorde jeg ikke det... Sa det som det var at hittil hadde den aktive sykemeldinga ikke vært noen god opplevelse, men at jeg ønsket å prøve det 1 mnd. til - og det var greit... Og først da hun skulle legge inn kontrolltime, oppdaget hun at jeg hadde bestilt svangerskapskontroll-time. Så da fortalte jeg kort at jeg mistet i helga. Og hun svarte "Dette også - midt oppi det andre." Og det var det...

Er litt "todelt" nå; på den ene siden var det deilig at timen var kort og grei. Er sliten av å være på grininga hele tida - og hadde ikke lyst til å grine på kontoret til legen... men samtidig syns jeg det var litt rart at hun ikke spurte noe mer ang. aborten... ikke en gang hvor langt jeg var kommet... Jaja...

Nå har jeg sendt mail til sjefen min om jobbinga fremover, og har også sendt melding til familien om at det ikke blir noen baby. Nå skal jeg slappe av litt i godstolen med ei bok. Føles som om jeg har utrettet et helt dagsverk allerede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og snart helg! :lol: Nei, for å være helt ærlig, har jeg mista fredagsnarthelg-følelsen for mange uker siden... sånn går det når man bare går hjemme og driver dank! Da blir hverdag som helg og motsatt - bare surr! Men jeg ser av kalenderen at det er fredag i dag. Formen er god (blødningene har stoppet helt opp), humøret er godt og - hold dere fast:

I går hadde jeg min første trening på mange uker! Er litt stiv og støl i dag, men er bare sååå fornøyd med meg selv! Skal ta en tur i dag og, så kan jeg bruke helga til å gå tur. Kjenner det er deilig å bruke kroppen litt igjen.

Har også planer om å kose meg med å være kreativ i dag. Er bitt av lagekort-basillen, skjønner dere... Jepp, de gærne har det godt! :)

Ha en fin dag, dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Csilla! :vinke:

Ville innom og hilse på! Trist med det som skjedde, håper du er på vei ovenpå igjen.. Håper du er klar for prøving igjen.. Ønsker deg i alle fall lykke til! Treffes i prøver-forumet! :D

:klem2: fra Hulderjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Så er jeg tilbake igjen - etter en lang pause... Har hatt behov for å kople ut KG litt, men nå er jeg klar igjen :wink:

Ukene flyr og mye har skjedd siden sist jeg skrev her. Jeg er fortsatt i aktiv sykemelding og begynner sakte, men sikkert å få tilbake lysten på å jobbe. Deilig! Og humøret stiger i takt med vårsola. Det er så nydelig med sol og lys! Godt å tenke på at det er leeeenge til høstmørket setter inn for fullt...

Og vi har fortsatt status som prøvere. Eller for å være helt ærlig, så har jeg innerst inne et bittelite håp om at jeg kan være gravid igjen nå... :roll:

Hadde spontanabort 1. februar, og kroppen ordnet opp selv. Vi satte ganske kjapt igang igjen med sengeakrobatikken vår og pr. dags dato har jeg fortsatt ikke sett noe til mensen... Joda, jeg vet det kan ta lang tid etter en SA, men likevel lurer jeg litt... Har hatt mensmurringer mer enn 2 uker og har vært småkvalm nesten like lenge. Men - den føkkings testen blir like negativ hver gang jeg har prøvd! :evil: Jepp, til å bli småamper av! Så nå har jeg bestemt meg for å vente med evt. ny test til mandag. Da burde det vel gi signal hvis jeg faktisk er gravid.

Så, det var en aldri så liten oppdatering. Kommer nok til å være innom her endel fremover :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bra du er tilbake i salen da.. Har sett litt etter deg men du har vært veldig stille. Jeg har fått meg dagbok selv siden du var her sist.. På tide ikke sant? Natt til tirsdag reiser jeg til Rwanda.. Jej

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...