AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Ante ikke hvor jeg skulle plassere denne tråden, men saken er: Jeg bor i en annen by enn den jeg kommer ifra, og nå tror jeg at jeg og samboer går hver for oss.. Eller, jeg klarer ikke å stole på han pga mange forskjellige ting, han blir gal av at jeg tror han driver med noe bak ryggen min og det virker som om han har gitt opp. Nå holder jeg på å gi opp selv.. Huseiern (jeg er ikke rasist, men han er utenlandsk, og jeg tror dette har noe å si i forhold til hva han har sagt til meg. Han snakker dårlig norsk og er veldig spesiell, roper og bråker osv. Noen naboer ringte en gang til politiet pga bråk fra huset. Han hadde visst knust en rute og noe greier.) Han kom til meg og spurte om samboern min hadde mange kjærester? Fordi det hadde vært en bil her med en ung gutt inni og en jente? Han beskrev bilen som en bil kompisen til samboern min har.. Og spurte om samboern min er syk i hodet og sa at han er gal osv.. Jeg fikk jo en stor klump i magen og jeg sliter veldig med angst og usikkerhet fra før av pga exen var utro mot meg.. Samboern min har understreket utallige ganger at han ikke er utro og at han aldri kunne vært det heller.. Men da han huseiern begynte å sette griller i hodet på meg så måtte jeg kaste opp, jeg ble så redd for at jeg valgte å tro på samboern min og deretter bli enda mere såret enn om jeg bare dro nå.. Jeg ber dere om å ikke dømme meg for å ikke stole på samboern min, jeg vet at det er mitt problem at jeg ikke klarer å stole på folk.. Men alikevel.. Jeg er så redd nå :'( Må legge ved at huseiern har klaget på bråk når jeg har vært alene her og jeg bråker aldri, jeg er veldig stille og rolig.. Så.. Hadde dere brydd dere om det han huseiern hadde sagt? Eller hadde dere bare stolt på samboer og tenkt at det får gå seg til og regne med at det er riktig å stole på den man er sammen med? Jeg er bare så lei meg nå, og tenker hva om? Hva om han er utro? så.. over til en annen ting.. Om jeg skulle flytte hjem til mor så har jeg jo fortsatt masse ting, alt av hvitevarer, sofa , bord osv.. Hvordan er disse lager oppleggene? Er det plass til STOR sofa, sofa bord, spisebord og alle hvitevarer? Håper på gode og betryggende svar fra erfarne mennesker, som kanskje kan få litt fornuft inn i skallen min, for den klumpen jeg sitter med nå er så vondt og ekkel.. Føler bare at jeg må kaste opp, kveles og bare alt på en gang.. Huff! Og en annen ting, jeg virker sikkert helt på tryne , usikker og følsom, og ja. Jeg er det, jeg er et nervevrak akkurat nå Går på nav fordi jeg sliter med angst og depresjon, hvordan funker nav når man skal flytte? I forhold til utbetalinger? Bytter man bare nav kontor og fortsetter utbetaling som vanlig?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #2 Skrevet 11. april 2012 på store lager har de forskjellige størrelser,men sjekk litt rundt på priser,det er mye forskjellig priser og størrelser.så at lagret er for lite er det siste du trenger tenke på. når du skal bytte nav kontor må du dra på nav(eller nettsiden dems) å bytte adresse. eller ikke noe mer som skjer.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 her i bergen er lager sjeldent noe problem, ikke er det så fryktelig dyrt heller. du får lager/bod i forskjellige størrelser, jeg antar det finnes slikt i de fleste større byer/tettsteder i norge. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 takk.. Noen som kan hjelpe meg med det første problemet mitt? </3
Gjest anygirl Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 takk.. Noen som kan hjelpe meg med det første problemet mitt? </3 Hei du, jeg synes skikkelig synd i deg så her får du en klem , den følelsen er ikke noe behagelig i det hele tatt! Høres ut som om husverten din er noe kokko i hodet, tenk om han sier alt dette for å få deg til å gå ifra samboeren din og vil ha deg for seg selv? En sjalu husvert? Jeg synes det er riktig dårlig gjort av husverten! FLYTT! Så over til samboeren din.. Har han gjort noe som virkelig ikke får deg til å stole på han? Du får sette deg ordentlig ned med han å fortelle nøyaktig hva du føler overfor han og de følelsene du sitter med nå. Har dere vært lenge sammen? Hvor lenge har dere bodd ilag å hvor gamle er dere? Dette med kompisens bil, hmm. Kan jo godt være at kompisen har kjørt samboeren din hjem mens han har hatt andre folk med? Det kan jo være en mulighet? De følelsene du har overfor hva exn din gjorde må du ikke la de gå over den nye fremtiden med din samboer. Hva om han snakker sant? Og hva om han lyver? Ikke vær så paranoid med mindre du vet han har gjort noe før mot deg
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #6 Skrevet 11. april 2012 Hei du, jeg synes skikkelig synd i deg så her får du en klem , den følelsen er ikke noe behagelig i det hele tatt! Høres ut som om husverten din er noe kokko i hodet, tenk om han sier alt dette for å få deg til å gå ifra samboeren din og vil ha deg for seg selv? En sjalu husvert? Jeg synes det er riktig dårlig gjort av husverten! FLYTT! Så over til samboeren din.. Har han gjort noe som virkelig ikke får deg til å stole på han? Du får sette deg ordentlig ned med han å fortelle nøyaktig hva du føler overfor han og de følelsene du sitter med nå. Har dere vært lenge sammen? Hvor lenge har dere bodd ilag å hvor gamle er dere? Dette med kompisens bil, hmm. Kan jo godt være at kompisen har kjørt samboeren din hjem mens han har hatt andre folk med? Det kan jo være en mulighet? De følelsene du har overfor hva exn din gjorde må du ikke la de gå over den nye fremtiden med din samboer. Hva om han snakker sant? Og hva om han lyver? Ikke vær så paranoid med mindre du vet han har gjort noe før mot deg Huseiern bor sammen med kona altså, så det er nok ikke det . hehe Men .. Han er nok ute etter å ødelegge, siden han ikke liker samboern min.. Greia med samboern min er at han sliter med å vise følelser, han blir veldig fort sint istede for å si hva han mener/føler på en ordentlig måte.. Vi har bodd sammen og vært sammen i snart 2 år.. Vi er 22 og 25. Det er det da.. Jeg tenker, hva om han er utro, fy faen så stygt gjort mot meg, ikke for å være selvgod, men jeg ser på meg selv som ekstremt ydmyk, snill, gavmild og forståelsesfull.. Så det er ufattelig for meg at noen kunne vært utro mot meg. På den annen side så tenker jeg , fy faen, så stygt gjort å anklage noen for å være utro, om de ikke er det engang.. Men så tenker jeg.. Det er bedre å si at han er utro enn å plutselig få vite at jeg har gått rundt at alt er bra så har han gått bak ryggen min, mens jeg har sittet her og vært deprimert og helt knust.. Huff... vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Vil ikke noe annet enn å tro på han.. Men sånn som jeg har det nå så tenker jeg bare at ingen er til å stole på, at den eneste utveien min er å ende livet mitt, 80% av dagen min går til de tankene.. Vet at det ikke er lov å skrive om det her, men jeg går i terapi så ser ingen grunn til at det skal være farlig å nevne det her, det har mye å si i forhold til problemene i forholdet.. Nå vurderer jeg egentlig bare å søke om innleggelse på et psykatrisk sykehus for å komme meg ut av denne onde sirkelen og få tilbake livet mitt..
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Skrevet 11. april 2012 Huseiern bor sammen med kona altså, så det er nok ikke det . hehe Men .. Han er nok ute etter å ødelegge, siden han ikke liker samboern min.. Greia med samboern min er at han sliter med å vise følelser, han blir veldig fort sint istede for å si hva han mener/føler på en ordentlig måte.. Vi har bodd sammen og vært sammen i snart 2 år.. Vi er 22 og 25. Det er det da.. Jeg tenker, hva om han er utro, fy faen så stygt gjort mot meg, ikke for å være selvgod, men jeg ser på meg selv som ekstremt ydmyk, snill, gavmild og forståelsesfull.. Så det er ufattelig for meg at noen kunne vært utro mot meg. På den annen side så tenker jeg , fy faen, så stygt gjort å anklage noen for å være utro, om de ikke er det engang.. Men så tenker jeg.. Det er bedre å si at han er utro enn å plutselig få vite at jeg har gått rundt at alt er bra så har han gått bak ryggen min, mens jeg har sittet her og vært deprimert og helt knust.. Huff... vet ikke hva jeg skal gjøre nå.. Vil ikke noe annet enn å tro på han.. Men sånn som jeg har det nå så tenker jeg bare at ingen er til å stole på, at den eneste utveien min er å ende livet mitt, 80% av dagen min går til de tankene.. Vet at det ikke er lov å skrive om det her, men jeg går i terapi så ser ingen grunn til at det skal være farlig å nevne det her, det har mye å si i forhold til problemene i forholdet.. Nå vurderer jeg egentlig bare å søke om innleggelse på et psykatrisk sykehus for å komme meg ut av denne onde sirkelen og få tilbake livet mitt.. Nå ble det mye skrivefeil på meg her, hehe.. går litt fort unna TS
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 takk.. Noen som kan hjelpe meg med det første problemet mitt? </3 <3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå