Gå til innhold

Bestille mat til hotell?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på et hotell i Bodø til helgen og lurer på om man kan f.eks. bestille pizza på Peppes og få det levert på hotellrommet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du! :)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Kan du sikkert. Hva med å ringe hotellet å spørre?

AnonymBruker
Skrevet

Må man spørre hotellet om lov? Jeg var helst i stuss på om Peppes o.l. ville kjøre ut til hoteller og troppe opp på rommet. Kan selvsagt høre med hotellet også.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ringe til hotellet for sikkerhets skyld. Men tror ikke det er opp til dem. Da ville jeg heller ringt til Peppes.

Jeg har da fått pizza fra Peppes servert på døra. Men kan jo hende det varierer fra hotell til hotell da? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

*hotelldøra ;)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på et hotell i Bodø til helgen og lurer på om man kan f.eks. bestille pizza på Peppes og få det levert på hotellrommet?

Det kan du,men ville ikke gjort det selv. Ser litt dumt ut og ikke bestille piz der du bor.

Dette er noe personalet legger merke til

Skrevet

Det kan du,men ville ikke gjort det selv. Ser litt dumt ut og ikke bestille piz der du bor.

Det hadde ikke bekymret meg en plass!

Husker vi bestilte pizza i USA, men der fikk vi av sikkerthetshensyn ikke lov å bestille til rommet, men måtte hente i resepsjonen. Prisen var den samme og det funket helt fint!

Hva personalet legger merke til og bryr seg om når jeg bor på hotell bryr meg fint lite. Så lenge jeg ikke ødelegger noe og gjør opp for meg, så må jeg få gjøre det som passer meg best, spesielt når det kommer til mat! :)

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Hva om hotellet ikke lager pizza da?

Skrevet

Det spørs hvilke hotellkjede det er?

Hotellet jeg jobber på har avtale med Dolly, og de leverer på døra også blir det satt på rommet. Men tror ikke Peppes hadde levert der om noen hadde ringt å spurt.

Gjest EryMax
Skrevet

De leverer nok, de troppet til og med opp på Bodø Videregående hovedingangen i Torvgata når jeg satt vakt der i forbindelse med et arrangement. Å bor du i sentrum så skal du klare å gå de usle par 200 meterene bort på peppes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...