Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg er nok altfor mye på kvinneguiden ( ) og legger selvsagt merke til hva folk skriver. Ofte kommer jeg over tråder hvor brukere skriver at KG ikke er som det var før, folk har blitt frekkere og går ofte inn på tråder bare for å lage kvalme. Var KG virkelig bedre før? Dette med kvalmen har jeg selvfølgelig lagt merke til og jeg synes det er synd. Når jeg først oppretter en tråd her merker jeg med meg selv at jeg er veldig forsiktig med hvordan jeg ordlegger meg i tilfelle noen skulle ønske å "ta" meg for det. Er det flere som føler det slik? Det er i hvert fall ikke slik jeg ønsker det skal være! Dette er noe jeg synes er synd, det er mange jeg liker her på KG (Fanta exotic, survival, katten, havbris, yme, cosette, osv), men jeg føler at mye AB, men også enkelte brukere, er her for å være ekle. Om noen har noe de vil dele er det fordi de trenger hjelp og ønsker råd/trøst/svar, fra oss på KG. Hvorfor ønsker mange å være spydige? Merker det noen ganger blir diskusjoner ut av ingenting fordi noen absolutt må starte en form for diskusjon som ofte leder i en lite delikat retning. Jeg sier ikke at hver gang det oppstår en diskusjon så er det fordi noen ønsker å lage kvalme; enkelte ganger har man kanskje en grunn til å være litt skarp for å få frem et viktig poeng i en viktig sak, men jeg tror de fleste her skjønner hva jeg mener, så jeg trenger vel ikke å gå dypere inn på dette Tenk på hva du skriver! Det blir mye hyggeligere her om alle tenker 1 eller to ganger før de trykker *post* Ellers vil jeg også si at det er mange her jeg virkelig liker, så dette gjelder selvsagt ikke alle! Edit; skrivefeil Endret 11. april 2012 av Dreamdrops 2
Silfen Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 Herlighet så mye hollaballoi det var her i gamle dager. Det er ALLTID slik. Folk kommer, folk går, summen av brukere varierer og dermed også stedet. Travere sutrer, og av og til med rette, over tingenes tilstand. Det er en evig runddans på nettfora. 1
Strikkemamma Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Så lenge det finnes mennesker i verden, vil dette alltid være et "problem". Det er ikke rart det er krig i verden. 1
Brunhilde Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Ellers vil jeg også si at det er mange her jeg virkelig liker, så dette gjelder selvsagt ikke alle! KG var kanskje litt annerledes før-med registrerte brukere og gjester, men om det var bedre er jeg ikke så sikker på. Diskusjonen som nå gjelder AnonymBruker, gjaldt gjest, men ellers var det mye de samme problemstillingene. Det du skriver i det jeg siterer er i grunnen essensen for meg. Om det er en bruker du ikke liker, som du selv indirekte sier at det er, så vil du sannsynligvis lese innleggene fra denne mer negativt enn det er ment fra brukeren, også noe å tenke over? 1
Silfen Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Forøvrig syns jeg det er helt uviktig at alle brukere må ha samme skrivestil. folk er forskjellig, folk skriver forskjellig, om enkelte bare trekker til seg tærene og tar av seg de råsa brillene, så ser de kanskje at verden ikke er så grusom likevel.
Gjest NozMonster Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 denne typen tråd dukker opp med jevne mellomrom, men dette med drittslengingen er nok bare noe vi må leve med i forumet. det er desverre altfor mange som misbruker ab-knappen, men jeg synes det hadde vært veldig bra om alle bare kan ta å rappotere disse innleggene istedenfor å gi respons på dem. for det er ofte nettopp det "den slemme ab`en" vil- nettopp å skape uhyggelig stemning og konflikter ved å skrive noen uhyggelige ord. inne i "fortell en hemmlighet" tråden har en ab skrevet at h*n ofte lager trolle-tråder fordi det er så himmla gøy å lure alle sammen og se på reaksjonen vår på disse duste innleggene han lager. når man da skjønner at innlegget er av et troll-så slutt heller å svar! det vil nok "den slemme ab`en" og/eller trollet synes er kjedelig!
Gjest k(a)os Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Noen folk er bare pottsure hele tiden, og når de i tillegg tolker alt i verste mening, eller bare generelt er idioter så blir det bråk uansett. Internett er for mange et fint sted å få ut frustrasjon på, siden konsekvensene for å være drittsekk så og si er ikke-eksisterende. Så det er nok bare å prøve å ikke ta agnet, ignorer det de sier og heller rapportere hvis det er over kanten. 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 (endret) denne typen tråd dukker opp med jevne mellomrom, men dette med drittslengingen er nok bare noe vi må leve med i forumet. det er desverre altfor mange som misbruker ab-knappen, men jeg synes det hadde vært veldig bra om alle bare kan ta å rappotere disse innleggene istedenfor å gi respons på dem. for det er ofte nettopp det "den slemme ab`en" vil- nettopp å skape uhyggelig stemning og konflikter ved å skrive noen uhyggelige ord. inne i "fortell en hemmlighet" tråden har en ab skrevet at h*n ofte lager trolle-tråder fordi det er så himmla gøy å lure alle sammen og se på reaksjonen vår på disse duste innleggene han lager. når man da skjønner at innlegget er av et troll-så slutt heller å svar! det vil nok "den slemme ab`en" og/eller trollet synes er kjedelig! Ja, jeg er fullt klar over at man må leve med det Og beklager, jeg har ikke lagt merke til så mange slike tråder. Jeg bare ønsket å få sagt det jeg mente om den saken. Det er jo selvsagt ikke alle, men noen synes jeg bare kommer med ekstremt unødvendige og spydige kommentarer. Men som nevnt, det er jo sånn det alltid kommer til å være. Og å opprette trolltråder er jo bare ekstremt tidsfordriv og i hvert fall ikke noe morsomt. Men de blir vi vel heller ikke kvitt edit; leif Endret 11. april 2012 av Dreamdrops
frøkna Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Sier meg enig at mye drittslenging er unødvendig. men har også lagt merke til noen som kanskje er litt vel hårsåre over å høre den harde sannhet? Og noen trenger virkelig å å høre det som det er. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Og å opprette trolltråder er jo bare ekstremt tidsfordriv og i hvert fall ikke noe morsomme. Jo, noen trolletråder er faktisk veldig morsomme. Ellers er det faktisk ikke så mange vanlige tråder som er noe morsomme her inne heller.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. april 2012 #11 Skrevet 11. april 2012 Sier meg enig at mye drittslenging er unødvendig. men har også lagt merke til noen som kanskje er litt vel hårsåre over å høre den harde sannhet? Og noen trenger virkelig å å høre det som det er. Det er jeg faktisk litt enig i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå