AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Jeg skal på et hotell i Bodø til helgen og lurer på om man kan f.eks. bestille pizza på Peppes og få det levert på hotellrommet?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 Kan du sikkert. Hva med å ringe hotellet å spørre?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #4 Skrevet 11. april 2012 Må man spørre hotellet om lov? Jeg var helst i stuss på om Peppes o.l. ville kjøre ut til hoteller og troppe opp på rommet. Kan selvsagt høre med hotellet også.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Skrevet 11. april 2012 Du kan jo ringe til hotellet for sikkerhets skyld. Men tror ikke det er opp til dem. Da ville jeg heller ringt til Peppes. Jeg har da fått pizza fra Peppes servert på døra. Men kan jo hende det varierer fra hotell til hotell da?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Jeg skal på et hotell i Bodø til helgen og lurer på om man kan f.eks. bestille pizza på Peppes og få det levert på hotellrommet? Det kan du,men ville ikke gjort det selv. Ser litt dumt ut og ikke bestille piz der du bor. Dette er noe personalet legger merke til
Brunhilde Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Det kan du,men ville ikke gjort det selv. Ser litt dumt ut og ikke bestille piz der du bor. Dette er noe personalet legger merke til Det hadde ikke bekymret meg en plass! Husker vi bestilte pizza i USA, men der fikk vi av sikkerthetshensyn ikke lov å bestille til rommet, men måtte hente i resepsjonen. Prisen var den samme og det funket helt fint! Hva personalet legger merke til og bryr seg om når jeg bor på hotell bryr meg fint lite. Så lenge jeg ikke ødelegger noe og gjør opp for meg, så må jeg få gjøre det som passer meg best, spesielt når det kommer til mat!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #10 Skrevet 11. april 2012 Det kan du,men ville ikke gjort det selv. Ser litt dumt ut og ikke bestille piz der du bor. Dette er noe personalet legger merke til Hva om hotellet ikke lager pizza da?
Casall Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Det spørs hvilke hotellkjede det er? Hotellet jeg jobber på har avtale med Dolly, og de leverer på døra også blir det satt på rommet. Men tror ikke Peppes hadde levert der om noen hadde ringt å spurt.
Gjest EryMax Skrevet 16. april 2012 #12 Skrevet 16. april 2012 De leverer nok, de troppet til og med opp på Bodø Videregående hovedingangen i Torvgata når jeg satt vakt der i forbindelse med et arrangement. Å bor du i sentrum så skal du klare å gå de usle par 200 meterene bort på peppes. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå