Flanør Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 jeg snur i døra hvis daten min er altfor fint kledd. og iallefall hvis han bruker rosa! :gjeiper: Ja, nettopp. Du er en av Jack and Jones-damene. Eller burde jeg si bertene? 1
Gjest Vampen Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Vær deg på ditt beste. Om du ikke kjenner henne så godt kan du lage en liste med mulige samtaleemner bare for å holde ballen i gang. Dette er en nødplan du har i bakhånd i tilfelle ting skulle skjære seg. Du skal være rolig og behersket. Ikke være stille eller virke som en kjedelig a4-type, men å unngå stamme, ikke flakke med blikket, ikke snakke fort, ikke sitte med beina eller armene i kors, ikke gå fortere enn henne, ikke være redd for å bruke hendene til å føre henne litt når du går på gaten, ikke gi henne klemmer som du gir din mor. Når dere går på gaten med masse mennesker, ikke la dem skille dere. Ta hånden rundt henne og før henne med deg inntil din kropp. Vis autoritet. Ikke tenk på hva du sier. Bare vis at du er engasjert og har lure smil du velvillig viser frem. Smil med hele ansiktet. Få henne inn i samtalen. Om du skulle oppleve kleine stillheter må du finne på noe som opptar stillheten, om ikke stillheten er ønskelig. "Jeg finner ikke servieter, kan du hjelpe meg?", eksempelvis. Lag en aktivitet. Les kroppspråket hennes. Legg merke til hvordan det utvikler seg. Små hemmeligheter og det å lette på sløret til noen av dine sårbare sider er sjarmerende når disse blir vist på den riktige måten. Mennesker elsker følelsen av å oppnå tillit. Flørt! Med blikket, kroppen, hendene. *Pust... Sånn cirkus* Jesus kristus og crap on a cracker! Liste med mulige samtaleemner? Hjelp til å finne servietter? Planlagt kroppsspråk og bevegelser? So many rules, it hurts my head! Hva har skjedd med spontanitet? Jeg ble sliten bare av å lese dette! 1
Flanør Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Hva mener du med stygt kledd? Man kan da kle seg fint uten å pynte seg. Det liker jeg best iallefall. Ja, du liker menn i mellomblå olabukse, hvit t-skjorte, Converse-sko og skinnjakke. Og som har rufsete pulesveis (som han har brukt tjue minutter på å få til foran speilet, men det tenker du aldri på). Og når du blir kjæreste med ham så kjøper du klærne til ham. Det er hundrevis av slike som deg på KG. 1
Pene sko... Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 oi oi oi, så mye kroppskontakt p første date? Jeg hadde fått panikk og løpt i motsatt retning Da er du ikke interessert nok i utgangspunktet ville jeg tenkt.
Flanør Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 Hos meg er man ute om man gjør dette. Jeg er ikke på date for at jeg skal få snakket om meg selv, men for at jeg skal bli kjent med vedkommende (og han skal selvfølgelig også bli kjent med meg). Har vært på så mange dater, der vedkommende ser ut til å mene at vi har en flott date og det er noe der, mens jeg føler at jeg ikke har fått vite noe om fyren og derfor ikke er interessert. Ellers hadde jeg ikke syntes det var en sjarmerende på en flekk med noen som skulle "lede" meg rundt. Kroppskontakt i seg selv er forsåvidt greit hvis man føler det er noe der og man vil sjekke at det faktisk stemmer, men jeg trenger ikke å bli ledet rundt som en umyndig person. Men hvis mannfolka faktisk mener det samme som dere her inne, så kan jeg jo godt forstå hvorfor jeg er singel Jeg tror nok at du ville fått bein å gå på hvis han hadde lagt ut om seg selv, og vært mer keen på å fortelle om alle hobbiene sine enn å høre om deg. Klart du vil vite litt om han, men er du som mange andre jenter liker du å vite at DU er datens sentrum. Kroppskontakt kan ikke overvurderes. Hvis mannen ikke legger opp til dette betraktes han som altfor forsiktig, og hun mister derfor interessen. Forsiktige menn er ikke interessante seksuelt. Dette vet alle. Selvsagt er det viktig å respektere grensene dine, men du liker nok bedre en som er litt vel frempå enn en som er for respektfull. Og ja, jeg tipper du liker å bli ledet rundt litt som mange andre. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. april 2012 #26 Skrevet 11. april 2012 Ja, nettopp. Du er en av Jack and Jones-damene. Eller burde jeg si bertene? nei :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #27 Skrevet 11. april 2012 Ja, du liker menn i mellomblå olabukse, hvit t-skjorte, Converse-sko og skinnjakke. Og som har rufsete pulesveis (som han har brukt tjue minutter på å få til foran speilet, men det tenker du aldri på). Og når du blir kjæreste med ham så kjøper du klærne til ham. Det er hundrevis av slike som deg på KG. Nei. Men det må da være lov å foretrekke menn med litt laidback avslappa stil fremfor dress og skjorte og spisse dressko? Heller en tskjorte fra H&M liksom. Må da ikke være merker og sånn. Når ble det galt å like vanlige avslappa menn som ikke må pynte og stæsje seg? 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #28 Skrevet 11. april 2012 Da er du ikke interessert nok i utgangspunktet ville jeg tenkt. Det er kanskje sant. Men hvis man ikke har møtt hverandre før da, så syns jeg det blir overkill på første møte. Men så klarer ikke jeg å bli dønn interessert før jeg har møtt noen minst en gang heller da.
Flanør Skrevet 11. april 2012 #29 Skrevet 11. april 2012 nei :gjeiper: Ha ha! Joda. En fyr i steinvaska mellomblå dongeri med lysere flekkere på låra, og enkel genser med svært tydelige sømmer (som om genseren er på vranga) og med svært belte er hva du liker. Street-wear som Jack and Jones kaller det, eller dassestil som jeg kaller det. 1
Flanør Skrevet 11. april 2012 #30 Skrevet 11. april 2012 Nei. Men det må da være lov å foretrekke menn med litt laidback avslappa stil fremfor dress og skjorte og spisse dressko? Heller en tskjorte fra H&M liksom. Må da ikke være merker og sånn. Når ble det galt å like vanlige avslappa menn som ikke må pynte og stæsje seg? He he, forutsigbart. Hvem snakker om dress og full pakke her? En blazer og chinos sammen med skinnsko er nok til å få dere udannede mennesker til å rygge. Har han ikke t-skjorte, hettegenser, løse og uformelige stygge olabukser og converse er han med én gang uptight og selvhøytidelig. Eller kardinalsynden for alle menn her i Norge: opptatt av klær og stil. 1
Gjest Vampen Skrevet 11. april 2012 #31 Skrevet 11. april 2012 Er vi i gang med stildebatten igjen? Kan jeg være med?
Flanør Skrevet 11. april 2012 #32 Skrevet 11. april 2012 Er vi i gang med stildebatten igjen? Kan jeg være med? Bring it on! 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. april 2012 #33 Skrevet 11. april 2012 Ha ha! Joda. En fyr i steinvaska mellomblå dongeri med lysere flekkere på låra, og enkel genser med svært tydelige sømmer (som om genseren er på vranga) og med svært belte er hva du liker. Street-wear som Jack and Jones kaller det, eller dassestil som jeg kaller det. morroklump! hehe. men jeg hadde nok ikke gått fra daten. det var delvis en spøk. og avskyr fargen rosa. synes ikke det passer på menn :gjeiper: 1
Gjest Vampen Skrevet 11. april 2012 #34 Skrevet 11. april 2012 Bring it on! I can bring it, men jeg blir hele tiden beskyldt for å avspore hele KG, så vi burde strengt tatt lage en ny tråd.
Flanør Skrevet 11. april 2012 #35 Skrevet 11. april 2012 I can bring it, men jeg blir hele tiden beskyldt for å avspore hele KG, så vi burde strengt tatt lage en ny tråd. Ikke ta det så tungt. Jeg er en avsporing fra evolusjonen, bare for å sette ting i perspektiv.
Flanør Skrevet 11. april 2012 #36 Skrevet 11. april 2012 morroklump! hehe. men jeg hadde nok ikke gått fra daten. det var delvis en spøk. og avskyr fargen rosa. synes ikke det passer på menn :gjeiper: Lakserosa er en sånn fresh farve, jeg elsker å drapere meg i denne.
Gjest Vampen Skrevet 11. april 2012 #37 Skrevet 11. april 2012 Ikke ta det så tungt. Jeg er en avsporing fra evolusjonen, bare for å sette ting i perspektiv. La det være kjent at jeg prøvde å være flinkis vamp, men du lokket meg ut på ville veier. Meeeeeeen ja, stil. Stil er viktig. På en date med en person man ikke kjenner så godt, så vil det også være med på å danne et førsteinntrykk. For min del er det egentlig ikke så viktig hva slags stil en mann har, det er langt viktigere at den bærer preg av individualitet, at den kler ham og han trives i den.
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. april 2012 #38 Skrevet 11. april 2012 Jeg tror nok at du ville fått bein å gå på hvis han hadde lagt ut om seg selv, og vært mer keen på å fortelle om alle hobbiene sine enn å høre om deg. Klart du vil vite litt om han, men er du som mange andre jenter liker du å vite at DU er datens sentrum. Kroppskontakt kan ikke overvurderes. Hvis mannen ikke legger opp til dette betraktes han som altfor forsiktig, og hun mister derfor interessen. Forsiktige menn er ikke interessante seksuelt. Dette vet alle. Selvsagt er det viktig å respektere grensene dine, men du liker nok bedre en som er litt vel frempå enn en som er for respektfull. Og ja, jeg tipper du liker å bli ledet rundt litt som mange andre. Absolutt enig i at det kan bli feil i begge ender av skalaen. Personlig foretrekker jeg samtale, om begge, framfor monologer (evt. med enside spørsmål fra en side). Jeg vil absolutt ikke være datens sentrum, jeg vil at samtalen og interaksjonen mellom to personer skal være daten's sentrum. Kroppskontakt på første date, spesielt med noen jeg ikke har møtt før, blir bare kleint. Så jo, kroppskontakt kan absolutt overvurderes og overbrukes. Og flørting og interesse trenger man absolutt ikke kroppskontakt (helt i begynnelsen) for å vise. Og tilslutt tar du rett og slett bare feil Og angående stil, så bør den jo være litt i samme gate som meg. Altså avslappet, men gjerne med hele klær :gjeiper:
Gjest _Blomsten_ Skrevet 11. april 2012 #39 Skrevet 11. april 2012 Ha ha! Joda. En fyr i steinvaska mellomblå dongeri med lysere flekkere på låra, og enkel genser med svært tydelige sømmer (som om genseren er på vranga) og med svært belte er hva du liker. Street-wear som Jack and Jones kaller det, eller dassestil som jeg kaller det. Haha, jeg ler meg i hjel. Du forklarer det så mye bedre enn meg
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. april 2012 #40 Skrevet 11. april 2012 Haha, jeg ler meg i hjel. Du forklarer det så mye bedre enn meg ja, bortsett fra at det er helt feil :jepp: :jepp: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå