Gå til innhold

Er han interessert, men sjenert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt.

Gammel flamme fra veldig mange år tilbake. Vi er godt voksne. Møtte igjen på hans arbeidsplass hvor jeg er kunde av og til. Veksler noen ord av og til når vi treffes.

Via FB ser jeg at han også er singel, samt at vi er på samme datingsider. Vi har ingen kontakt utover å titte anonymt (men jeg vet at det er han), men etter en stund gir jeg meg til kjenne (han tok kontakt for å få mer kontakt).Plutselig ble alt litt rart, og vi ble ble litt tilbakeholdne begge to en perioden.

Etter en stund var kontakten der igjen, vi kikket på hverandres profiler, men lite annet. Samtalene har blitt lenger og lenger når vi treffes, står gjerne en halvtime og snakker om alt mulig. Av og til blir det noen sms, for så å være stille en uke.

I påsken hadde han reist forbi hos meg, fikk spørsmål om jeg hadde vært borte siden det så så stille ut.

Fikk jeg en chat-henvendelse som jeg aksepterte, men så ble det stille igjen.

Vet at han er sjenert, og lurer på om motet svikta.

Hva skal jeg egentlig tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig han liker deg og som du sier mistet motet fordi du muligens virker veldig varm og kald. Eller så kan det hende han ikke er interessert men bare "bruker deg" når han kjeder seg. Om du liker han ville jeg i dine sko prøvd å vært mer frempå, til og med kanskje spørre han ut på en date (bare ikke kall det det, bare si du har lyst å treffes over en kaffe)

Skrevet

Det kan hende han føler at interessen fra din side ikke er all verden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke han oppfatter meg som lite interessert, men tar hintet og forsøker ny strategi til helgen, mer frempå ;)

Vil så gjerne drukte meg i det blikket mer enn en halvtime om gangen :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

TS her !

Inviterte han på kaffe, han måtte tenke litt på det og se hva han rakk.

Han kom, vi skravla og skravla :)

Og han var i høyeste grad interessert, for en liten time siden dro han. Uvirkelig og deilig :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk visst besøk i går også :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Så flott! Du var tøff og det lønnet seg tydeligvis :) Får ha lykke til videre og håper dere ender opp sammen

Skrevet

For meg virker det mer som han er litt usikker på situasjonen.

Han trengte kanskje litt tid på å finne ut hva han ville. Ser jo ut som han fant ut noe bra :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Veldig usikker på hva som kommer til å skje når helga kommer. Stille siden søndag, men vi fortsetter å se på hverandres datingprofiler. Det jeg ser på som litt feil i ettertid var at vi snakket masse jobb, familie,, felles ting vi har opplevd, historier fra gamle dager og jeg følte at vi åpnet oss for hverandre. Men ikke noe om hva som gjorde at vi var på jakt nå. Hvr lange forhold han har hatt vet jeg lite om, men har en følelse av at han kanskje ikke har vært samboer med noen, nevnte en han adde vært sammen med. Han vet at jeg har vært gift og har barn.

Var ikke til sengs med hverandre forrige helg, selv om vi hadde lyst. Han sa noe om det å ikke bare være ute eter en ting (første kvelden) noe jeg tolket som positivt. Fleipe med at han måtte vente til fredag den 13. Var over. Og det var han som tok initiativ til mer enn å drikke kaffe ;)

Jeg har hatt en fryktelig uke, berg og dalbane så det holder. Er så betatt og føler så mye rundt det her, samtidig som jeg er livredd for at det ikke blir noe mer.

Vet at han har det travelt denne helga, men hvis vi møter på hverandre kommer jeg til å invitere til fortsettelseder vi slapp.

Trenger kloke svar fra noen som har levd noen år og er litt drevne på dating, jeg er blank.

Er det egentlig for tidlig å gå til sengs?

Greit å spørre hva han egentlig er ute etter med meg?

Og skal man forsøke å få til noe, er det vel rimelig at man stiller datingprofiler i bero?

Kryss fingre for meg i morgen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sommerfuglene er i høyeste grad til stede. Vet at jeg bare må smile og oppføre meg som før når jeg treffer han, blikket hans kommer nok til å si meg hva han tenker.

Herregud, jeg har passert 40, er ikke 17 lenger :fnise:

Skrevet

Herlig følelse å være forelsket. Nyt det :)

Skrevet

Herlig følelse å være forelsket. Nyt det :)

Rusmisbruk ;) hehe

AnonymBruker
Skrevet

TS her

Vi møttes så vidt i går, og det ga en god følelse å se hans reaksjon da jeg dukket opp. Visste han var opptatt, ble et par sms med nøytralt innhold.

Møttes i butikken i dag, like blide begge to. Visste at han hadde det travelt, men inviterte på kaffe hvis han hadde tid, noe jeg ikke regnet med. Han måtte se det an. Dukket ikke opp, men jeg vet hva han er opptatt med om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Hat jeg klart å ødelegge alt nå????

Et par sms i går også, og så var jeg dum nok til å spørre om jeg kunne stikke innom (for å se på noe han driver med, ikke inn i stua liksom). Intet svar.

Det skulle jeg nok spart meg, men kan hende jeg legger mer i manglende svar enn det han gjør, ikke interessert i at jeg stakk innom, men heller ikke behov for å utdype det liksom.

Uansett, nå er det kun tilfeldigheter som gjør at vi treffes de neste 3 ukene, har har fri fra jobb.

Jeg blir gal!

Skrevet

Tror nok ikke at du har ødelagt noe, å stikke innom å se på noe er jo ikke akkurat noe giftemål. Kan godt hende mobilen hans var dau, han var opptatt eller han så meldingen og skulle svare senere men glemte det av. Håper du får svar snart :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte 2 min etter at jeg fikk melding fra han, så han har latt være å svare ;)

Skrevet

Du får bare prøve å være positiv :) Klarer det ikke selv lenger men det får nå bare være som det er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...