Gå til innhold

Restylane

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tatt det i leppene? Ble du fornøyd? Og hva koster det?

Vondt? Hvor lenge holder det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du søker eller leter litt så skal det være en lang tråd med erfaringer her et sted :) Har aldri prøvd selv så har ikke noe annet svar å gi.

Skrevet

Prøvd det ja:) Gjort det 3 ganger nå. Strålende fornøyd hver gang!! Gjør det hos ei som er veldig opptatt av at det skal se naturlig ut..så jeg har beholdt min egen fasong, bare med litt mer volum;) det koster meg 1900,- hver gang. Det varte lengre enn jeg trodde, men vet ikke helt hvor lenge i og med at jeg "overlapper" før det er helt borte. Men venter i hvertfall i 4 mnd.

Tar bedøvelse i form av sprøyte, gjør ikke spes vondt;) såpass må man tåle. Lykke til!

Skrevet

Prøvd det ja:) Gjort det 3 ganger nå. Strålende fornøyd hver gang!! Gjør det hos ei som er veldig opptatt av at det skal se naturlig ut..så jeg har beholdt min egen fasong, bare med litt mer volum;) det koster meg 1900,- hver gang. Det varte lengre enn jeg trodde, men vet ikke helt hvor lenge i og med at jeg "overlapper" før det er helt borte. Men venter i hvertfall i 4 mnd.

Tar bedøvelse i form av sprøyte, gjør ikke spes vondt;) såpass må man tåle. Lykke til!

Å, okei ! :) Det var jo ikke dyrt!

Skrevet

Det uttales restylan sant? :P uten E på slutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...