AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #21 Skrevet 23. april 2012 Er klar over det, må bare ta meg sammen og late som om det ikke var så viktig, liksom. Står fortsatt på at han er sjenert og litt redd for å involvere seg. Kan da ikke ta så feil av det blikket ?????? Optimismen lenge leve
Nessy Skrevet 23. april 2012 #22 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg tolket nettop ting veldig feil nylig men satser på at du har bedre antenner enn meg Endret 23. april 2012 av Nessy
Gjest Anna.S Skrevet 29. mai 2012 #25 Skrevet 29. mai 2012 Du må bare ta det rolig og ikke overanalysere. (vet lettere sagt enn gjort) og gi han tid og space, for det trenger han tydeligvis og så nyter du tiden dere har sammen
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #26 Skrevet 30. mai 2012 Jada, ting går i hans tempo. Inviterte han til meg forrige fredag og klarte utrolig nok å vente til han tok kontakt igjen på søndag. Snart helg igjen, men usikkert om det blir noen date på oss denne gangen.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #27 Skrevet 5. juni 2012 Ingen date forrige helg. Møttes i butikke og prata en halvtime før vi måtte rive oss løs. Og til å være en fyr som ikke vil ha fysisk kontakt utover det å holde i hånda offentlig, var det ganske sterkt å stå og stryke meg over armen før vi gikk fra hverandre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå